Quote:
Originally Posted by HardWorker
te rog abtine-te ca exagerezi deja peste masura si este spre binele tau inainte sa vada toata lumea ce prostii vorbesti!!!!!!deja te-ai contrazis cu multe persoane care nu cred ca o sa ajungi vreodata sa sti atatea lucruri de mecanica macar jumatate din cate stiu ei!! poate te-o fi vrajit careva cu tot felul de informatii eronate care ar fi mai bine sa le ignori.
pana acuma sincer din ce am vazut scris pe forum nu cred sa fi fost vreo afirmatie corecta.
|
este parerea mea si am dreptul la o parere, probabil toti au condus si o masina cu turbo si una cu compresor daca toti povestesc si sunt experti la mecanica, mie imi place mai mult pe 200m compresorul, pe 400m cred ca e mai bun turbo-ul. cel mai bun exemplu e chiar brabusul de la sibiu, pe care il stii si tu, ai vazut ce bine pleca masina aia si avea 1,8tone. Eu pentru motorul meu de 2,2 o sa merg cred cu varianta de compresor si o sa vedem cati cai o sa scoata masina. In rest o sa vedem pe pista cati dintre povestitorii de aici au si masini si stiu sa le si conduca. Multi au masini tari dar facute de altii, si vin aici cu povesti. A mea e stock, dar cred ca iti vei da seama de diferente in clipa cand reusesc sa lucrez la ea