13-09-11, 15:45
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [Suzuki] [BMW]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Quote:
Originally Posted by Cristi_XP
|
Cea mai tare replica ... l-a facut pe franare in curba chiar ... a intrat pe interior =))
|
|
|
13-09-11, 16:07
|
#137
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Propun ca in loc de ''Trofeul Pitesti'' sa inmanati "Trofeul caruta din Caracal''.
Stafful s-a comportat exact ca aia din caruta. Cand le-am zis ca e spatiu mic de franare, ei o tineau pe a lor, ca e destul. Cred si eu, oare ce viteza prind masinile lor de carat cartofi?
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
13-09-11, 16:21
|
#138
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Quote:
Originally Posted by scorpio GL
Propun ca in loc de ''Trofeul Pitesti'' sa inmanati "Trofeul caruta din Caracal''.
Stafful s-a comportat exact ca aia din caruta. Cand le-am zis ca e spatiu mic de franare, ei o tineau pe a lor, ca e destul. Cred si eu, oare ce viteza prind masinile lor de carat cartofi?
|
Tin sa te contrazic....find de aici din caracal.... m-ai innebunit cu o franare.....ceilalti nu s-au plans ca nu aveau spatiu de franare...si nici cea mai rapida masina de acolo nu ai avut ca sa nu o poti opri. Daca masina ta nu sta asa bine la capitolul frane de ce te dai la miutele astea organizate pe strada? Te iau in masina mea si te dau strada aia lunga de la stadion cap coada si iti arata ca o opresc si de la 180 si nu am vreun sistem de franare performant. Am vazut si faza cu stalpii de iluminat....eu iti spusasem ca asa aproximan noi pe vremuri cand ne dadeam acolo..si deja ai pus-o pe forum perceputa ca o informatie oficiala. La slatina pe damburile alea puteai sa franezi? Dar na....acolo castigai locul 1 si erai multumit. Astea sunt posibilitatile in Caracal si nu va obliga nimeni sa va inscrieti...oragnizatorii au luat la cunostiinta de doleantele din trecut si au mutat startul mai in spate. De ce spui ca ai mers in doua trepte? si ai luat locul 3? Din cate imi amintesc doua curse ai mers in toate treptele...si ca sa castigi puteai sa te dai odata si cu timp bun. Cand s-au organizat curse pe 200 m erati in al 9-lea cer...astea pe 390 nu sunt bune? E adevarat ca au o cronometrare de cacat si nu sunt timpii relevanti..dar de aici se vede cine alerga dupa premii. Eu la slatina cand se tineau pe sistemul cailor putere nu am luat nici macar locul 3...desi la libere am batut inclusiv locul 1 la grupa b..... dar nu m-a interesat cupa ....m-am simtit mult mai bine cand a venit un motociclist si m-a felicitat pentru ca el a vazut ce vazusera toti spectatorii si anume ca la libere dupa ce am dat un far jos i-am batut pe cei premianti.
Scriu aici pt ca desi nu fac parte din vreun club sau organizare m-am simtit jignit de cuvintele tale.
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
13-09-11, 16:41
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Organizatorii aia prin atitudine fac rau curselor de drag si spectacolului.In doi ani masinile au evoluat enorm.Vrei sa vina lumea si implicit sponsorii sa vada masini de mers la piata?
Ia vezi cati din cei care au masini de drag si au fost acolo au franat cu mult inainte de finish.Eu iti spun sigur ca toti.Am venit pentru ca am primit asigurari ca e spatiu suficient, am ajuns, am vazut ca nu e si am adus la cunostinta organizatorilor treaba asta. Era mai bine daca ne dadeam pe 200m dar macar puteam sa acceleram maxim si sa venim intregi acasa.Ca de obicei la Pitesti i-a durut undeva, ca luasera deja banii si fiecare semnase ca se da pe raspundere proprie.Aia habar nu au de acest tip de curse, nici nu sunt in stare sa identifice modelele de masini.Oricum nu ma mai intereseaza, pentru ca pana nu organizeaza altcineva curse acolo nu mai am ce cauta in Pitesti. Oamenii au venit sa vada curse de drag si au vazut care masina franeaza mai tare.
La Slatina a fost acelasi lucru, dar asta se intampla in 2009.In 2011 cotetele alearga mult mai repede ca acum doi ani
Iar eu m-am dat doar o data cu toate treptele cand nu s-a cronometrat.
|
|
|
13-09-11, 16:53
|
#140
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 32
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Concluzia este ca decat un sistem de cronometrare cu clepsidra, mai bine era o competitiei piramidala.
Iesea de 10 ori mai bine si chiar podiumurile nu mai erau asa.
Daca organizatorii tot tin cont de doleantele concurentilor sa aleaga un sistem piramidal sau sa il inchirieze pe Gaju , nu el a inventat sistemul de cronometrare din dre si este facut exact pentru astfel de competitii. Nu cred ca a fost problema de bani. Daca nu ma insel celulele erau chiar "Tag Heuer" ceea ce inseamna ca nu e tocmai ieftin si inexact, factorul uman insa lasa de dorit.
Sunt foarte multi care chiar baga sume importante de bani in sportul asta, iar banii bagati sunt pentru a scade cateva zecimi de secunda. E grosolan sa dai cu timpi din burta, e chiar o ofensa adusa participantilor.
Last edited by Rius; 13-09-11 at 16:57.
|
|
|
14-09-11, 01:23
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
decat sa stati sa va ciondaniti mai bine ati posta astia care aveti ceva poze sau clipuri....ca oricum nu rezolvati nimic cu atata cearta!as vrea si eu sa vad ceva clipuri cu masinile de la S2 ca am auzit ca era un golf cu motorul pus in spate...sa vad cum tragea...deci??
|
|
|
14-09-11, 11:23
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Asta e ceea ce am eu, scuze pentru calitate.Golfului i-au mers doar doua trepte(doi si trei) in timpii cronometrati.In prima cursa le-a avut pe toate.
|
|
|
14-09-11, 11:49
|
#143
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Am facut un exercitiu de calcul..... in afara de cursele oficiale cand conducatorul masinii mele a scazut timp la fiecare mansa...la libere m-am dat cu suzi alb pe care l-am batut. El a avut best un 14,4xx deci logic eu am undeva la 14,2xx-14,1xx. O fi bine...o fi rau pt tigaia mea?
|
|
|
14-09-11, 14:10
|
#144
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
au fost grupe profi si street ....sau la gramada...?
ca nu am prea inteles...
|
|
|
14-09-11, 14:24
|
#145
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Quote:
Originally Posted by jakal
au fost grupe profi si street ....sau la gramada...?
ca nu am prea inteles...
|
pai cam toate masinile au fost de profi....in afara de a mea care a fost street...extra street )
|
|
|
14-09-11, 14:31
|
#146
|
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 47
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Quote:
Originally Posted by Rius
|
ai fost prea rapid pt celule
|
|
|
14-09-11, 14:50
|
#147
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
pai cam toate masinile au fost de profi....in afara de a mea care a fost street...extra street )
|
bine ca am stat acasa... )
cred ca noi doi eram la street....
|
|
|
14-09-11, 15:19
|
#148
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Quote:
Originally Posted by jakal
bine ca am stat acasa... )
cred ca noi doi eram la street....
|
Nu nu...tu esti bandit si scoatei o bancheta ceva si treceai la profi. Depinde din ce punct de vedere privesti situatia...daca erai curios de timp...ai facut bine ca ai stat acasa..dar pt un eveniment legal la care sa nu stai stresat a fost ok. E prima legala la care organizatorii ne intrebau daca vrem sa ne mai dam...si nu se baga nimeni. Ciudat nu?
|
|
|
15-09-11, 18:18
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,655
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Ca si participant la cursa pe Audi A3 1.8T tind sa precizez ca am avut suficient loc de franare,chiar mai mult decat a fost necesar si nicidecum nu am franat inainte de Finish...masina are sistemul de franare stock si cu siguranta muulte kg in plus fata de golful I...
__________________
|
|
|
15-09-11, 22:07
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti
Nu te supara ca te intreb, dar masina ta ce modificari are?
|
|
|
|
|