Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-06, 12:45   #511
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

Quote:
Originally Posted by gpk View Post
Cu siguranta se va intampla asta ,dar inainte de asta te-as ruga sa revii asupra declaratiei in care susti ca ai doar 90 cp ! Noi va apreciem ptr ce ati facut cu masinile voastre ...
eu sustin ca are 90 cp !asta e potentialul motorului de baza.
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 13:01   #512
gabit

Stage 3
 
gabit's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 159
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

Poze?Filme de la liniute?
gabit is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 13:02   #513
vaf20

Stage 4
 
vaf20's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 202
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

o sa revenim sambata la buzau ca avem putina treaba pe acolo

si nu va mai certatzi atat cursa a fost ne-am simtit toti bine, pe viitor zic ca o sa fie si mai bine

wrc-u chiar are cai care ii dezvolta motorul nimic mai mult si sgm-u de fiecare data a spus adevaru despre masina lu extraordinara ,daca tu ai preferat sa ocolesti putin adevarul ( nu sa minti ) asta e

p.s. noi am venit sa ne simtim bine si asta am facut
vaf20 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 14:00   #514
NightDevil

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a ?Marelui Premiu al Buzaului?, 1-2 septembrie 2006

Quote:
Originally Posted by gpk View Post
Cu siguranta se va intampla asta ,dar inainte de asta te-as ruga sa revii asupra declaratiei in care susti ca ai doar 90 cp ! Noi va apreciem ptr ce ati facut cu masinile voastre ...
B-89-Wrc a ramas fara net dar i-ti trasmite un mesaj .." un motor de 1,8 8v de golf 2 carburatie cati cp are si daca nu crezi pot sa vin sa-ti arat ..si asi mai vrea sa spuna organizatorul ce am declarat la inscriere ce am pe masina ....nu in talon ca altii "
NightDevil is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 14:22   #515
mertan

Stage 5
 
mertan's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,324
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

bmw-eul ala rosu cu nr de gl ce a facut? e pretenul meu.
mertan is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 15:38   #516
gpk

Stage 3
 
gpk's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 124
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a ?Marelui Premiu al Buzaului?, 1-2 septembrie 2006

Quote:
Originally Posted by NightDevil View Post
B-89-Wrc a ramas fara net dar i-ti trasmite un mesaj .." un motor de 1,8 8v de golf 2 carburatie cati cp are si daca nu crezi pot sa vin sa-ti arat ..si asi mai vrea sa spuna organizatorul ce am declarat la inscriere ce am pe masina ....nu in talon ca altii "
Parerea mea e ca ar trebui sa dati dovada de putin respect si sa nu deveniti ironici , e usor sa arunci cu noroi , si eu am declarat ca am 1,6 16v la inscriere ! De ce atunci cand am intrebat cine ma contesta nu a raspuns nimeni ?! Nu vreti sa o rezolvam la curse ? Asteptam provocari... nu barfa.
gpk is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 16:40   #517
gpk

Stage 3
 
gpk's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 124
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a ?Marelui Premiu al Buzaului?, 1-2 septembrie 2006

Quote:
Originally Posted by gpk View Post
Parerea mea e ca ar trebui sa dati dovada de putin respect si sa nu deveniti ironici , e usor sa arunci cu noroi , si eu am declarat ca am 1,6 16v la inscriere ! De ce atunci cand am intrebat cine ma contesta nu a raspuns nimeni ?! Nu vreti sa o rezolvam la curse ? Asteptam provocari... nu barfa.
scuze rectific 1,8 16V
gpk is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 16:51   #518
MOUZE

Stage 5
 
MOUZE's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,287
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

Quote:
Originally Posted by mertan View Post
bmw-eul ala rosu cu nr de gl ce a facut? e pretenul meu.
cine??? epurasu' ???
MOUZE is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 17:16   #519
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

WRC are motorul 1.8,8v Golf, carburatie, 90 CP.

Motorul meu este Renault 5 ALPINE Turbo (108 cp la baza) + protoxid de azot (care nu a mers decat 3 curse,din care una demonstrativa cu TT-ul (butelia fiind pe terminare). M-am inscris unde trebuia, conform regulamentului.

Cum noi nu am venit pt premii, nu te-am contestat. Doar ti-am "batut obrazul". Sper ca nu este cu suparare, si ca pe viitor sa ramanem prieteni. Vina este 50% a ta 50% a organizatorilor, paraleli cu mecanica.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 17:47   #520
mertan

Stage 5
 
mertan's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,324
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

pardon... ala de vaslui... vo 01 woi
mertan is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 20:18   #521
cipi

Stage 5
 
cipi's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 411
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

Noi eram convinsi ca toata lumea se v-a inscrie cu datele din talon asa cum prevedea regulamentul(asa cum putea sa faca toata lumea indiferent de echiparea reala a masinii si nu mai rezulta toata cearta asta),aveam printre primele numere de inscriere asa ca am copiat direct din talon,ulterior am vazut tot mai multe masini inscrise in grupe superioare celor din talonul masinii(SGM,WRC,Nova rosie 1,8 16V etc) asa ca am intrebat organizatorul daca odata ce am castigat o grupa urcam la urmatoare.

La fata locului regulile s-au dat din nou peste cap,daca clio avea posibiliatatea sa parcurga grupele ajungea sigur in grupa lui D.WRC si cealalta dacie albastra break nu au dat pe parcursul cursei niciodata detalii despre masina lor decat WRC a spus puterea de 90cp.Acelasi lucru cu masini inscrise strict cu datele din talon+modificarile din foaia de inscriere(daca exista) s-a intamplat la toate grupele=>avem 2 honda crx cu motoare diferite una a castigat grupa.
cipi is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 20:32   #522
cipi

Stage 5
 
cipi's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 411
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

Asa ca nu este vina lui GPK sau a organizatorului ca au respectat un regulament facut public cu cel putin o saptamana inainte,daca era sa se inscrie toate masinile in functie de greutatea si puterea reala a masinii organizatorul nu mai cara un laptop dupa el sa verifice cat de reale sunt datele din talon el ci aducea un cantar si un dyno.

Cred ca acest regulament folosit la Buzau acuma este superior celui folosit pana acuma(se considera doar puterea motorului stock*coeficienti pt modificari de la LR).

Urmatoarea evolutie logica ar fi un regulamnet in care se tine cont de greutatea masinii din talon/puterea motorului stock de pe masina*coeficientii de la LR)

In primul rand e important ca avem curse legale,urmeaza sa le facem si corecte.
cipi is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 21:21   #523
diesel_pw

Stage 2
 
diesel_pw's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 72
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

Ala` cu Olcitul.
Multumesc Pt sustinerea Unora in SPECIAL lui ADI si ai altor Prieteni pt Incurajeri. Prestatia mea Poate nu a fost la Inaltimea Altora cu Motoare LUCRATE insa sunt Bucuros ca am facut fata cu un Motor Standard. Ii felicit pe cei de la Buc pt spectacol des\asemenea si CRX de Gl.
Bafta
__________________
Golf3 VR6
axel 13
Oltena PickUp 12Cs
Audi A4 18T Quattro
diesel_pw is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 21:56   #524
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

nu stiu cat de paraleli suntem cu mecanica. clio a intrebat la inscriere daca poate urca la alte clase pe parcurs ce castiga in celelalte. i-am explicat ca nu dam drumul la cate o clasa pana la finala ci la toate o data (se poarta de la o vreme. nu am stiut ca vor veni majoritatea masini cu potential, ca o faceam invers). a declarat ca are chiloasa de 16 v peste motor de 8 v si i-am raspuns ca aceasta modificare nu este amendata de regulamentul nostru. nu vad unde este problema? multa lume a confundat cu LR si unii, care au apucat, s-au mentinut la clasa initiala asta dupa ce initial se avantasera la unele mai sus (ma refer aici la cei care stiau cati cai au la motor, obtinuti din modificari adicente celor sti****te de noi). regulamentul a fost postat cu...vedeti prima pagina a topicului si luati in considerare al doilea post...cu cateva sapt bune inainte. am considerat 4tuning avizierul oficial, pentru ca un secretariat nu-mi placea cum suna si nici nu ar fi fost util celor 32 de concurenti veniti din afara buzaului.
apropos de concurenti si numarul lor: total 65. 10 la drift, 10 clasa dacia si 44 la 400 de metri clase, restul la libere.

drift, dacia si clase 400 de metri
concurenti:
15 bucuresti, 4 ploiesti, 3 galati, 1 brasov, 16 buzau, 2 bacau, 2 iasi, 4 braila, 1 pitesti.
masini:
2 peugeot, 11 dacia, 2 honda, 1 mercedes, 6 opel, 3 audi, 6 renault, 3 vw, 4 ford, 2 bmw, 2 daewoo, 1 subaru, 1 hyundai, 1 alfa, 1 mazda, 1 oltcit, 1 skoda.

incadrarea pe grupe:
A1
Opel Kadett 11,99 (73cp)-la cerere
Dacia Solenza 13,42 (73cp)-la cerere

A
Audi a 3 13,51 (90cp)
VW Golf 14,8 (88cp)
Cielo 13,02 (82cp)-la cerere
Dacia (WRC) 10,57 (88cp)
Dacia 1300 (CDC) 10,1 (93cp)
Espero 13,02 (90cp)-la cerere
Logan 12,06 (85cp)-la cerere
Renault Clio Baccara 10,5 (92cp)-clasa A winner

B
VW Passat 11 (129cp)
Ford Focus 10,8 (113cp)
Alfa Romeo 147 10,63 (120cp)
Ford Focus 11,49 (117cp)-la cerere
Hyundai Elantra 12, 32 (111cp)-la cerere
Mazda 323F 9,95 (104cp)
Opel Vectra 9,87(113cp)-clasa B winner
BMW E30 8,98 (125cp)
Opel Kadett 7,73 (110cp)
R5 gt 7,57 (113cp)
*Honda CRX 7,64 (121cp)-winner clasa D
Dacia SGM 7,62 (126 cp)
Honda CRX 7,64 (121cp)
R5 gt 7,57 (113cp)


Grupa C
Renault TXI 9,02 (132cp)
Opel Vectra 9,29 (134cp)
Ford Escort 8,57 (147cp)
*Renault Chamade 8,6 (132cp)-clasa C winner
Renault Clio 7,26 (137)
Dacia Nova 7,27 (132cp)

Grupa E
Audi TT 8,04 (176 cp)
Audi A4 7,96 (196cp)
VW Golf II 6,98 (172 cp)
Peugeot RC 6,39 (180cp)

Grupa F…etc
Audi a 4 4x4 7,3 (217 cp)
*Subaru Impreza 6,42 (225 cp)-winner clasa E
CLS 350 6,18 (268cp)
BMW 330 XD 6,93 (309cp)
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 22:57   #525
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006

legenda:

biv vs nfs

prima tura, biv intampina probleme, nfs franeaza la 200 de metri (nu trebuia, ca nu era sti****t pe nicaieri ca are voie asa ceva, da mai conteza?!). tura doi, nfs are probleme clare, biv trece primul linia de sosire. la intoarcere il rog pe biv sa se mai dea o data ( 2 din 3) si refuza. spune ca isi forteaza masina si ca daca este , se va da la libere (n-am stat la argumente). ii comunic nfs-ului. omul accepta. mai tz in parcul de la finish nfs imi spune ce s-a intamplat cu furtunul. se vedea si pe el-plin de ...un fel de praf. arata chinuit rau. intre timp descopar o honda civic ramasa pe la finish care astepta nu stiu ce. aflu ca este la D. urmeaza finala adevarata cu biv. crx castiga. pentru comportamentul avut in timpul curselor si pentru victorii, nfs a fost declarat cel mai bun sofer-asta in versiunea de buzau inseamna si fair-play si potenta si orice vreti voi. ii multumesc pentru tricouri. si fetele la fel. le-am purtat ca cel putin portocaliul ma prinde

problemele de la start le-am mai explicat. fiecare cu ce conceptie are. de incadrare...nu stiu ce sa spun doar ca unii au trebuit sa munceasca, sau sa o faca de acum inainte. poate ca daca nu erau atatea critici si cineva ar fi dat macar 1% credit ar fi propus macar o alta marja a rapoartelor-am observat ca ceva de genul 10,50-9,50 ar fi fost mai echilibrat pentru mai multi.
cu spectatorii cred ca am lamurit-o. asta e urbanul. daca vreti minusuri, va spun eu minusuri, de la lipsa sonorizarii o buna bucata de timp si apoi prezenta ei doar la finish la faptul ca de ex iar s-a intarziat in intervalul inscrieri-curse. in dragaica nu a fost problem asta. cineva imi spunea ca la vtm nu se sta pe exteriorul curbei...la vtm se sta oriunde. legat tot de drift poate ca loganul a fost spectaculos (s-a antrenat bine) dar fordul a uimit publicul. nu au fost raniri sau treburi de genul asta. ca era cat pe aci cred ca-i normal in atatea ore de lucru cu trei factori imprevizibili: masini, soferi si public. si la ping-pong mai luxezi incheietura. merci fostului kwx ca ne-a dat emotii cu motorul si ca le-a trait pe ale lui spre linia de finish.

parerea mea proprie si personala este ca soferii au avut un cuvant mai important de spus.

datele despre concurenti, nr, masini, locatii nu garantez ca sunt foarte exacte, dar sunt bune pentru a va face o imagine de ansamblu.

honda crx ar fi intrat la E, ma rog, la o greutate de 1105 kg si 160 de cai, cu 6,91...din pacate nu aveam priza pe sos brailei sa verific codul motor p-acolo. nimeni n-a contestat. sa fie primit. macar sa va fi simtit k cu totii, ca daca e asa, se striga bingo. bafta la lume si ne revedem cand ne-o fi cheful!
DragosT is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -