Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-03-09, 09:50   #226
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Mai jos aveti atasat FORMULARUL DE INSCRIERE , pe care il puteti trimite de adresele de mai procar_racing_team@yahoo.com sau street4cars@gmail.com

Verificarile se vor face inainte de prima mansa a concursului de catre persoane abilitate. Orice neconcordanta cu cele declarate in forumularul de inscriere atrage de la sine DESCALIFICAREA
Attached Files
File Type: doc cerere_martie.doc (3.12 MB, 117 views)
__________________

KillerINC is offline  
Old 20-03-09, 09:52   #227
dany_let

Stage 5
 
dany_let's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,489
Member of:
[Opel]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

eu va inteleg chestia cu ITP-UL din punct de vedere al organizatorului...da zi-mi si mie cine imi face mie itp-ul cand masina mea in talon e alba si ea e aurie...( da stiu se schimba la politie) dar nu am ajuns, si cu motor de calibra turbo pe kadett si cu roti de 17 ??

stiu e vina mea ca imi tunez masina...o sa ma dau tot la ilegale...credeti ca daca ai un urs 2.5 de ex cu motorul lui in acte si dai spaga la itp ...inseamna ca trebuie sa aiba si placute de frana si discuri ??? sau amortizoare noi ??

nu are nici o legatura ...in sfarsit ...eu nu-mi fac probleme ca nu pot sa particip...am sa vin acolo...si am sa ma

sper sa fie o organizare buna si masini tari ( cu itp ) la start.
__________________
OPEL KADETT GSI TURBO---------------------204 CP


POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL... so I've ordered a new accelerator cable!
dany_let is offline  
Old 20-03-09, 09:56   #228
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by dany_let View Post
eu va inteleg chestia cu ITP-UL din punct de vedere al organizatorului...da zi-mi si mie cine imi face mie itp-ul cand masina mea in talon e alba si ea e aurie...( da stiu se schimba la politie) dar nu am ajuns, si cu motor de calibra turbo pe kadett si cu roti de 17 ??

stiu e vina mea ca imi tunez masina...o sa ma dau tot la ilegale...credeti ca daca ai un urs 2.5 de ex cu motorul lui in acte si dai spaga la itp ...inseamna ca trebuie sa aiba si placute de frana si discuri ??? sau amortizoare noi ??

nu are nici o legatura ...in sfarsit ...eu nu-mi fac probleme ca nu pot sa particip...am sa vin acolo...si am sa ma

sper sa fie o organizare buna si masini tari ( cu itp ) la start.
din cate am inteles eu , nu e vina organizatorilor pentru faza cu ITP-ul. Ci sunt cerintele Politiei Rutiere . Si permisul de conducere si ITP-ul . Am inteles ca anul trecut, in toamna , cei de la rutiera l-au gasit pe Covei cu permisul suspendat , si au facut foarte mare scandal organizatorilor , reclamandu=i peste tot ... Asa ca nu mai sariti pe organizatori pana nu va informati ... Eu o sa vorbesc mai tarziu cu organizatorii , sa vedem ce se poate face pentru masinile aduse pe platforma .
KillerINC is offline  
Old 20-03-09, 10:14   #229
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

ANUNT IMPORTANT !!!

IN URMA DISCUTIILOR CU ORGANIZATORII S-A DECIS CA SE POT INSCRIE SI AUTOTURISMELE CARE NU AU ITP VALABIL (daca veniti cu ele pe roti si va opreste Politia, organizatorii nu isi asuma nici o raspundere) ! IN REGULAMENT RAMANE VALABILA MENTIUNEA CA MASINILE FARA ITP NU POT PARTICIPA , DAR LA FATA LOCULUI ACEST LUCRU NU VA FI LUAT IN CONSIDERARE DECAT DACA AUTOTURISMUL NU PARE A FI APT DE COMEPTITIE IN URMA VERIFICARII TEHNICE ! PARTICIPAREA LA COMPETITIE SE FACE PE RASPUNDEREA PERSOANEI CARE SE INSCRIE , ASA CUM ESTE STIPULAT SI IN FORUMULARUL DE INSCRIERE !!!
KillerINC is offline  
Old 20-03-09, 11:15   #230
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Auzi bodo_bogdy...poti sa iti aduci linistit "preparata" la Pitesti ca poti sa te dai. Numai sa fi fair play si sa nu agati la start "tunatele" cu filtru si tips sport.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline  
Old 20-03-09, 11:23   #231
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
Exclamation Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

referitor la I T P

ganditi-va ca vine o caruta cu franele varza sau directia trosnita... nu sariti pe mine, nu generalizez, dar stiti foarte bine ca sunt si "reisari" din astia.

ganditi-va ca pentru o masina necorespunzatoare din punct de vedere tehnic exista un risc foarte mare pentru a provoca un accident.

sintagma "pe propria raspundere" ar trebui sa se refere doar la propria persoana, nu la altii care pot suferi nevinovati.

ITP-ul este o cerinta legala, singura de acest gen, fara alte variante, asa ca trebuie impusa. locatia este drum public, totusi.

daca organizatorii isi asuma o astfel de raspundere este problema lor. insa mai trebuie stiut un lucru: nu doar participantul poarta raspunderea pentru un eveniment produs ci si organizatorul, daca se ajunge in instanta...

de ce trebuie mereu sa gasim ceva de comentat referitor la conditiile de participare !? le indeplinesti te dai, nu le indeplinesti, te uiti.

e mai important spectacolul decat vietile oamenilor !?

nu vreau sa fiu fatalist dar toate acestea sunt aspecte ale realitatii si trebuie luate in calcul foarte serios....

succes cu organizarea!
NT33EXE is offline  
Old 20-03-09, 11:45   #232
Razvan_MFV

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 96
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by NT33EXE View Post
referitor la I T P

ganditi-va ca vine o caruta cu franele varza sau directia trosnita... nu sariti pe mine, nu generalizez, dar stiti foarte bine ca sunt si "reisari" din astia.

ganditi-va ca pentru o masina necorespunzatoare din punct de vedere tehnic exista un risc foarte mare pentru a provoca un accident.

sintagma "pe propria raspundere" ar trebui sa se refere doar la propria persoana, nu la altii care pot suferi nevinovati.

ITP-ul este o cerinta legala, singura de acest gen, fara alte variante, asa ca trebuie impusa. locatia este drum public, totusi.

daca organizatorii isi asuma o astfel de raspundere este problema lor. insa mai trebuie stiut un lucru: nu doar participantul poarta raspunderea pentru un eveniment produs ci si organizatorul, daca se ajunge in instanta...

de ce trebuie mereu sa gasim ceva de comentat referitor la conditiile de participare !? le indeplinesti te dai, nu le indeplinesti, te uiti.

e mai important spectacolul decat vietile oamenilor !?

nu vreau sa fiu fatalist dar toate acestea sunt aspecte ale realitatii si trebuie luate in calcul foarte serios....

succes cu organizarea!
Exista adevar in ce spui, dar cred ca mai important decat hartiile (itp) ar fi o verificare tehnica facuta de cineva priceput; nu e f greu sa-ti dai seama daca masina e pericol public.
Eu stiu o masina care probabil va fi acolo si care are de 4 (patru) ori puterea din talon, masina coborata 80mm, alte frane, etc, etc, si totusi are itp.
Crezi ca daca s-ar prezenta acum la itp, l-ar lua?
Concluzia dupa mintea mea este ca mai bine sa nu fie verificarea la misto decat sa ceri itp.
In acte oricum cred ca sunt obligati sa-l ceara pt a fi acoperiti cat de cat.
Razvan_MFV is offline  
Old 20-03-09, 12:20   #233
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by Razvan_MFV View Post
Exista adevar in ce spui, dar cred ca mai important decat hartiile (itp) ar fi o verificare tehnica facuta de cineva priceput; nu e f greu sa-ti dai seama daca masina e pericol public.
Eu stiu o masina care probabil va fi acolo si care are de 4 (patru) ori puterea din talon, masina coborata 80mm, alte frane, etc, etc, si totusi are itp.
Crezi ca daca s-ar prezenta acum la itp, l-ar lua?
Concluzia dupa mintea mea este ca mai bine sa nu fie verificarea la misto decat sa ceri itp.
In acte oricum cred ca sunt obligati sa-l ceara pt a fi acoperiti cat de cat.

in acte si Regulament sunt obligati sa il ceara pentru ca asa zice Politia . Altfel nu se da autorizatie de organizare .

Exceptiile de la ITP se vor face pentru autoturismele care sunt verificate (de unul sau mai multui oamni FOARTE COMPETENTI, VA GARANTEZ) .... daca in urma verificarii masina pare un pericol , nu va fi lasata sa participe.


Ca un exemplu de masina care nu are ITP si sunt sigur ca nu va fi un pericol , este un Renault 5 care a fost adus pe platforma la Bucovat ... si mai sunt si multe altele ...


NU ORICE MASINA FARA ITP VA PARTICIPA . REPET

Exceptiile de la ITP se vor face pentru autoturismele care sunt verificate (de unul sau mai multui oamni FOARTE COMPETENTI, VA GARANTEZ) .... daca in urma verificarii masina pare un pericol , nu va fi lasata sa participe.

Last edited by Gabi; 20-03-09 at 12:49.
KillerINC is offline  
Old 20-03-09, 12:52   #234
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Exista "rable" cu itp care sunt pericol public si exista masini fara itp care sunt mult mai sigure decat majoritatea masinilor cu itp valabil. Atat timp cat se vor face verificari tehnice, nu ai de ce sa-ti faci probleme.
ZerO_CooL is offline  
Old 20-03-09, 13:21   #235
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Cum se verifica integritatea instalatiei electrice ori functionabilitatea sistemului de franare, sau a trenului de rulare, a sistemului de evacuare, unghi de fuga etc.?

Clar ca ITP-ul valabil este conditie sustinuta si de Politie, pentru ca altfel nu ar mai aviza atat de usor o competitie care nu mai este de amatori, masinile nemai indeplinind conditiile legale de circulatie pe drumurile publice. Verificarile tehnice se rezuma la verificarea respectarii conditiilor din regulamentul particular, conditii care vizeaza incadrarea si atat. Drum, viteza, masini incerte, public => ?.
In caz de incident, Doamne fereste, participantul vatamat poate invoca oricand faptul ca organizatorul nu a respectat conditiile de inscriere, respectiv de admitere doar a masinilor cu ITP valabil, chiar daca toti semneaza ca raspund direct si ca nu au nicio pretentie. E cu dus si intors, e periculos, pune o sarcina in plus pe umerii organizatorilor si este indeajuns sa se intample o singura data. Aici nu prea merge cu aproximari sau medii aritmetice dar depinde de cat "sange" au pana la urma organizatorii. Trebuie stiut doar ca acest risc este unul asumat, in fata legii si nu de catre participant. Ca nr de inscrisi aceste curse se pot compara doar cu "VTM-ul" FRAS-ului. Acolo crede cineva ca inscrierile si verificarile se fac intr-o ora?
Sunt prea putine aceste masini cu modificari neomologate iar pe viitor ar fi si interesant si mai bine pentru toti sa existe alta incadrare si alte clase doar pentru ele. N-ar fi o inovatie.
Exista cazuri in care se prezinta taloane false, respectiv ITP. Un organizator are obligatia sa pastreze in dosarul de competitie si copii ale actelor prevazute in regulament iar daca pe cererea de inscriere exista un paragraf care specifica sub semnatura concurentului ca toate actele sunt valabile... in acest caz pilotul raspunde. In rest, nu cred ca este o idee buna sa se afirme ca vor fi acceptate si masini fara ITP, chiar si pe un forum public.
DragosT is offline  
Old 20-03-09, 13:28   #236
SSST
Ford Driver

Stage 3
 
SSST's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 155
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
[Pole Position Racers]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by DragosT View Post
Cum se verifica integritatea instalatiei electrice ori functionabilitatea sistemului de franare, sau a trenului de rulare, a sistemului de evacuare, unghi de fuga etc.?

Clar ca ITP-ul valabil este conditie sustinuta si de Politie, pentru ca altfel nu ar mai aviza atat de usor o competitie care nu mai este de amatori, masinile nemai indeplinind conditiile legale de circulatie pe drumurile publice. Verificarile tehnice se rezuma la verificarea respectarii conditiilor din regulamentul particular, conditii care vizeaza incadrarea si atat. Drum, viteza, masini incerte, public => ?.
In caz de incident, Doamne fereste, participantul vatamat poate invoca oricand faptul ca organizatorul nu a respectat conditiile de inscriere, respectiv de admitere doar a masinilor cu ITP valabil, chiar daca toti semneaza ca raspund direct si ca nu au nicio pretentie. E cu dus si intors, e periculos, pune o sarcina in plus pe umerii organizatorilor si este indeajuns sa se intample o singura data. Aici nu prea merge cu aproximari sau medii aritmetice dar depinde de cat "sange" au pana la urma organizatorii. Trebuie stiut doar ca acest risc este unul asumat, in fata legii si nu de catre participant. Ca nr de inscrisi aceste curse se pot compara doar cu "VTM-ul" FRAS-ului. Acolo crede cineva ca inscrierile si verificarile se fac intr-o ora?
Sunt prea putine aceste masini cu modificari neomologate iar pe viitor ar fi si interesant si mai bine pentru toti sa existe alta incadrare si alte clase doar pentru ele. N-ar fi o inovatie.
Exista cazuri in care se prezinta taloane false, respectiv ITP. Un organizator are obligatia sa pastreze in dosarul de competitie si copii ale actelor prevazute in regulament iar daca pe cererea de inscriere exista un paragraf care specifica sub semnatura concurentului ca toate actele sunt valabile... in acest caz pilotul raspunde. In rest, nu cred ca este o idee buna sa se afirme ca vor fi acceptate si masini fara ITP, chiar si pe un forum public.
CORECT...
Si eu am spus acelasi lucru,dar mi-au sters toate posturile in care sustineam ca legea este lege si trebuie ITP.
Daca organizatorul afirma pe un forum public ca se accepta masini fara ITP,inseamna ca avem o problema.
__________________
By Superchips stage1,eibach pro kit springs,eibach pro spacer kit,K&N filter...2xx hp,4xxNm
engine's sound-that's my "in car entertainment"


De vanzare http://https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=110652

Last edited by SSST; 20-03-09 at 13:30.
SSST is offline  
Old 20-03-09, 13:34   #237
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by SSST View Post
CORECT...
Si eu am spus acelasi lucru,dar mi-au sters toate posturile in care sustineam ca legea este lege si trebuie ITP.
Daca organizatorul afirma pe un forum public ca se accepta masini fara ITP,inseamna ca avem o problema.

EU am afirmat , nu organizatorul ... E o mare diferenta ... Eu zic totusi sa ne vedem lungul nasului ... cine vrea sa vina , sa vina , cine vrea sa participe , sa participe , cine vrea sa fie spectator , sa fie spectator , cine nu, NU si gata ... vad ca toata lumea comenteaza , dar totusi pana acum nu stiu sa se fi primit pe mail vre-un formulat de inscriere ...
KillerINC is offline  
Old 20-03-09, 13:44   #238
SSST
Ford Driver

Stage 3
 
SSST's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 155
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
[Pole Position Racers]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by KillerINC View Post
EU am afirmat , nu organizatorul ... E o mare diferenta ... Eu zic totusi sa ne vedem lungul nasului ... cine vrea sa vina , sa vina , cine vrea sa participe , sa participe , cine vrea sa fie spectator , sa fie spectator , cine nu, NU si gata ... vad ca toata lumea comenteaza , dar totusi pana acum nu stiu sa se fi primit pe mail vre-un formulat de inscriere ...
Pai formularul meu nici n-o sa-l primesti daca participa masini fara ITP.
Cum spuneam si in postul pe care l-ati sters...sunt tanar si mai am multe de facut,n-am chef sa-mi zboare vreo roata in cap de la vreo masina fara ITP...chiar daca o verifica la fata locului niste"specialisti".
Cand vreau kamikaze ,stiu sa merg si la ilegale...nu-i probl,dar nu mai imi iau copilul dupa mine.

Last edited by SSST; 20-03-09 at 13:48.
SSST is offline  
Old 20-03-09, 13:56   #239
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Oare cand toata lumea va fi multumita? Va spun eu...cand ne vom da singuri si vom sti sigur ca avem asigurata cupa si locul 1. Cu itp...nu e bine.....fara itp...iar nu e bine. Organizatorul vrea sa faca compromisuri sa nu existe nemultumiti....iarasi nu e bine...hotarati-va odata!. Cum spuneam si eu...si inca cativa colegi forumisti.....regulile sunt impuse de organizator...cine le respecta se da cine nu nu. Spatiu pt spectatori este destul.
bobby_gsi2 is offline  
Old 20-03-09, 14:02   #240
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)

Quote:
Originally Posted by SSST View Post
Pai formularul meu nici n-o sa-l primesti daca participa masini fara ITP.
Cum spuneam si in postul pe care l-ati sters...sunt tanar si mai am multe de facut,n-am chef sa-mi zboare vreo roata in cap de la vreo masina fara ITP...chiar daca o verifica la fata locului niste"specialisti".
Cand vreau kamikaze ,stiu sa merg si la ilegale...nu-i probl,dar nu mai imi iau copilul dupa mine.

mi se pare mie sau tu vezi cate o teorie a conspiratie peste tot ? aia e , nu vrei sa participi, nu participa . REPET , NU fac parte din organizatori, DOAR LE DAU O MANA DE AJUTOR

@bobby degeaba te ataci , asa a fost si asa o sa fie mereu ... n-ai cu cine
KillerINC is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -