01-05-09, 01:05
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
|
|
|
04-05-09, 21:09
|
#17
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
aseara am vorbit cu domnul Tibi Baias si s-ar purea ca integralele sa fie impartite in doua grupe pana in 250 cp si peste ... E mai ok asa zic eu ... Ca in Ungaria
__________________
Audi S3 400+ ---------
|
|
|
05-05-09, 00:51
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 683
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by Heparu_Boy
aseara am vorbit cu domnul Tibi Baias si s-ar purea ca integralele sa fie impartite in doua grupe pana in 250 cp si peste ... E mai ok asa zic eu ... Ca in Ungaria
|
in ungaria sunt toate la un loc...oricum ar putea fi facuta o diferentiere intre ele pt ca nu e corect pt un tdi 4motion de 131cp sa cada cu un sti,evo amg etc
|
|
|
05-05-09, 15:05
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Sunt sanse ca la grupa A3 sa intre si 1.8T de la Vag? Pentru ca atunci nu mai are niciun sens.
|
|
|
06-05-09, 01:40
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
A3 AUTO între 131 - 165 CP, deci 1.8 turbo cu 150 de cai intra la A3. Si de ce sa nu aiba nici un sens, sunt masini mult mai rapide pe 200/400m decat 1.8 turbo de la Vag care intra la A3.
|
|
|
06-05-09, 08:45
|
#21
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Nu are sens pentru ca eu am 158 de cai din 1.9 aspirat si daca bag mainile adanc in buzunar pot sa-l urc in 220 de cai, dar cu o gaura substantiala in buget, in schimb pe 1.8t schimbi turbina, intercooler si soft si cu 2000 de euro sari bine de tot de 250 de cai si hoarde de cuplu. De asta nu are sens. Clasele de rahat.
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
|
|
|
06-05-09, 11:54
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
anul trecut s-a spus ca vor fi lafel 201m,dar daca s-ar da startul mai din spate,am scoate o distanta decenta de macar 300m si e spatiu si de franare (parerea mea)
|
|
|
06-05-09, 12:43
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by SpeedFreak
Nu are sens pentru ca eu am 158 de cai din 1.9 aspirat si daca bag mainile adanc in buzunar pot sa-l urc in 220 de cai, dar cu o gaura substantiala in buget, in schimb pe 1.8t schimbi turbina, intercooler si soft si cu 2000 de euro sari bine de tot de 250 de cai si hoarde de cuplu. De asta nu are sens. Clasele de rahat.
|
Astea sunt clasele. Las ca urmatoarele curse vor fi cu clasele din Ungaria, unde vei fi mult mai avantajat, si eu foarte dezavantajat. Si la 1.8 turbo iti zic sigur ca nu scapi cu 2000 euro la un turbo upgrade, daca vrei sa fie ceva de calitate.
|
|
|
06-05-09, 14:56
|
#24
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by vladpvs
Astea sunt clasele. Las ca urmatoarele curse vor fi cu clasele din Ungaria, unde vei fi mult mai avantajat, si eu foarte dezavantajat. Si la 1.8 turbo iti zic sigur ca nu scapi cu 2000 euro la un turbo upgrade, daca vrei sa fie ceva de calitate.
|
Cu riscul sa o dau in offtopic un Mi16 suparat se invarte pe la 285 de cai la o investitie de aprox 8000 de lire si motorul tine cateva curse. Spune-mi cati cai poti obtine din motorul tau sa zicem cu 8000 de lire.
Oricum ar fi clasele eu sper la un podium si poate avem sansa sane dam. Bafta!
Last edited by SpeedFreak; 06-05-09 at 14:59.
|
|
|
07-05-09, 17:46
|
#25
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
|
|
|
07-05-09, 18:09
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by mortu
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
|
lol,asta cu lagul la turbo pe 200m a fost cea mai tare. ))
|
|
|
07-05-09, 18:34
|
#27
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by mortu
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
|
Pe 200 de metri nu-s avantajat eu cu 800 de kile, pentru ca trebuie sa recunosc ca nu stiu sa joc din picioare cat sa nu fluiere rotile in gol in 1 si in 2, abia din 2 ture mari si 3 se duce a mea.
|
|
|
07-05-09, 19:24
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by mortu
...pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina...
|
Tu pleci din relanti?
|
|
|
07-05-09, 20:32
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by Jeff
Tu pleci din relanti?
|
Dupa 200m i depaseste 3500 4000 de ture si apoi Slava Domnului BAGA turbo ))))
|
|
|
07-05-09, 21:31
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Cursa de accelerare KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca
Quote:
Originally Posted by mortu
O lista cu cei admisi are cineva?
PT SpeedFreak pe 200m chiar nu este avantajat un turbo, pentru ca are lagul de turbo, pana intra in turbina,.. doar pe 402m este avantajat un turbo.
Pe 200m prefer oricand o aspirata sau un compresor
|
asta chiar e buna. deci turbo nu intra in functiune numai dupa 200m? LOL
|
|
|
|
|