Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 01-05-09, 00:05   #16
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

E pornit de mult timp.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 20:09   #17
Heparu_Boy
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Heparu_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

aseara am vorbit cu domnul Tibi Baias si s-ar purea ca integralele sa fie impartite in doua grupe pana in 250 cp si peste ... E mai ok asa zic eu ... Ca in Ungaria
__________________
Audi S3 400+ ---------
Heparu_Boy is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 23:51   #18
HardWorker

Stage 5
 
HardWorker's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by Heparu_Boy View Post
aseara am vorbit cu domnul Tibi Baias si s-ar purea ca integralele sa fie impartite in doua grupe pana in 250 cp si peste ... E mai ok asa zic eu ... Ca in Ungaria
in ungaria sunt toate la un loc...oricum ar putea fi facuta o diferentiere intre ele pt ca nu e corect pt un tdi 4motion de 131cp sa cada cu un sti,evo amg etc
HardWorker is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 14:05   #19
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Sunt sanse ca la grupa A3 sa intre si 1.8T de la Vag? Pentru ca atunci nu mai are niciun sens.
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 00:40   #20
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

A3 AUTO între 131 - 165 CP, deci 1.8 turbo cu 150 de cai intra la A3. Si de ce sa nu aiba nici un sens, sunt masini mult mai rapide pe 200/400m decat 1.8 turbo de la Vag care intra la A3.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 07:45   #21
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Nu are sens pentru ca eu am 158 de cai din 1.9 aspirat si daca bag mainile adanc in buzunar pot sa-l urc in 220 de cai, dar cu o gaura substantiala in buget, in schimb pe 1.8t schimbi turbina, intercooler si soft si cu 2000 de euro sari bine de tot de 250 de cai si hoarde de cuplu. De asta nu are sens. Clasele de rahat.
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 10:54   #22
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

anul trecut s-a spus ca vor fi lafel 201m,dar daca s-ar da startul mai din spate,am scoate o distanta decenta de macar 300m si e spatiu si de franare (parerea mea)
__________________
www.czr.ro
CZR is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 11:43   #23
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by SpeedFreak View Post
Nu are sens pentru ca eu am 158 de cai din 1.9 aspirat si daca bag mainile adanc in buzunar pot sa-l urc in 220 de cai, dar cu o gaura substantiala in buget, in schimb pe 1.8t schimbi turbina, intercooler si soft si cu 2000 de euro sari bine de tot de 250 de cai si hoarde de cuplu. De asta nu are sens. Clasele de rahat.
Astea sunt clasele. Las ca urmatoarele curse vor fi cu clasele din Ungaria, unde vei fi mult mai avantajat, si eu foarte dezavantajat. Si la 1.8 turbo iti zic sigur ca nu scapi cu 2000 euro la un turbo upgrade, daca vrei sa fie ceva de calitate.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 13:56   #24
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Astea sunt clasele. Las ca urmatoarele curse vor fi cu clasele din Ungaria, unde vei fi mult mai avantajat, si eu foarte dezavantajat. Si la 1.8 turbo iti zic sigur ca nu scapi cu 2000 euro la un turbo upgrade, daca vrei sa fie ceva de calitate.
Cu riscul sa o dau in offtopic un Mi16 suparat se invarte pe la 285 de cai la o investitie de aprox 8000 de lire si motorul tine cateva curse. Spune-mi cati cai poti obtine din motorul tau sa zicem cu 8000 de lire.

Oricum ar fi clasele eu sper la un podium si poate avem sansa sane dam. Bafta!

Last edited by SpeedFreak; 06-05-09 at 13:59.
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 16:46   #25
mortu

Stage 3
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
mortu is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 17:09   #26
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by mortu View Post
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
lol,asta cu lagul la turbo pe 200m a fost cea mai tare. ))
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 17:34   #27
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by mortu View Post
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
Pe 200 de metri nu-s avantajat eu cu 800 de kile, pentru ca trebuie sa recunosc ca nu stiu sa joc din picioare cat sa nu fluiere rotile in gol in 1 si in 2, abia din 2 ture mari si 3 se duce a mea.
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 18:24   #28
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by mortu View Post
...pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina...
Tu pleci din relanti?
Jeff is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 19:32   #29
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by Jeff View Post
Tu pleci din relanti?
Dupa 200m i depaseste 3500 4000 de ture si apoi Slava Domnului BAGA turbo ))))
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:31   #30
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by mortu View Post
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
asta chiar e buna. deci turbo nu intra in functiune numai dupa 200m? LOL
vladpvs is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -