30-03-09, 15:50
|
#751
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,172
Member of: [Moderators] [BMW] [VW] [FORD] [FOTO]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009
Quote:
Originally Posted by catalina_burnei
cu siguranta!! oricum anul trecut nu s-au pierdut ,ci doar ca din cauza vremii nefavorabile nu am mai pierdut timpul si cu asta,dar cine a intrebat ce timp a obtinut i s-a rsp cu precizie.dar anul acesta va promit ca eu o sa le afisez.
|
Last Activity: 27-03-09 18:38
Desi nu cred ca or sa se afiseze... daca printr-un miracol d-soara catalina isi aminteste promisiunile facute .... timpii nu or sa fie de mare folos... pentru ca au foarte mari erori.....
Incepand de la faptul ca taxa de inscriere a crescut de 2 ori, cronometrarea a fost de k*t, unii aveau timpi pe foi si nici nu s-au dat... altii au primit cupe si nu s-au dat.... deci fiecare cu norocul lui.
Si , ca de fiecare data, tot pe concurenti se arunca vina! Ca organizatorii sunt cei mai cei, si i-a depasit situatia saracii... dar cand inscriau masini la greu, sa iasa cascavalu` nu ii mai depasea situatia.
Ei se asteptau la un numar maxim de masini, care a fost depasit cu 100%. De ce n-au oprit atunci inscrierile? Unde credeau ei ca vor avea loc sa se desfasoare?
La noi majoritatea organizatorilor (si aici vorbesc de cei de-ai locului, nu de cei care se ofera sa ajute) nu vad decat BANI!
De atatia ani nu au avut timp sa realizeze ca de la an la an se mareste numarul de participanti?? Astepapta sa acumuleze experienta pe spatele nostru in loc sa invete din greseli!!
Incepand cu Buzau anul trecut, continuand cu Craiova... si acum Pitesti (la care nu ma asteptam s-o dea in bara).
Batem atatia kilometri in ideea ca iese ceva, nu ca plecam ca sa avem de unde sa ne intoarcem (si cu mai putini bani in buzunar).
E bataie de joc.. si nu gasesc NICI O SCUZA organizatorilor!
Daca vrei bani trebuie sa-ti iei toate masurile necesare.... daca stii ca te depaseste situatia lasi pe altii sa se ocupe de asta!!!
__________________
KILLER DEAL!!!
Ne spui unde ai gasit piesa dorita la cel mai bun pret si ti-o oferim noi cu 5% MAI IEFTIN !
PIESE STRAINE LA PRETURI ROMANESTI!
|
|
|
30-03-09, 15:58
|
#752
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009
Quote:
Originally Posted by -Claudia-
Incepand cu Buzau anul trecut, continuand cu Craiova... si acum Pitesti (la care nu ma asteptam s-o dea in bara).
|
La Buzau (probabil vorbesti de ultima etapa) s-a anuntat un maxim admis de 100 de masini si atatea au concurat, 30 fiind respinse. Plus ca a fost gratuit pentru toti (70 s-au ingrijit sa beneficieze de aceasta facilitate anuntata cu 2 luni inainte, 30 nu si au platit cate 100 ron/caciula). Se poate considera ca am pierdut 3000 de ron dar am stiut cat sa ne intindem pentru a putea finaliza cursa.
In Ungaria se achita si taxa de 100 euro pentru licenta in afara taxei pe fiecare cursa iar pista este a unui aeroport unde spera si ei ca de la anul sa creasca aderenta prin aplicarea peliculei de "adeziv".
Ce sa ceri acuratete cand oameni care participa sau asista live vad cai verzi in loc de cai maro sau negri cel mult.
|
|
|
30-03-09, 16:06
|
#753
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,172
Member of: [Moderators] [BMW] [VW] [FORD] [FOTO]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Ma refer la cursa dupa moartea lui micutzu, cand s-a anulat din start.... si cred ca am gresit eu cu "anul trecut". Oricum, anul asta voi veni din nou, pentru ca am increderea ca va iesi bine! Ati avut timp sa vedeti ce ii nemultumeste pe concurenti, ce asteptari au, etc... Bafta!
Oricum cele mai bune raman pe aeroport... acolo unde exista posibilitatea.
Last edited by Claudia; 30-03-09 at 16:10.
|
|
|
30-03-09, 16:17
|
#754
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Cine incearca sa faca bani din cursele astea de amatori, in conditiile actuale, o da rau de tot in bara si s-a vazut. Poate ca daca se anunta ca sunt doar libere cronometrate ar fi fost ok, ca doar s-a mai procedat asa de catre LR si toti au fost multumiti, desi initial se pleca la drum cu grupe.
Vreun participant curios care sa fi masurat cu "bordul" distanta? Au fost cei 380 metri?
Sa fie (bafta) Claudia! Anul asta daca esti "pe faza" poti participa gratuit . Mergem la fel pe burta, adica blocam un drum si dam niste premii simbolice la final.
|
|
|
30-03-09, 16:21
|
#755
|
Stock
Join Date: Mar 2009
Posts: 1
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009
Quote:
Originally Posted by -Claudia-
Last Activity: 27-03-09 18:38
Desi nu cred ca or sa se afiseze... daca printr-un miracol d-soara catalina isi aminteste promisiunile facute .... timpii nu or sa fie de mare folos... pentru ca au foarte mari erori.....
Incepand de la faptul ca taxa de inscriere a crescut de 2 ori, cronometrarea a fost de k*t, unii aveau timpi pe foi si nici nu s-au dat... altii au primit cupe si nu s-au dat.... deci fiecare cu norocul lui.
Si , ca de fiecare data, tot pe concurenti se arunca vina! Ca organizatorii sunt cei mai cei, si i-a depasit situatia saracii... dar cand inscriau masini la greu, sa iasa cascavalu` nu ii mai depasea situatia.
Ei se asteptau la un numar maxim de masini, care a fost depasit cu 100%. De ce n-au oprit atunci inscrierile? Unde credeau ei ca vor avea loc sa se desfasoare?
La noi majoritatea organizatorilor (si aici vorbesc de cei de-ai locului, nu de cei care se ofera sa ajute) nu vad decat BANI!
De atatia ani nu au avut timp sa realizeze ca de la an la an se mareste numarul de participanti?? Astepapta sa acumuleze experienta pe spatele nostru in loc sa invete din greseli!!
Incepand cu Buzau anul trecut, continuand cu Craiova... si acum Pitesti (la care nu ma asteptam s-o dea in bara).
Batem atatia kilometri in ideea ca iese ceva, nu ca plecam ca sa avem de unde sa ne intoarcem (si cu mai putini bani in buzunar).
E bataie de joc.. si nu gasesc NICI O SCUZA organizatorilor!
Daca vrei bani trebuie sa-ti iei toate masurile necesare.... daca stii ca te depaseste situatia lasi pe altii sa se ocupe de asta!!!
|
Are perfecta dreptate Claudia.Pentru bani si-au batut joc de sute de oameni care au venit din toata tara...RUSINEEEEE
|
|
|
30-03-09, 16:22
|
#756
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Parerea mea.. si sa nu imi dati in cap! Este ca ar trebui sa ne folosim de multi sponsori! Si eventual taxa de inscriere va fi mai mica ( Insa sa masinile vor fi selectionate mai drastic ), O idee ar fi sa ne folosim de PARTIDELE care acum vor intra in cursa pentru alegeri ! Cu siguranta vor dori sa sponsorizeze asa ceva
|
|
|
30-03-09, 16:31
|
#757
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Din discutiile purtate aici eu mi-am dat seama ca sunt prea mic pt asa ceva....in concluzie nu voi mai lua parte la acest gen de curse si voi lasa mai mult loc pentru cei mari care au investit in masinile lor. Sper ca organizatorii urmatoarelor evenimente au invatat ceva din aceste doua esecuri si ca urmatoarele curse vor fi perfecte din toate punctele de vedere. Nu pot decat sa le urez bafta pentru ca e foarte greu sa "strunesti" cel putin 150 de caractere , ca sa nu mai vorbim de miile de caractere din public.
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
30-03-09, 16:40
|
#758
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 411
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Nu asteptati timpii ca oricum nu au nici o valoare, erorile cumulate la care se adauga si distanta necunoscuta conduc la niste timpi fara nici o valoare. Teoretic cele 2 cronometre de mana care le-am vazut eu erau sincronizate cu ceasul de la fotocelule de la finish. Un cronometru din cele 2 de mana se afla la start, persoana care il tinea am vazut ca il comunica unui alt "organizator" care numara pe degete secundele catre persoana care dadea propri-u zis startul din steaguri. Asa ca pe langa eroarea celor 3 persoane de la start era suficient sa "furi" startul ca sa obtii un timp bun. Cronometrul de mana de la finish era un fel de back-up, sau verificare. Asa ca timpii de pe bonul de la fotocelule indica ora exacta la care masinile au trecut prin dreptul lor ), si timpul masinilor este valabil doar daca au plecat corect de la start. Ori folositi un sistem de cronometrare complet de la Fras sau de altundeva sau folositi asta https://forum.4tuning.ro/showthread.p...lor#post551603 postul 55.
Pozele sunt facute la nimereala cu 2 camere, pana apare o galerie profi pe 4tuning sunt bune si astea
|
|
|
30-03-09, 16:46
|
#759
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,172
Member of: [Moderators] [BMW] [VW] [FORD] [FOTO]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Quote:
Originally Posted by DragosT
Cine incearca sa faca bani din cursele astea de amatori, in conditiile actuale, o da rau de tot in bara si s-a vazut. Poate ca daca se anunta ca sunt doar libere cronometrate ar fi fost ok, ca doar s-a mai procedat asa de catre LR si toti au fost multumiti, desi initial se pleca la drum cu grupe.
Vreun participant curios care sa fi masurat cu "bordul" distanta? Au fost cei 380 metri?
Sa fie (bafta) Claudia! Anul asta daca esti "pe faza" poti participa gratuit . Mergem la fel pe burta, adica blocam un drum si dam niste premii simbolice la final.
|
Mare dreptate ai!! S-a vazut cine a facut curse pentru bani anul asta!
Si chiar nu cred ca are nimeni ceva impotriva acestor curse "la liber" atata vreme cat se anunta de la inceput si cronometrarea e corecta!
Ei au dat-o la intors fiindca nu mai aveau cum sa jongleze cu atatea masini... si le-au bagat la gramada...
Si mai cred ca nu banii sunt problema. Nu e o solutie sa scoti taxa de participare. Participantii sunt dispusi sa plateasca, dar sa stie pentru ce au platit!
|
|
|
30-03-09, 16:53
|
#760
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Sa luam o ipoteza sf.......ce s-ar fi intamplat daca toti concurentii stateau si isi asteptau randu`......si nu faceau dreapta in loc de stanga?
|
|
|
30-03-09, 16:54
|
#761
|
Stage 1
Join Date: Jun 2004
Posts: 12
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Dupa 'j de pagini citite, pare ca solutiile ar fi:
1. Taxa mai mare pentru participanti. Este evident ca 100 EUR e mult prea mult. Pe de alta parte 50 RON e destul de putin. As spune ca undeva la 100 RON ar trebui sa fie ok.
2. Taxa pentru spectatori. Aici dificultatea este sa ingradesti accesul, cursele avand loc in general pe drumuri publice, care nu se pot ingradi cu garduri etc. Poate pe aeroport e mai simplu de facut lucrul asta.
3. Traseul trebuie sa aiba garduri de la un cap la celalalt, iar distanta pana la spectatori trebuie sa fie semnificativa. Toata munca de a ridica imaginea sportului astuia se va duce pe apa sambetei in fix 10 secunde, daca o sa apara un accident. Iar dupa cum arata lucrurile, din pacate, intrebarea nu e "Daca?", ci "Cand?"
4. Locatia trebuie sa aiba macar:
- traseu ocolitor de la Finish la Start
- loc de parcare separat, nu in jurul liniei de Start
5. Masinile sunt chemate la start de catre organizatori. Numarul X cu Numarul Y. Si tot asa. Asadar "coada" este pe lista organizatorilor. Pentru asta e vital sa existe loc de parcare separat. Mi se pare complet gresit ca se sta la coada in masina ca la alimentara. Notiunea de bon de ordine s-a inventat de o gramada de timp, tocmai ca sa nu tii oamenii ingramaditi in fata unui ghiseu. Exact acelasi principiu trebuie aplicat si acum.
6. Nu exista provocari facute direct de catre participanti, intre ei. Orice provocare este facuta de catre un participant catre organizatori. "Masina XXX provoaca masina YYY". Lista de provocari este citita si pusa in aplicare in limita timpului disponibil, LA FINALUL grupelor, provocarile desfasurandu-se asadar in ordinea in care au fost inregistrate pe lista respectiva. Optional, se pot pune provocari in aplicare intre grupe, ca sa tina treaz interesul publicului si participantilor.
7. Macar 50% din fondurile stranse de la PARTICIPANTI trebuie sa se intoarca sub forma de premii spre participanti. Cu alte cuvinte, daca participa 150 masini a 100 RON, trebuie ca 7500 RON sa fie premiile. Asta lasa si organizatorilor macar cat aveau pana acum, cand taxa era de 50 RON / masina. Ce se strange de la sponsori/spectatori poate merge integral la organizatori. In primul rand pentru a impinge organizatorii spre atragerea de public si sponsori (cu cat mai mult public, cu atat mai interesati sunt sponsorii), nu spre atragerea unui milion de masini...
8. Numerele masinilor care urmeaza sa ia startul sunt anuntate in avans (ideal, afisate pe un ecran). Pentru fiecare start se striga o masina care lipseste timp de 2 minute. Daca in doua minute nu a aparut... startul e pierdut si masina e descalificata.
Si ar mai fi, dar ma opresc aici
-Creative Computer
|
|
|
30-03-09, 17:11
|
#762
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
Quote:
Originally Posted by griffonu
Dupa 'j de pagini citite, pare ca solutiile ar fi:
1. Taxa mai mare pentru participanti. Este evident ca 100 EUR e mult prea mult. Pe de alta parte 50 RON e destul de putin. As spune ca undeva la 100 RON ar trebui sa fie ok.
2. Taxa pentru spectatori. Aici dificultatea este sa ingradesti accesul, cursele avand loc in general pe drumuri publice, care nu se pot ingradi cu garduri etc. Poate pe aeroport e mai simplu de facut lucrul asta.
3. Traseul trebuie sa aiba garduri de la un cap la celalalt, iar distanta pana la spectatori trebuie sa fie semnificativa. Toata munca de a ridica imaginea sportului astuia se va duce pe apa sambetei in fix 10 secunde, daca o sa apara un accident. Iar dupa cum arata lucrurile, din pacate, intrebarea nu e "Daca?", ci "Cand?"
4. Locatia trebuie sa aiba macar:
- traseu ocolitor de la Finish la Start
- loc de parcare separat, nu in jurul liniei de Start
5. Masinile sunt chemate la start de catre organizatori. Numarul X cu Numarul Y. Si tot asa. Asadar "coada" este pe lista organizatorilor. Pentru asta e vital sa existe loc de parcare separat. Mi se pare complet gresit ca se sta la coada in masina ca la alimentara. Notiunea de bon de ordine s-a inventat de o gramada de timp, tocmai ca sa nu tii oamenii ingramaditi in fata unui ghiseu. Exact acelasi principiu trebuie aplicat si acum.
6. Nu exista provocari facute direct de catre participanti, intre ei. Orice provocare este facuta de catre un participant catre organizatori. "Masina XXX provoaca masina YYY". Lista de provocari este citita si pusa in aplicare in limita timpului disponibil, LA FINALUL grupelor, provocarile desfasurandu-se asadar in ordinea in care au fost inregistrate pe lista respectiva. Optional, se pot pune provocari in aplicare intre grupe, ca sa tina treaz interesul publicului si participantilor.
7. Macar 50% din fondurile stranse de la PARTICIPANTI trebuie sa se intoarca sub forma de premii spre participanti. Cu alte cuvinte, daca participa 150 masini a 100 RON, trebuie ca 7500 RON sa fie premiile. Asta lasa si organizatorilor macar cat aveau pana acum, cand taxa era de 50 RON / masina. Ce se strange de la sponsori/spectatori poate merge integral la organizatori. In primul rand pentru a impinge organizatorii spre atragerea de public si sponsori (cu cat mai mult public, cu atat mai interesati sunt sponsorii), nu spre atragerea unui milion de masini...
8. Numerele masinilor care urmeaza sa ia startul sunt anuntate in avans (ideal, afisate pe un ecran). Pentru fiecare start se striga o masina care lipseste timp de 2 minute. Daca in doua minute nu a aparut... startul e pierdut si masina e descalificata.
Si ar mai fi, dar ma opresc aici
-Creative Computer
|
foarte bine zis ! ar fi super sa se puna in aplicare !
|
|
|
30-03-09, 17:17
|
#763
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
- daca se stabileste si se anunta o limita de masini, nu mai exista problema aglomerarii
- daca se da startul la toate clasele se injumatateste numarul de masini de la start si astfel aglomerarea; timpul pierdut cu intoarcerea invingatorilor este insignifiant; necesita centralizare a rezultatelor pentru a evita intoarcerea printre cei de drept si a unor invinsi indisciplinati; este important sa ai cat mai putine masini la start in cat mai scurt timp
- drum de intoarcere, parcuri reci start/finish generoase si distanta mare intre public si traseu doar pe aeroport, rar pe drum public bun de aprobat
- peste 100-120 de masini la o cursa pe drum public blocat pentru 4-5 ore aferente exclusiv curselor este o limita maxima
- publicitate => public numeros; sponsori minimi + bani putini => insuficiente fonduri pentru delimitarea traseului => haos
- pentru 50 ron cred ca ajunge cat se ofera
|
|
|
30-03-09, 17:47
|
#764
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 411
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
pentru cine nu reuseste sa ia pozele de aici (wise SashA nu pot sa iti trimit pm!!!) adresa de mess este cipim3
|
|
|
30-03-09, 18:02
|
#765
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 228
|
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (PICS INSIDE !!!)
va raspund pe rand ca vad ca mi-ati sarit in cap.
1) am participat la destule curse. doar pt ca n-am la avatar un text de genu "baieti rai cu dacia care se da dea-a latu pe strasse haha!" nu inseamna ca nu stiu cu ce se mananca.
2) imi pare rau ca va daram visele dar 100e pt o cursa facuta CUM TREBUIE sunt o gluma pt 99% din proprietarii de masini realmente tari din RO. Chiar nu e problema mea sau a organizatorilor salarizarea din Romania. Hobbyurile gen filatelia sunt scumpe. Masinile sunt "un pic" mai sus.
3) nu fiti pesimisti. o sa vedeti cel putin 2 curse care ies cap-coada anul asta. Tulcea#2 si Tulcea#3 Aveti rabdare.
4) in ungaria a fost 8e intrarea. Stiti cat a fost benzina si cazarea? Ia faceti voi calculele si vorbiti dupa.
5) nu mai folositi scuza "eu nu imi rup masina ca sa vin la 300km de casa si sa ma dau de 2 ori". da voi pt ce va faceti masinile? ca sa le tineti in garaj si sa va plimbati pe ulita cu muzica blana? keep it up, o sa ajungem departe.. si daca vi se rupe masina in 300km ceva nu e bine.
6) nu m-am dat la fund, am fost ocupat 8 ore(ca'n fiecare zi) sa fac aia 100e pt urmatoarea cursa.
Ceea ce e uimitor este ca se scriu cearsafuri de text, majoritar de catre oamenii care au venit sa faca poze, care nu s-au dat din "exces de bun simt", care au fost spectatori sau care au auzit de la altii cum a fost.
Cei care au avut ceva de zis la cursa, au dat 2-3 "multumesc-uri" si "poate iese urmatoarea" dupa care au stat in banca lor.
Ridicol? Judecati voi... io nu mai zic nimic.
|
|
|
|
|