29 aprilie 2006, între orele 12.00-18.00, pe Şoseaua Brăilei, cursă de viteză 400 de metri; 3 ore pentru concursul pe clase, 3 ore pentru „libere”;
Fără taxă de participare sau taxă de acces spectatori, fără premii în bani sau bunuri; cei înscrişi vor primi liber acces în seara respectivă la unul din cele trei cluburi No Limit din Buzău şi o bautură în perioada concursului;
Participanţii din judeţul şi municipiul Buzău se vor putea înscrie până la ora 10,00, diferenţa de timp până la ora 11,45 fiind rezervată înscrierilor participanţilor veniţi din alte judeţe.
Înscrierea se va face doar de către participant, prin prezentarea acestuia în locul dinainte indicat şi special amenajat, unde se va afla un membru al personalului tehnic.
Fiecare participant este obligat să prezinte, în momentul înscrierii, următoarele: copie act de identitate, copie talon autoturism, copie permis de conducere.
• Clasa A – între 75 cp şi 100 cp
• Clasa B – între 101 cp şi 130 cp
• Clasa C – între 131 cp şi 165 cp
• Clasa D – între 166 cp şi 200 cp
• Clasa E – între 201 cp şi 250 cp
• Clasa F – între 251 cp şi 300 cp
• Clasa G – între 301 cp şi 350 cp
• Clasa H – peste 350 cp
Încadrarea în grupe se face raportat la puterea motorului înscrisă în talon, putere la care, de la caz la caz, se adaugă următoarele procente, în funcţie de prezenţa suplimentară a următoarelor echipamente (neprevăzute în talon), această stare de fapt fiind numită în continuare „putere recalculată”:
• NOS + 200%
• Turbo + 50%
• Compresor + 35%
• 16 valve + 30%
• CIP + 25%
• Admisie plus evacuare (A plus E) + 15%
În cazul în care se constată că participantul nu a anunţat în fişa de înscriere prezenţa unuia din echipamentele suplimentare, acesta va fi descalificat, sau oprit de la a concura;
În situaţia în care participantul refuză verificarea de către organizatori a prezenţei unuia din echipamentele suplimentare, acesta va fi descalificat şi/sau oprit de la a concura;
Verificarea va fi făcută de către membrii personalului tehnic în urma unei contestaţii venite din partea unui participant sau din oficiu, prin auto-sesizare;
În situaţia în care participantul nu respectă indicaţiile organizatorilor şi efectuează manevre suplimentare sau inutile, punând astfel în pericol integritatea fizică a spectatorilor, celorlalţi participanţi sau a altor autoturisme
Multumesc! Detalii?