30-05-06, 12:58
|
#151
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
Nu va mai certati ca nu are rost....
Important e sa participi si sa te simti bine....
Heparu in locul tau nu as fi nemultumit .... tu cazi bine in grupa si daca-ti pui chip ai mari sanse sa o castigi...
Eu de exemplu cad ca dracu 220 cai la grupa 200 > 250 ... si daca pun chip mare chestie nu fac pt ca nu e turbo ... si cad in grupa cu impreza wrx care nu are ce face din mine ... dar asta e ... important e sa te simti bine ... nu sa castigi ...
Sper ca pe 25 sa fiu si eu prezent ... sa termin cu licenta asta si vin
|
|
|
30-05-06, 13:30
|
#152
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
Nu e vorba de sofer ... chiar nu o fost nu puteam sa ii dau a-2a .... asta este tot ... si gumele erau inguste .... dar azi am comandat discu si placa .... si o sa vedem pe 25 daca o sa vin ... ca pe 26 am proba orala la romana ...
Declaram pace .... eu doar m-am ofticat ... ca nu ati fost sinceri ... da domle am asta si asta ... cum a zis ala cu golful cu bot de jetta da bah am asha si asha ..... in fine .... asta este ... prin orasu nu mi-am luat-o de la nimeni desi o fost si masini ... tari .... bmw din 2005 ,vectra cu care am facut la libere si mi-a dat-o ... i-am dat de vreo 2 ori peste bot dar cand era bun discu ... .... etc ... asta este ...
__________________
Audi S3 400+ ---------
|
|
|
30-05-06, 13:49
|
#153
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 476
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
asta e heparu lasa , data viitoare te asteptam sa vedem ce poate a3`u cu noul kit aaa si succes la examen
|
|
|
30-05-06, 14:00
|
#154
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
Nu va mai ofticati asa ca astea sunt cursele. Heparule eu zic ca nu ai sanse cu 5-ul din Iasi decat daca nu e in toate mintile lui, poate fara Turbo. Ar ajunge si Craiova pe la voi dar sunteti cam departe si trebuie sa venim cu platforma. Bafta la preparari!!
|
|
|
30-05-06, 15:09
|
#155
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
eu nu am zis ca il iau sau nu ... asta ii clar ... este o masina modificata a lui pe cand a mea este o masina stock ...
|
|
|
30-05-06, 16:30
|
#156
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [LANCIA]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
Quote:
Originally Posted by SV-05-YBG
ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Gata ma.
Heparu, ai luat bataie, nu este un capat de lume. Ai timp sa castigi, a fost doar prima ta cursa. De asemenea, nu este vina lor ca la start patinai de inebuneai. Ai timp sa repari greselile astea.
Ne intindem de cateva pagini la o discutie care nu isi are rostul. Ai timp sa recuperezi.
|
Heparu, aici are dreptate Stefan. Facem cursuri de START pt liniute Serios, stiu cum e, si exact in momentele alea de la start tinzi sa te pierzi, sa pleci in burn ( ceea ce e spectaculos, insa nu te ajuta in cursa), sau sa pleci subturat.
Gata cu discutiile. Bravo Iasi. Bravo Suceava. Bravo BT, BC, si care au mai fost ! A fost bine, ne vedem si data viitoare
__________________
`93 Lancia Thema 2.0i 16V TURBO LX 148kw
Objects in the mirror no longer matter.
|
|
|
30-05-06, 18:49
|
#157
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 904
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
Quote:
Originally Posted by codrin44
daca s-ar incepe o cursa mai devreme..pe la 8 asa,s-ar face cronometrari pe 400 m...si s-ar face grupele in functie de timpii obtinuti(daca s-ar incerca sa se fure la timp,s-ar vedea cate ceva).
sau,daca ar fi cinstiti cu puterea motorului,s-ar imparti C.P./kg masina si ar fi o lupta stransa si cinstita.
ca dupa certificat,vine unu care-l stiu cu ceferticat de 1.6-90 C.P. si el sub capota are ditai Coswothu' de 2.9- 200 C.P.
|
cineva care a inteles ideia.esti de-al meu .felicitari iti merge minte
|
|
|
30-05-06, 19:49
|
#158
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
@ c&o tuning si alti sustinatori ai libertatii,fraternitatii,egalitatii
1.daca ai masina stock,nu stiu ce cauti la curse,mare lucru nu poti demonstra decat performantele unei foarte bune creatii a vreunui producator auto,nicidecum rodurile muncii tale
2.de ce sa investesc eu intr-o masina de xxx cp urmatoarele:turbo,radiator de ulei,intercooler,aprindere modificata,carburator sau injectie modificata,NOS,etc si sa ajung la o putere mai mare?pentru a fi pus sa lupt cot la cot cu masini care din fabrica au acea putere in limite decente ale fiabilitatii?
nu,frate,hai sa-ti dau un exemplu...eu m-am dat cu octavia 2 rs 2.0 TFSi de 200CP...si i-am dat ceva mai mult de o masina pe 400 metri...dupa aia 400 metri mie mi-a pocnit garnitura de chiulasa si masina a murit...problema mea,insa victoria este tot a mea...imi asum niste riscuri cand trag de carburator,turbo si altele,riscuri pe care tu cu o masina stock nici nu le iei in calcul...asa ca nu vad de ce renault-ul meu,care poate scoate un 130cp pe dyno la setari distructive,sa lupte in grupa mai mare decat a lui,ca sa fim toti egali...farmecul stii care este?...farmecul este cand o masina de grupa X castiga grupa X,trece la X+1 si o castiga si pe aia,poate si la X+2 unde poate castiga si acolo...inseamna ca omul ala a plecat de la o baza amarata,a investit bani,timp,pasiune si a reusit sa ajunga pe culmile performantei...bravo golfului cameleon,numai el stie ce inseamna drumuri de bucuresti si remapari consecutive,loguri la ceas de seara si probe de drum,si asta plecand doar de la 90 cp
3.Heparu se agita pentru un ambreiaj,pe care da vina...tati,cursele inseamna sacrificiu...eu pana acum am rupt o cutie de viteze,un ambreiaj,3 garnituri de chiulasa si cateva furtune,asta in 2-3 luni de cand am renault-ul...si nu m-am plans...asta inseamna sa dai in masina...pune-ti ambreiaj si invata sa pleci...pune-ti chip si invata sa pleci...pune-ti roti mici si invata sa pleci,apoi vino pe 400 metri...la grupa ta,ca ai tot dreptul...
4.ma declar impotriva magariilor de gen certificat de inmatriculare de 1.4 si motor de 2.0 in realitate...competitia e cinstita atat timp cat nu ne batem joc unii de altii...modificam,tragem,dar nu mintim cu nerusinare
5.pregatiti-va pentru 25...asteptati-va la surprize mai mari decat au fost la aceasta editie.
|
|
|
30-05-06, 20:54
|
#159
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 170
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
un mic filmuletz (slideshow).pregatesc si un material video sanatos...dar mai caut filmari...pt a iesi ceva tare.
|
|
|
30-05-06, 21:02
|
#160
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
asta cu invata cu plecatu lasa de dorit pentru ca i-am dat masina si unui care o fost pe la zeci de curse ... si l-a fel i s-o intamplat ....
|
|
|
30-05-06, 21:09
|
#161
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
niciodata nu stii peste cine dai la o cursa si ce are sub capota chiar daca masina la extrerior e varza sub capota poate sa fie bomba si poti sa ai surprize
|
|
|
30-05-06, 22:37
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
omu' cu r5...ce satisfactie ai cand esti de grupa B si-l faci pe unul de grupa A?
unu de 1.50 m si 20 ani e corect ca bate pe unu de 1.50m si 12 ani?
grupele se fac pe puterea masinii-cea adevarata-desi eu cred in continuare ca ar trebui sa se faca dupa unu din criteriile:
1.pe timpi(ptr. o valoare reala)
2.pe capacitate cilindrica(ca-n moto)
3.pe raportul C.P./Kg
4.diesel/benzina
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
30-05-06, 22:46
|
#163
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
eu sunt de grupa care include in intervalul de puteri 115CP,nu ma dau in grupe mai jos ca nu-s magar,nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca ma dau la grupa A...altii fac treaba asta cu nerusinare,si o consider cea mai mare necinste...
pentru grupa mea,eu ma dau aproape stock...pentru cei din grupele de mai sus,am un robinet magic sub bord...nu stiu ce inseamna la tine grupa B ( eu am intrat la grupa B la Baneasa,insemnand 100-130CP,si mi-am luat-o de nu am stiut pe unde sa fug)...daca vin la Suceava si grupele se pastreaza,voi intra la grupa de 110-130CP,cu posibilitate de urcare in grupa urmatoare,asta in caz de victorie.
si ca sa iti contrazic argumentele tale...daca facem grupele dupa timpi,sigur vei avea cele mai lente masini la calificarea in grupe si cele mai rapide in cursa,daca le facem pe capacitate cilindrica,eu iti multumesc din suflet,nu cred ca exista 1.4 mai viguros,pe raportul CP/kg imi convine de minune,iar de clasificarea diesel/benzina,nu cred ca ai fost atent cam cate grupe au fost castigate de diesel...motorina,vorba lui cortez,era combustibil pentru masini agricole,acum se pare ca duce caii putere pe culmi inalte...
si ca sa iti raspund la intrebarea ta,nu as avea nici o satisfactie sa ma dau cu o masina de grupa A,pentru ca in primul rand nu as face-o...pentru cele din grupa mea,insa,satisfactia in cazul victoriei mele e imensa.
|
|
|
30-05-06, 23:20
|
#164
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
stii fiecare aici are dreptate in felul lui
|
|
|
31-05-06, 01:41
|
#165
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of: [Opel]
|
Re: Cursa de acceleratie, Suceava, 28.05.2006
Quote:
Originally Posted by codrin44
omu' cu r5...ce satisfactie ai cand esti de grupa B si-l faci pe unul de grupa A?
unu de 1.50 m si 20 ani e corect ca bate pe unu de 1.50m si 12 ani?
grupele se fac pe puterea masinii-cea adevarata-desi eu cred in continuare ca ar trebui sa se faca dupa unu din criteriile:
1.pe timpi(ptr. o valoare reala)
2.pe capacitate cilindrica(ca-n moto)
3.pe raportul C.P./Kg
4.diesel/benzina
|
peste tot in tara regulile folosite sunt cele aplicate si la SV. cand o sa fii tu organizator poti face dupa ce reguli vrei tu - sunt curios cine o sa fie de acord. in plus sunt convins ca baiatul cu A3 sau altii care si-au luat-o, dupa ce isi vor chipui masinile nu vor urca la clasa urmatoare. cursele pe 400 m incurajeaza tuningul nu masinile cumparate din magazin cu care vii sa te dai pe aeroport.
|
|
|
|
|