Acum le putem alege pe amandoua.
RACING CODE “Dual-Soft” reprezinta posibilitatea utilizarii a doua softuri pe ECU-ul de serie al automobilelor din gama Mistubishi Lancer Evolution. (Automobilele pot fi stock sau modificate)
Totul se face fara inlocuire de ECU sau dotare auxiliara. Cele doua softuri sunt incarcate in ECU original, fara nici o interventie electrica sau mecanica asupra lui, in plus nu se vede la garantie.
Nu este necesara montarea de butoane suplimentare in bord pentru schimbarea softului.
ECU este programat astfel incat sa recunoasca, printr-o procedura de initiere simpla, alegerea softului ce se doreste a fi utilizat.
Pe langa modificarea softului initial din ECU(engine control unit) sau a celui din TCM( transmission control unit) am considerat ca reprezinta un real avantaj posibilitatea de alege oricand unul dintre doua softuri distincte.
Selectarea softului se face usor de catre utilizator din interiorul masinii cu efort minim respectand o procedura simpla. Nu se poate face trecerea din greseala in celalat soft, iar o persoana straina nu poate face schimbarea de soft, necunoascand procedura.
Un exemplu de setare Dual Soft il reprezinta masina de strada a pilotlui Paul Andronic. Procedura de interschimbare a softului este prezentata chiar de acesta in cadrul emisiunii Pro Motor.
https://www.facebook.com/17583589243...1933765084207/
Masina dispune de un soft de putere si altul pentru reducerea consumului de carburant.
Posibilitatea folosirii a doua setari distincte poate prezenta foarte multe avantaje, mult mai multe decat cele specificate mai sus, putere si consum redus.
Lista exemplelor poate fi infinita in functie de ce doreste utilizatorul, am sa enumar cateva combinatii posibile fara a avea putea spune ca am epuizat toate variantele:
- soft de serie(pentru garantie service… )-soft modificat
- soft putere-soft economic
- soft benz. pompa- soft alt combustibil(benz. de curse, alcool, E85)
- soft curise – soft curse(ALS,LC,FFS… )
- soft xxx – soft valet(cu limitari pentru situatii cand masina e parcata de valet, service, rodaj…)
- soft circuit- soft rally
- soft xxx – soft de iarna compatibil in mod special cu una din setarile pentru tractiune …
Si inca un exemplu concret pentru aceasta dualitate:
270wbhp softul economic
300wbhp softul de putere