Antrenamentele cronometrate sunt organizate conform ordinii de inscriere si directivelor organizatorilor si arbitrilor la fata locului.
Calificarile se vor desfasura conform orarului din prezentul Regulament Particular.
Fiecare concurent poate obtine timpi numai cu masina inscrisa personal in concurs. In caz contrar se anuleaza inscrierea lui si a masinii in cauza.
Toti concurentii au MINIM o mansa de antrenament cronometrata. De principiu, in functie de conditiile existente si numarul de participanti, concurentii pot avea teoretic un numar limitat de antrenamente cronometrate in perioada desemnata pentru acestea. Organizatorul poate limita numarul de antrenamente cronometrate daca considera necesar acest lucru.
Rezultatele trebuie sa existe in forma printata sau pe ecran pentru a fi consultate in permanenta de
catre concurenti.
G.Finalele Concursului
In cursele de finala, castigatorul este cel care trece linia de sosire primul dupa un start corect de pe loc.
In cursele de finala plecarea inaintea semnalului verde al semaforului va conduce la invalidarea cursei
respective pentru acel concurent.
Finala mica si finala mare se disputa in doua sau trei manse,astfel: Se disputa 2 curse,masina care castiga de doua ori consecutiv este declarata castigatoare.In cazul unei egalitati se defasoara si cea de a treia mansa,cea decisiva.Cursele de finala au loc pe baza tabelului cu cei mai buni 8 timpi la
fiecare categorie (grupa). Cursele de finala sunt eliminatorii. In finale dreptul de a alege banda de
concurs ii revine concurentului cu pozitia mai buna in grila de calificare.
Este descalificat concurentul care in finale nu se prezinta in maxim 2 minute la linia de start dupa ce a
fost apelat.
Cursa “bye” este aceea unde concurentul se prezinta la start singur, in care caz pentru a castiga, acest concurent are nevoie sa plece corect de la start (la lumina verde a semaforului) si sa ajunga la linia de finish.
In caz de forta majora directorul de concurs poate dispune prelungirea timpului de asteptare.
Pe perioada finalelor, primele 8 masini care au obtinut cei mai buni timpi in ziua de concurs, indiferent de grupa vor participa la o finala absoluta care se numeste Delta Drag CUP.
In cazul in care sunt toti cei 8 finalisti la start perechile de finala sunt 1-8, 2-7, 3-6, 4-5.
Castigatorul perechii 1-8 va concura cu castigatorul perechii 4-5.
Castigatorul perechii 2-7 va concura cu castigatorul perechii 3-6.
Casigatorii curselor 1-8 cu 4-5, respectiv 2-7 cu 3-6 vor participa in semifinale
In cazul in care lipseste unul din cei 8 finalisti (raman 7 concurenti) intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele :
1-bye, 2-7, 3-6, 4-5. Concurentii sferturilor de finale se constituie din cei ce trec de optimi. Concurentul 1 calificat se va intrece cu castigatorul perechii 4-5, respectiv castigatorul perechii 2-7 cu cel al perechii 3-6. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului obtinut in sferturile de finala.
In cazul in care exista doar 6 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-6, 2-5, 3-4. Concurentii sferturilor de finale se constituie din cei ce trec de optimi. Castigatorul perechii 1-6 merge in cursa „bye”, respectiv castigatorul perechii 2-5 se intrece cu cel al perechii 3-4. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului obtinut in sferturile de finala.
In cazul in care exista doar 5 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-bye, 3-4, 2-5. Componentii sferturilor de finala vor fi cei care trec de optimi. Concurentul nr. 1 calificat se intrece cu castigatorul perechii 3-4, iar castigatorul perechii 2-5 merge in „bye”. Castigatorii celor doua curse vor merge in finala, locul 3 fiind adjudecat concurentului iesit din sferturi.
In cazul in care exista doar 4 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-4, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului obtinut in sferturile de finala.
In cazul in care exista doar 3 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-bye, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii.
H. Interdictii si amenzi
Limita de viteza pe banda de intoarcere este de 40km/h dar organizatorul poate prevede si valori mai
mici pentru siguranta. Pe banda de intoarcere este obligatoriu condusul disciplinat (fara acrobatii,
slalom, drift, burnout sau opriri nejustificate).
Depasirea vitezei permise sau comportamentul indisciplinat atrage dupa sine urmatoarele: Amenda 100RON pentru fiecare abatere. Dupa a doua atentionare sau amenda concurentul poate fi descalificat de catre directorul de concurs.
In cazul depistarii unui concurent care nu a declarat modificari de cilindree se vor invalida rezultatele si punctele obtinute de acesta retroactiv pana la inclusiv prima cursa din sezonul respectiv - indiferent de data de la care a aparut modificarea - si va fi descalificat.
I. Raspundere
Organizatorul, oficialii evenimentului, angajatii si reprezentantii lor sunt absolviti de orice raspundere
pentru daunele materiale sau injuriile produse de catre concurenti tertelor parti, individual sau in grup.
Organizatorul nu raspunde pentru echipamentele sau obiectele lasate nesupravegheate in parcul rece.
J. Interdictii referitoare la publicitate
Organizatorul interzice amplasarea oricaror reclame pe teritoriul parcului rece sau a pistei de concurs.
Exceptie fac reclamele afisate pe autoutilitare, masinile de concurs sau echipamentele concurentilor si mecanicilor.
Daca organizatorul observa reclame interzise, va dispune indepartarea lor imediata. Exista posibilitatea
afisarii materialelor publicitare printr-un acord cu organizatorul, in masura in care acestea nu aduc
prejudicii contractelor publicitare sau de sponsorizare deja existente sau in curs de incheiere.
K. Alte dispozitii
Toti participantii la eveniment participa pe propria raspundere.
Concurentii sunt obligati sa respecte prevederile Regulamentului de Concurs si ale Regulamentului de
Baza. Nu este permis nimic din ce nu este prevazut sau reglementat in regulamente. Concurentii pot
trimite in scris sugestii legate de regulamente, pe care organizatorul le poate accepta sau refuza pana la urmatorul eveniment. Ne rezervam dreptul de a modifica regulamentul.
Ciocnirea cu echipamentele pistei, in masura in care nu a fost cauzata de probleme tehnice (inclusiv ale echipamentului de cronometrare), duce la descalificarea imediata si la suportarea tuturor pagubelor cauzate organizatorului.
Pe toata suprafata alocata evenimentului viteza maxima admisa este de 40km/h, cu exceptia zonei
active a pistei de concurs.
Se interzice efectuarea de cerculete sau burnout in oricare parte a suprafetei evenimentului, cu exceptia zonelor special alocate!
Concurentii au obligatia de a reveni in parcul rece imediat dupa parcurgerea distantei de concurs,
respectand viteza maxima permisa.
Concurentii au obligatia ca dupa fiecare cursa sa isi amplaseze masinile in asa fel incat sa nu
stanjeneasca pe concurentii ce vin dupa el si sa permita circulatia libera pe intreaga suprafata a parcului rece.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu accepta un anume participant, automobil, spectator sau grup de spectatori fara a da explicatii suplimentare.
A.C.S. Delta Racing Crew
_________________
11 Iulie 2010 Aeroportul Alexeni,Urziceni Etapa 2 Delta Drag Racing