Scuze de dublu post afisez regulamentul;
Va rugam sa recititi regulamentul!multumesc
Organizator A.C.S. Delta Racing Crew
Regulament particular A.C.S Delta Drag Racing
Data cursei : 11 Iulie 2010
Tip eveniment : Cursa de accelerare 402 m
Locatia : Aeroportul Alexeni Uzriceni
A.C.S.Delta Racing Crew reglementeaza desfasurarea concursului de accelerare Delta Drag Racing – conform prezentului Regulament Particular.
Capitol 1 – Conditii de participare pentru automobile (categoria STREET), concurenti si publicul spectator
A. Taxe de participare
A1. Taxa participare concurenti : 100 RON / participant
A2. Taxa participare spectatori : 10 RON / spectator
B. Automobile
B1. Automobilele admise sunt cele inmatriculate in Romania sau strainatate, cu INSPECTIA TEHNICA PERIODICA la zi, respectiv cu ASIGURAREA OBLIGATORIE VALABILA in perioada desfasurarii concursului.
B2. Masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare valabil.
B3. Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
B4. Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!
C. Concurenti
C1. Participantii admisi sunt cei care poseda permis de conducere cel putin de categoria B, si au vechime mai mare de 1 an la permisul de conducere. Fiecare participant ce va lua parte la acest concurs, sub incidenta acestui regulament particular, va participa pe propria raspundere, si isi asuma intreaga raspundere, atat juridica cat si materiala, reclamatii sau revendicari fata de posibile pagube produse automobilului de concurs sau unor terte persoane.
C2. In cazul obtinerii unui timp mai bun de 11 secunde, este obligatorie folosirea castii de protectie.
C3. Pe toata suprafata alocata evenimentului viteza maxima admisa este de 40km/h, cu exceptia zoneiactive a pistei de concurs.
C4. Se interzice efectuarea de cerculete sau burnout in oricare parte a suprafetei evenimentului, cu exceptia zonelor special alocate!
D. Public
D1. Pista trebuie separata de publicul spectator printr-un perete din beton, garduri sau cordon dublu.
D2. Orice persoana din public ce prezinta un comportament neadecvat, nu respecta indicatiile oficialilor cursei sau ale persoanelor desemnate pentru a asigura securitatea cursei, forteaza gardurile sau se pozitioneaza in afara zonelor special desemnate pentru public, vor fi escortate in afara aeroportului Delta Dunarii, fara a li se returna taxa de intrare.
Capitol 2 – Grupe de participare (categoria Street)
(Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)
sub 1600 cmc – S1
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub
1600cmc normal aspirat sau sub 1000cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85,benzina de curse
sub 2500 cmc – S2
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea
cuprinsa intre 1601-2500cmc normal aspirat sau sub
1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85, benzina de curse
sub 3800 cmc - S3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din
care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea
cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub
1600cmc Wankel supraalimentat sau intre
1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85, benzina de curse
peste 3800 cmc - S4
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din
care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea
peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85, benzina de curse
AWD - S5
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel
din comert – benzina, E85, benzina de curse
Diesel sub 2000 cmc - S6
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi,
in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2
roti motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat
cu turbo sau compresor avand motorul pana in 2000 cmcsi
toate masinile cu 4 roti motrice avand motorul de pana la 1600 cmc
Combustibilul permis este doar cel din comert –
motorina sau biodiesel.
Diesel peste 2000 cmc- S7
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi,
in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2
roti motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat
cu turbo sau compresor avand motorul peste 2000 cmc si
toate masinile cu 4 roti motrice avand motorul de peste 1600 cmc
Combustibilul permis este doar cel din comert –
motorina sau biodiesel.
Capitol 3 – Modalitatea de desfasurare a competitiei
Orar :
- Ora incepere inscrieri : 8:30(Pe baza copiei dupa Buletin)
- Ora terminare inscrieri : 12:00
- Verificari tehnice ale masinilor de concurs : incepand cu ora 9:00
- Ora incepere concurs : 10:00
- Ora terminare concurs : 18:00
- Festivitate premiere : 18:30 – 19:00
- Ora terminare eveniment : 19:00
Oficialitati:
Organizator principal: A.C.S Delta Racing Crew
• Director de concurs: Ionut Olteanu
• Director tehnic:Popa Valentin
• Director securitate: Bespalencu Cristian-Mihai
• Coordonator cursa: Mitan Dan
Distanta cursei : 402 metri
Distanta zonei de franare : 600 metri
A. Inscrierea
Inscrierea se face prin completarea pe baza copiei dupa buletin si semnarea fisei de inscriere in ziua concursului la pupitrul de inscrieri. Daca exista taxa de inscriere sau taxa pentru verificarea tehnica, aceasta se va achita in
momentul inscrierii conform Regulamentului de Concurs.
Prin semnarea fisei de inscriere concurentul accepta prezentul Regulament precum si Regulamentul de Concurs si se obliga sa nu fie sub influenta alcoolului sau drogurilor pe perioada concursului. Arbitrii de concurs au dreptul sa verifice starea concurentului in orice moment din concurs.
Un concurent se poate inscrie cu mai multe masini in grupe diferite, dar numai cu o masina la fiecare
grupa.
Un autovehicul poate fi inscris intr-o singura categorie
Vehiculul de concurs se va incadra intr-una din grupe pe baza criteriilor tehnice. Nu exista posibilitatea urcarii in grupe.
In masura in care pe perioada concursului starea vehiculul de concurs se modifica fata de cea prevazuta pe fisa de inscriere (tip, sofer, supraalimentare, transmisie sau cilindree) si acest lucru se poate verifica, atunci concurentul va fi descalificat.
B.Verificare administrativa si tehnica
Verificarea administrativa si tehnica va avea loc in parcul rece, pe baza Regulamentului de Concurs.
Dupa verificarea tehnica este interzisa efectuarea altor modificari pe masini decat schimbul anvelopelor sau reprogramarea calculatorului. In caz contrar concurentul trebuie sa se prezinte din nou la verificarea tehnica, chiar daca este vorba de remedierea unor defectiuni prin schimbarea unor piese.
Neprezentarea la o noua verificare poate duce la descalificarea concurentului.
La verificarea tehnica si dupa aceea masina trebuie sa poarte numarul de concurs in permanenta. Startul fara numar de concurs
duce la descalificare. Pierderea numarului de concurs trebuie raportata imediat.
C.Benzile de concurs
Cursele permit de fiecare data startul a doi concurenti. Cele doua benzi de concurs beneficiaza de start comun, dar cronometrarea este independenta. Concurentii pot lua startul nu numai in perechi ci si individual, iar in finale in cazul unei curse „bye” concurentul e obligat sa realizeze o cursa regulamentara de unul singur. Atingerea cu roata sau traversarea liniei de separare a benzilor sau de demarcare a marginii pistei duce la anularea cursei respective pentru concurentul in cauza.
D.Semaforul
Semaforul de start ofera posibilitatea plecarii corespunzatoare de la start.
E.Fotocelule
Vor fi distribuite conform unei curse de accelerare pe 402 metri si vor indica timpul de la momentul plecarii la momentul trecerii liniei de sosire pe ambele piste.
F. Calificari
Concursul incepe prin preluarea concurentilor din punct de vedere administrativ si tehnic.Dupa
terminarea procedurii de inscriere competitia incepe cu antrenamente cronometrate, la care pot participa toti concurentii care au fost inscrisi si au trecut revizia tehnica.
Pe perioada curselor va functiona la start un sistem de fotocelule care in timpul calificarilor sunt declansate de fiecare concurent in parte dupa aprinderea luminii verzi a semaforului. In finale insa se anuleaza startul celui care fura startul sau da in marsarier, castigator fiind adversarul sau.
In timpul acestor antrenamente cronometrate, concurentul trebuie sa aiba cel putin un timp valid pentru a ajunge in finala. Cei mai buni 8 concurenti pot ajunge in finala pe categorii bazati pe timpul obtinut.
Automobilele care nu au fost inscrise si au trecut de revizia tehnica (si nu apartin organizatorilor) nu pot ajunge sub nici o forma in zona pistei de concurs.