23-10-09, 13:10
|
#61
|
FullSpeed Racing Member
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 68
Member of: [FullSpeed Racing]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Parerea mea este ca nu conteaza daca ai turbo sau nu, daca ambele masini au aceasi putere tot aia e. conteaza cuplu si in cazul masinilor cu turbo conteaza "turbo lag-ul" .
cand vine vorba de tractiune cele cu integrala au 1 avantaj,dar daca esti cu adevarat pasionat iti faci masina, fie tractiune fata fie tractiune spate, si f##e tot. Cate masini la dragster profesional au tractiune integrala?????
|
|
|
23-10-09, 13:22
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by bobiMOM
Pey si eu cu m3 (286 hp) cu turbo la ce grupa ma inscriu? VIP?
|
ciudat rau....eu pic la 173 de cai?.....
|
|
|
23-10-09, 13:37
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by kimi
Ma bucur
In legatura cu Mutu daca e cel cu dacia sport albastra, e tare masina si nici nu avea cum sa se bage la grupa de dacii sa fim seriosi ...
|
Pai, de drept, ar intra la prima grupa. Nu e postat pana acum nici un regulament, nu scrie nicaieri ca se ia in considerare puterea motorului care echipeaza masina la momentul cursei.
Grupele, pe langa ca sunt o mizerie (spre exemplu: 1. la ce grupa intra masinile de 75.01-75.99 cp, de 90.01-90.99cp... si asa mai departe? 2. un urs 2.5 turbo, de 300 de cp va intra in aceeasi grupa cu un urs 2.5 aspirat, de 170 de cp?), nu sunt "grupele pe care au inceput liniutele in Romania".
Pe de alta parte, felicitari pentru initiativa si spor la treaba !
|
|
|
23-10-09, 13:48
|
#64
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of: [FullSpeed Racing] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Atunci sa va intreb si eu altceva...cum ati dori voi sa fie grupele...cum credeti voi ca poti impaca pe toata lumea ? spuneti voi varianta pe care o considerati cea mai buna pt grupe si asa le vom face
|
|
|
23-10-09, 13:51
|
#65
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Grupele, pe langa ca sunt o mizerie (spre exemplu: 1. la ce grupa intra masinile de 75.01-75.99 cp, de 90.01-90.99cp... si asa mai departe? 2. un urs 2.5 turbo, de 300 de cp va intra in aceeasi grupa cu un urs 2.5 aspirat, de 170 de cp?), nu sunt "grupele pe care au inceput liniutele in Romania".
|
1) Nu spune ca grupele sunt o mizerie ca nu e asa.
2) Cum poti sa intrebi o astfel de cretinitate 75.01 - 75.99 ??.. La grupele LR cum e ??
101 - 130 , 131 - 165, etc Si a pus vreodata cineva intrebare ca masinile de 130.01 cai unde se incadreaza ???
3) Cati ani aveai tu cand au inceput cursele in Romania ???
|
|
|
23-10-09, 13:56
|
#66
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by [cash]SexY
Atunci sa va intreb si eu altceva...cum ati dori voi sa fie grupele...cum credeti voi ca poti impaca pe toata lumea ? spuneti voi varianta pe care o considerati cea mai buna pt grupe si asa le vom face
|
Baga coeficientii de tractiune si coeficient pentru turbo/compresor montat suplimentar..
Uite-te la regulamentul LR ca il gasesti pe tot forumul..
Eu zic sa-si exprime parerea baieti care participa la curse pe strada nu pe calculator...
Voi ca organizatori sunteti suverani si hotarati dupa ce reguli desfasurati concursul..Nu te gandi sa impaci pe toata lumea ca nu ai sa poti
Bafta la organizare baieti !
Deja am prea multe posturi pe topicul asta.....Ne vedem pe 1 noiembrie !
Last edited by kimi; 23-10-09 at 14:01.
|
|
|
23-10-09, 14:11
|
#67
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,113
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by pikollo
ex unu ca mom care stie ce are dar putea sa intre la grupa 250 300 ca are pe talon 287 dar el intra la V.I.P sa ii faca pe alti de rusine .
Sau altu ca mutu de la mine din fullspeed care are dacie si are pe talon 40 cp sau cat are dacia dar omu se da la grupa D
Si vreu sa facem cu limita de masini pentru ca vrem ca aceste liniute in forma piramidala sa se termine si sa fie ceva frumos .
Si lumea vad ca se inscrie a trecut o zii si sunt deja 20 de masini inscrise
|
Si cum e cu limita de masini ? cum se procedeaza ?
poate multi nu intra pe net asa des , ajung la locul faptei si va fi refuzat ca deja sunt prea multi ?
|
|
|
23-10-09, 15:19
|
#68
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by [cash]SexY
Atunci sa va intreb si eu altceva...cum ati dori voi sa fie grupele...cum credeti voi ca poti impaca pe toata lumea ? spuneti voi varianta pe care o considerati cea mai buna pt grupe si asa le vom face
|
cum au fost la tg secuiesc....
eu nu vin sa castig vreo cupa,vin sa ma dau de placere, dar nici nu mi se pare corect sa pic cu 2,5 12 v turbo care duce spre 260 cai..cu 100 mai mult ca mine + raspunsul de turbo....dar astia cu aspirate trebuie sa ne jucam si noi un pic ,nu sa iesim din prima......vrem sa ne dam si noi de cateva ori......acum pune-te in situatia noastra...
exact cum as invita o dacie de 100 de cai sa se dea cu mine...
ma rog....cred ca voi veni pt spectacol, si sa sustin MOM-ul mai mare....
bafta......
__________________
contact 0766-671407
|
|
|
23-10-09, 16:09
|
#69
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of: [FullSpeed Racing] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by jakal
cum au fost la tg secuiesc....
eu nu vin sa castig vreo cupa,vin sa ma dau de placere, dar nici nu mi se pare corect sa pic cu 2,5 12 v turbo care duce spre 260 cai..cu 100 mai mult ca mine + raspunsul de turbo....dar astia cu aspirate trebuie sa ne jucam si noi un pic ,nu sa iesim din prima......vrem sa ne dam si noi de cateva ori......acum pune-te in situatia noastra...
exact cum as invita o dacie de 100 de cai sa se dea cu mine...
ma rog....cred ca voi veni pt spectacol, si sa sustin MOM-ul mai mare....
bafta......
|
astazi o sa modificam grupele in functie de coeficientii turbo&integrala ... sper ca asa vor fi mai putini nemultumiti.
|
|
|
23-10-09, 16:25
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of: [Shadows Racing Team]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Sfatul meu prietenesc ar trebui ca sa se faca grupele astfe:
Grupele:
A 100cp (+40 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+131 pana la 165cp)
D 200cp (+166 pana la 200cp)
E 250cp (+201 pana la 250cp)
F 300cp (+251 pana la 300cp)
G 350cp (+301 pana la 350cp)
J 400cp (+351 pana la 400cp)
H ( VIP ) peste 400
Mentiune:
Cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului data de constructor ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se
reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Atunci cand apar cazuri speciale organizatorul poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
Cred ca ar multumi pe toata lumea.
|
|
|
23-10-09, 16:27
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of: [Shadows Racing Team]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
jakal ne vedem la pit...poate stabilim si o romaneasca...de anvergura...ca pe vremuri
|
|
|
23-10-09, 17:47
|
#72
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by [cash]SexY
astazi o sa modificam grupele in functie de coeficientii turbo&integrala ... sper ca asa vor fi mai putini nemultumiti.
|
treaba buna....nemultumiti sa zicem...sintem noi astia aspirati...ti-am mai zis si motivul....nu vrem sa iesim din prima.....si asa nu luam noi vreo cupa pt ca la noi se incadreaza CZT-urile1,5 T care ne pun probleme mari.
doar vrem sa ne distram un pic mai mult ca tot batem un drum si cheltuim niste bani.....
sper ca nu ma intelegi gresit....
bafta in continuare.......
|
|
|
23-10-09, 17:50
|
#73
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
Quote:
Originally Posted by privat4u2
jakal ne vedem la pit...poate stabilim si o romaneasca...de anvergura...ca pe vremuri
|
da maestre cu cea mai mare placere ....echipa MOM e acolo....... )
|
|
|
23-10-09, 19:28
|
#74
|
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 160
Member of: [FullSpeed Racing] [AUDI]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
In jur de ora 10:00 o sa anuntam noile grupe
Le facem in functie de cerintele voastre si dupa sper ca totul este ok
|
|
|
23-10-09, 19:32
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of: [Shadows Racing Team]
|
Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag
multumim de intelegere pikolo....si credema pe cuvant cu asfel de grupe cum ti le-am descris nu o sa fie prb pt ca atunci toata lumea are sanse....si aspiratii...si turbo si nos.sper sa yasa frumos....si la cat mai multe
|
|
|
|
|