Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 27-10-09, 19:35   #136
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

mai sunt locuri. trimite fisa de inscriere
[cash]SexY is offline  
Old 27-10-09, 19:35   #137
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

am bagat...seria de buletin lipseste
[cash]SexY is offline  
Old 27-10-09, 19:39   #138
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

deocamdata nu am facut o lista cu masinile inscrise pt ca avem multe alte probleme pe cap...de ieri pana azi anulasem evenimentul, am gasit o alta locatie...incercam pana la urma sa tinem cursa la locatia anuntata initial...daca nu reusim o sa tinem cursa la noua locatie si anume bradu...nici noi (cel putin eu) nu suntem multumiti de noua locatie dar am avea 2 variante si anume: 1 sa anulam evenimentul sau 2 ..sa ne conformam situatiei.
__________________
==> www.devicearea.com <==


Presedinte FullSpeed Racing Club
[cash]SexY is offline  
Old 27-10-09, 19:40   #139
gaboru4all

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 252
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

mai participa cineva cu dacii stock? nu de alta da nu vreau sa fiu singurul,sa ma fac de ras....
gaboru4all is offline  
Old 27-10-09, 19:41   #140
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

Quote:
Originally Posted by gaboru4all View Post
mai participa cineva cu dacii stock? nu de alta da nu vreau sa fiu singurul,sa ma fac de ras....
mai sunt 2 dacii stock
[cash]SexY is offline  
Old 27-10-09, 19:44   #141
gaboru4all

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 252
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

pai e bine atunci o sa fac tot posibilul sa ajung
gaboru4all is offline  
Old 27-10-09, 19:46   #142
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

Nicola ...e naspa faza cu locatia....chiar vroiam sa aud pareri ale reisarilor despre locatia de la stadion...chiar e beton. Acum vad ca se pun bete in roate.....sper sa reusiti sa pastrati locatia "veche".
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline  
Old 27-10-09, 20:36   #143
sezione91_blue
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 977
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

am trimis si eu fisa de inscriere. sper sa nu se anuleze cursa !
sezione91_blue is offline  
Old 27-10-09, 20:42   #144
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

credema ca nu mai depinde nimic de mine sau de noi...ori e vorba de alte interese, ori e vorba de o nesimtire grosolana si nerespectarea promisiunilor ...eu mai incerc si maine...
[cash]SexY is offline  
Old 27-10-09, 20:52   #145
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

e vorba de nesimtire nicola , te asigur asa s-a intamplat si in Mai la constanta ... au fost asigurati ca se tin cursele , si in sambata in care trebuia sa se desfasoare au aflat ca de fapt s-a anulat aprobarea (de catre primar la ei .... la noi cred ca e vorba de politia rutiera)
__________________

KillerINC is offline  
Old 27-10-09, 20:55   #146
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

Quote:
Originally Posted by pikollo View Post
Dupa succesul obtinut la cea de a doua editie tuningTIME, FullSpeed Racing are onoarea sa va invite la prima etapa de accelerare pe 402m din Pitesti (nu 380m ) in data de 01 noiembrie 2009.
Inscrierile se fac online completand formularul atasat si trimis la office.fullspeed@yahoo.com sau la fata locului pana la ora 09:00. Locatia evenimentului va fi in fata stadionului Nicolae Dobrin Pitesti.
Taxa de participare este de 50 RON.


Grupele sunt urmatoarele:

Grupa A1 - pana la 75cp
Grupa A - masini intre 76 cp si 90 cp
Grupa B - masini intre 91 cp si 110 cp
Grupa C - masini intre 111 cp si 140 cp
Grupa D - masini intre 141 cp si 175 cp
Grupa E - masini intre 176 cp si 200 cp
Grupa F - masini intre 201 cp si 250 cp
Grupa G - masini intre 251 cp si 300 cp
V.I.P - masini peste 301 CP


Pentru orice alte nelamuriri sau informatii/intrebari contactati-ne la:

0723 476 236 Nikola ombladon_pitesti
0766 231 282 Pikolo pikolloalex

Grupele le stiu, eu le-am facut impreuna cu comitetul Legal Racing dae pt a fi echilibrate s-au introdus cateva adaugiri legate de tip tractiune si arhitectura.

Grupe de participare

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste

Detalii despre competitia auto

* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste


Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.

Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
Mare atentie domnilor organizatori, mare, mare atentie la incadrarea in grupe. Oamenii "fura" la greu.

In plus trebuiesc specificate cateva aspecte clare privind suprafata de concurs cu toate zonele ei.
Schite si poze, eventual filme !
Cronometrarea trebuie sa fie de calitate daca v-a fi mai bine nu pt ca apar acel inteminabile discutii.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 27-10-09 at 20:58.
SEBASTIAN is offline  
Old 27-10-09, 20:58   #147
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Grupele le stiu, eu le-am facut impreuna cu comitetul Legal Racing dae pt a fi echilibrate s-au introdus cateva adaugiri legate de tip tractiune si arhitectura.

Grupe de participare

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste

Detalii despre competitia auto

* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste


Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.

Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.


multumumim sebastian pt ajutor...o sa ne folosim de datele astea
[cash]SexY is offline  
Old 27-10-09, 21:09   #148
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

Cu mare placere.
Eu va recomand sa faceti ceva simplu.
Fiecare se inscrie pe propie raspundere, voi doar consiliati insa responsabilitatea sa fie a celui inscris. Daca e inscris gresit si e prins se iau masuri cu excluderea, ca pana la urma e un fel de furt.
SEBASTIAN is offline  
Old 27-10-09, 21:29   #149
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

joi voi incerca eu sa trec pe acolo sa fac niste poze si niste filmulete ... ca sa va faceti o idee , acolo s-a desfasurat demonstratia Renault cu monopostul de Formula 1 , deci va dati seama ca asfaltul e perfect ...

p.s. doua poze de atunci (9 octombrie 2010)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	stadion1.jpg
Views:	84
Size:	106.7 KB
ID:	1150384   Click image for larger version

Name:	stadion2.jpg
Views:	94
Size:	128.4 KB
ID:	1150385  
KillerINC is offline  
Old 27-10-09, 21:33   #150
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: FullSpeed Racing Quarter Mile Drag

Asta e f bine.
SEBASTIAN is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -