Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Una peste alta a fost bine, chiar daca la un moment dat am crezut ca nu mai particip din cauza publicului ce intra pana pe mijlocul strazii. Dar in final m-am simtit super.
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Quote:
Originally Posted by Sorin Golf 3 cabrio
Poate nu vorbim de aceeasi masina, poate ne "lumineaza" totusi organizatorul!
era 330 xd , am si filmarea pe minidv, cand o sa-l scot de pe minidv am sa postez aici filmuletzul. Daca vb de cel argintiu.
a fost si un 5 da nu 530xd
__________________ Bmw e36 320i berlina Bmw e36 325i coupe Renault Clio Sport 1996
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
felicitari pt cursa,orice cursa ramane o cursa!
din pakte am venit doar spectator,cum am promis,alaturi d prietenul meu kwx si am urmarit evolutia superba a r5 alb
parerea mea,de departe kstigatorul evenimentului,felicitari adrian r5
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Quote:
Originally Posted by SaintDick
clio 16v nu ar fi intrat la A.
cat despre dacia...au fost prea putine ca sa mai facem capi de serie. data viitoare as propune niste zile de calificari, cu teste dyno sau ce va mai vine, si atunci or sa fie cam 3 4 concurenti. nu sariti cu pretentii exuberante despre anumite conditii cand soferul din ro considera masina tare una de 200 de cai.
daca vreti sa discutam despre organizare, as pomeni in primul rand indisciplina concurentilor. apoi pe cea a publicului (care fie vb intre noi nu a stat langa banda de concurs ca la alte curse de pe strazi urbane, dar se putea mult mai bine. nu intereseaza prea mult de ce nu a fost aia si aia). ptr o tura la vtm platesti 100 de ron ca amator si nu ai nici o siguranta ca nu intri in copaci sau public, dar s-a creat un curent gresit despre cum trebuiesc sa fie cursele de la noi. si nu este deloc spectaculos si nici benefic. se stie ca monopolul te scuteste de grija marketingului. organizati fratilor cat va tine. la a treia editia am sa propun un mod de concurs indiscutabil. ptr moment mi-a ajuns publicitatea. am sa postez incadrarea pe cp si sa vedeti acolo discrepante cu masini care nu ar fi facut de nici o culoare fata iar altele care macar acum au avut un adversar. ca au fost si "victime"...mai putine oricum. anul viitor apar adevaratele surprize. oricum, un gard pus la 50 de cm de pista nu confera siguranta (vezi craiova) iar publicul vrea sa vada cu orice pret (vezi galati). sa fim seriosi cu aosciatiile sportive si alte rahaturi de genul asta. americanii de 50 de ani sunt in cluburi, dar nici unul sportiv. noi suntem motzatzii. ganditi in perspectiva, nu lasati pe altii sa o faca ptr voi. ati uitat de distractie. data viitoare am sa invit in staff cate un membru de la fiecare club participant, care sa voteze regulamentul si sa faca parte la validarea rezultatelor. sa vedem atunci, care este cel mai tare club, pe niste reguli unanim acceptate. iar sistemul, repet, va fi unul imbatabil. si sper sa existe forte financiare ca invingatorul sa poata fi sustinut la o participare la king of europe. mai revin cu niste detalii despre curse si va las pe voi sa va exprimati cum credeti de cuviinta. multumesc inca o data micutzului ca ne-a onorat cu prezenta si celor care l-au insotit, celor 21 de bucuresteni participanti si lista poate continua. au doveit ca prefera sa sa exprime in nume propriu si au ales sa faca deplasarea. consider ca au fost niste curse romanesti, pe strazi romanesti, cu masini romanesti (cu exceptii notabile care se stiu deja).
1 la mana Am citit ce scrii si vad ca eviti niste raspunsuri. Iti mai adresez o data intrebarea: ce BMW 330xd are 309 CP sau ce modificari are?
2 la mana Te rog sa imi arati si mie la care cursa din Craiova gardurile au fost asezate la 50 cm de pista.
3 la mana Nu mai vorbi de Craiova cand tu nu ai calcat in viata ta la o cursa in acest oras. Dupa cum bine vezi ne abtinem sa facem comentarii la grupele care au fost si spectatorii care se cred in Carmagedon. Nu o lua ca o ofensa ci ca o invatatura.
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Quote:
Originally Posted by basy
1 la mana Am citit ce scrii si vad ca eviti niste raspunsuri. Iti mai adresez o data intrebarea: ce BMW 330xd are 309 CP sau ce modificari are? daca ar fi al meu ti-as spune ce modificari are. daca ai curiozitatea asta, o sa incerc sa ti-o satisfac totusi. omul o fi nebun si o fi vrut sa se dea cu masini mult peste puterile lui, mai stii
2 la mana Te rog sa imi arati si mie la care cursa din Craiova gardurile au fost asezate la 50 cm de pista. am mai zis eu ca s-a impamantenit obiceiul de a privi orice remarca ca pe o critica. ma refeream la incidentul cu bmw-ul in actul cerculetului. a fost pe antena1, nu trebuia sa vin pana acolo. era un exemplu, nu aratam cu degetul, iar acum faceam referire la traseul privat LR. nu le doresc incidente, dar oriunde este posibil in conditiile noastre actuale. am participat la galati printr-un tunel uman si n-am comentat nimic, pentru ca m-am dus sa ma dau, nu sa castig gloria eterna.
3 Nu o lua ca o ofensa ci ca o invatatura.[b] invat tot timpul de la oameni. as vrea sa vad o cursa care s-a petrecut in mediul urban si publicul a stat la N-spe metri distanta, sa vad si eu ce masuri stricte au fost luate. eu consider un plus faptul ca acum cursele au fost vizibile cap-coada. consider un minus ca nu au stat spectatorii unde a vrut muschiul meu.
sa raspund la mai multe intr-un post:
etnia roma nu a organizat. aveau doua masini, mazda si tt-ul. au facut trei curse demo, in urma carora au fost umiliti. lumea a gustat momentul. la start a fost lume, dar nu vad cu ce a deranjat pe concurent sau spectator. eu m-am impiedicat de ei, pe mine a sarit cauciuc incins si miroseam ca un furnal dupa curse(pe langa romii nostri mai erau si colegi de club cu cei care concurau care se inavarteau pe acolo). cadenta a fost buna, sau macar asta este parerea mea. poate ca pentru unii nu conteaza ca in 2 ore s-au terminat clasele si 2 ore jumate s-a dat lumea la liber. restul timpului a fost consumat cu inscrisi intarziati, am plecat in coloana la ora 12,35, a publicului, pentru care am intrerupt 10 minute cursa la un mom dat, dar n-am oprit-o, deci o vina impartita. am avut belele multe, dar nu conteaza. 9 ore de concurs cred ca au contat mai mult per total. ca au fost nemultumiti obisnuitii casei sa fie castigatori....asta este, ce pot sa spun. a castigat cine a meritat prin unele locuri, am recompensat pe cine trebuia, si am unele indoieli despre fair-play-ul unora.
am apreciat cuvantul unora si spectacolul oferit de mustang de exemplu. depinde din ce punct de vedere vreai sa privesti, editia asta poate fi suport pentru multe discutii, pe diferite teme. au fost multe si fiecare are cate ceva de povestit. sunt convins ca cine simte nevoia asta, o va face si aici. sper ca nu am dezamagit grupul de baieti veseli de la buc care au fost super k. ce sa mai, au fost multe clipe de cosmar, dar si frumoase.
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Quote:
Originally Posted by vaf20
cred ca am fost primul grup ( dacia-renault rally team ) de la buc ajunsi in buzau de vineri , noi ne-am simtit extraordinar
despre voi vorbeam. am facut tot posibilul sa respect ce am afirmat aici, chiar daca am dat bani de la mine. am vrut ca toata lumea sa se simta bine. merci de serviciul facut vineri. bafta si va mai astept!
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Inferno Motorsport]
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Quote:
Originally Posted by B-34-SGM
Tin sa mentionez ca acel Renault CLIO,care "a castigat" sa nu zic furat grupa A, era 1.8(sau 2.0 chiar) 16 valve, 135 sau 150 cai.
Corect trebuia inscris la D, "deci nu una, nu doua, ci trei" grupe peste, alaturi de celalalt CLIO 1.8 16v.
Nu mi-a placut faptul ca organizatorii nu au luat masuri, dupa mai multa lume le-a spus de gresala, si au vazut despre ce a fost vorba.
Nu am nimic cu nimeni, doar ca nu imi plac hotiile. De ce oare nu m-am mai dat la grupa DACIA? Pt ca nu ma satisface sa bat masini mult mai slabe ca a mea.
CASTIGATORUL de drept al grupei A este Florin DACIA WRC, care a pierdut finala cu CLIO. Felicitari Florin! Pt noi tu esti castigatorul!
Poate ai dreptate in ceea ce privese incadrarea in grupe , trebuia sa ma inscriu la o grupa mai mare , regulamentul m-a favorizat si am profitat de asta in speranta ca pe masura ce castig o grup sunt ridicat in urmatoarea ! Nu a fost asa si am castigat grupa in care se incadra de fapt masina mea . Incearca sa intelegi ca mai sunt si altii care muncesc pt masinile lor !
Nici tu si nici WRC-ul nu aveti caii declarati... noi nu v-am contestat nici o data tu ai facut-o de cate ori ai furat-o tu sau tovarasii tai .
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Inferno Motorsport]
Re: Buzau, Editia a II-a a “Marelui Premiu al Buzaului”, 1-2 septembrie 2006
Quote:
Originally Posted by B 89 WRC
normal era ca la orice cursa LEGALA participantul sa recunoasca puterea motorului cum au facut-o mai multi nu sa se incadreze cu kw din talon in rest a fost bine speram ca data viitoare sa fie si mai bine multumim organizatorilor oricum echipa DACIA RALLY TEAM asteapta o noua competitie printre altele imi pare rau ca trebuie sa repet dar SA LE FIE RUSINE CELOR DE LA DACIA PITESTI CA AU SCOS MODELUL DACIA 1300 DIN FABRICATIE
Cu siguranta se va intampla asta ,dar inainte de asta te-as ruga sa revii asupra declaratiei in care susti ca ai doar 90 cp ! Noi va apreciem ptr ce ati facut cu masinile voastre ...