17-02-09, 23:06
|
#166
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Aia e pentru montare suplimentara de compresor.
|
|
|
17-02-09, 23:08
|
#167
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
problema e urmatoarea .. cu un S3 de 265 cp si 4x4 intru la G sau la G1 ?
|
|
|
17-02-09, 23:15
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
265 x 1.15 = 304.75 => G1
|
|
|
17-02-09, 23:22
|
#169
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Tot aia e cu compresorul probabil, se scrie turbo ca e mai simplu decat "supraalimentat". Intra tot la coloana "turbo" cred
G1/H1 sunt pentru integrale.
Last edited by flexus; 17-02-09 at 23:27.
|
|
|
17-02-09, 23:23
|
#170
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
bun, calculul asta il facusem si eu, dar nam inteles ideea cu G si G1 !!! Nu mai conteaza acum oricum daca se va putea voi cere o grupa mai sus.
Last edited by Raul_WST; 17-02-09 at 23:34.
|
|
|
17-02-09, 23:37
|
#171
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
G1 este aceeasi cu G, dar pentru integrale, iar H1 este aceeasi cu H, dar pentru integrale.
Quote:
Originally Posted by flexus
Tot aia e cu compresorul probabil, se scrie turbo ca e mai simplu decat "supraalimentat". Intra tot la coloana "turbo" cred
G1/H1 sunt pentru integrale.
|
Da, asa trebuia sa fie, supraalimentate (turbo/compresor).
|
|
|
17-02-09, 23:44
|
#172
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
ok, multumesc pentru explicatii
|
|
|
18-02-09, 00:07
|
#173
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 422
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by Raul_WST
bun, calculul asta il facusem si eu, dar nam inteles ideea cu G si G1 !!! Nu mai conteaza acum oricum daca se va putea voi cere o grupa mai sus.
|
Daca consideri ca ai masina capabila de o grupa mai mare te dai la grupa respectiva !
|
|
|
18-02-09, 01:59
|
#174
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by dun3_g
Pt montare suplimentara de turbo (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor (puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos (puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
Puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
|
masina e de fabrica compresor si dezvolta 160cp oare la grupa de 250 cai se incadreaza ?
|
|
|
18-02-09, 08:41
|
#175
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
@B 89 WRC: Faci confuzie. Ce a scris omul acolo era coeficientul pentru turbo/compresor ADAUGAT pe o masina aspirata. Si el a facut confuzie ca nu a inteles intrebarea celor dinainte.
--> Daca ai motor aspirat si pui turbo/compresor puterea de incadrare se calculeaza inmultind puterea din talon cu 1,6/1,3. Puterea rezultata in acest caz nu s-a mentionat inca pe care coloana se aplica: 1 - aspirate sau 2 - "turbo" ?
--> Daca ai motor turbo/compresor din fabrica, atunci nu se pune decat coeficientul de tractiune la putere si incadrarea se face pe coloana 2 - "turbo" (cu 10-20cp mai jos decat aspiratele).
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
|
|
|
18-02-09, 11:43
|
#176
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by NightDevil
mah daca printr-o minune (Doamne fereste ) scapati de GTTurile de la b ... dati de CRX uri si e acelasi lucru .. asa ca bataia la B se da intre GTT si CRX ca de obicei ..
|
Nu mai exista demult bataie intre GTT si CRX,daca exista o bataie e intre Renault si Honda e R5 vs. S2000
|
|
|
18-02-09, 12:16
|
#177
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by tm8bnz
Nu mai exista demult bataie intre GTT si CRX,daca exista o bataie e intre Renault si Honda e R5 vs. S2000
|
corect , era 1data cand mergeau doar cu 0.2 peste standard.
|
|
|
18-02-09, 19:26
|
#178
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
salut , am inteles ca sa mutat legala de la craiova de pe 8 pe 15 martie ?
sau gresesc ?
numai bine.
|
|
|
18-02-09, 20:13
|
#179
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Nu greşeşti. Cu ocazia asta am modificat şi titlul.
|
|
|
18-02-09, 22:49
|
#180
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 604
|
Re: 402 m @ Craiova, 8 martie 2009
Quote:
Originally Posted by Gabi
Nu greşeşti. Cu ocazia asta am modificat şi titlul.
|
multumesc gabi
asteptam incontinuare cererile de inscriere pe adresa de mail downtownsrc@yahoo.com
formular_inscriere.doc
|
|
|
|
|