RACINGCODE > PERFORMANTA SI ECONOMIE
RACING CODE “DUAL-SOFT” reprezinta posibilitatea utilizarii la automobilele de serie sau modificate din gama Mistubishi Lancer Evolution a doua softuri.Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unint), noi am considerat ca posibilitatea de a conduce o masina foarte performanta, reusind sa obtinem consum redus de carburant cu uzuri minime, reprezinta o buna alternativa. Acest fapt fiind posibil doar utilizand simultan in acelasi ECU doua softuri performante unul pentru putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Unul din aceste exemple a fost testat si prezentat in cazul eminiunii auto ProMotor.
Promotor Racing Code Dynotuning, Mitsubishi EVO 9 two switchable ECU setings on OEM ECU
https://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM
Pentru cine nu sunt suficiente aceste peroformante ii putem garanta ca impreuna cu partenerii nostrii putem realiza adevarati monstrii, un exemplu fiind masina de curse a Domnului Paul Andronic veritabil pilot de curse:
https://www.paulandronic.ro/.
Mitsubishi de concurs al domnului sus mentionat fiind “consiliat” si setat de
RACING CODE.
Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea pretentia ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service… )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise – soft curse(ALS,LC,FFS…
- soft xxx – soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj…)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx – soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune …
Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:
270wbhp softul economic
300wbhp softul de putere