Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-11, 18:27   #16
BibaRC

Stock
 
BibaRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 4
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
ce dezavantaje? ba da ar fii: sa zicem ca esti pe softul economic si vrei sa te dai cu cineva, este mai greu trebuie sa opresti masina si sa intrii pe softul race. cam atat, altceva nu vad ce ar fii.
Nu, nici macar nu trebuie oprita masina pentru a comuta softurile.
Softurile se pot comuta in timpul mersului, dupa cum este programat ECU.
In exemplul urmator, https://www.youtube.com/watch?v=htzcjMl5UH8, capacitatea dual soft este folosita pentru a seta masina de curse.
Masina foloseste 6 harti in mod dinamic, in functie de sarcina motorului.

Last edited by BibaRC; 27-03-11 at 18:39.
BibaRC is offline   Reply With Quote
Old 01-04-11, 06:49   #17
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Optiunea este posibila si pe EVO X SST, rezultatele fiind incantatoare.
Intre cele doua harti selectabile f simplu este o difernta de 60wbhp.
Aceasta pentru ca s-a ales varianta de soft economic compatibil cu benzina de 95 si cel standard pentru benzina de 98.


__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-04-11, 21:00   #18
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Varianta dual soft este valabila si pentru unele modele americane.
Economia in cazul acestora este foarte consistenta lafel ca si cresterea de performante la cerere.
Intr-un astfel de caz sunt curios sa stiu care ar fi optiunea voastra.

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-07-11, 21:11   #19
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Majoritatea modelelor care au venit in ultimul timp au primit aceasta optiune.
Daca consultati lista de preturi de pe site www.racingcode.ro o sa observati ca nu este chiar asa de scump.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-08-11, 02:20   #20
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

eu din cate stiu nu este deloc o noutate, am mai auzit si acum vreo 3 ani de masini care aveau doua softuri diferite, deci nu e nimic ne mai vazut...
__________________

Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!

NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 13:53   #21
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Nimeni nu a avut pretentia ca este ceva nemaivazut.
Sunt convins ca este o optiune de care beneficiezi de trei ani, fiind oferita de tunerul tau.
Racing Code nu are o bagheta magica si nu poate face vraji, facem doar ce este omenesc posibil si incercam sa oferim solutii corecte la preturi corecte in lumea tuningului.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-01-12, 18:12   #22
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Quote:
Originally Posted by B 58 MAL View Post
niste preturi ??
Pe site nu este trecut pretul pentru EVO X dual soft.
Pentru al doilea soft se plateste suplimentar pretului de lista inca 100Euro.

Quote:
Originally Posted by BibaRC View Post
Scuze pentru intarziere:
2.0T Lancer EVO IX - dual soft(eco&pwr) - pret 649 euro
pentru date de contact va rog accesati: http://www.racingcode.ro/contact
Multumesc.
Pentru EVO X pretul este de 649 Euro simplu soft + 100 Euro al doilea soft.


Quote:
Originally Posted by BibaRC View Post
Versiunile de dual soft pe ECU de serie sunt valabile deocamdata numai pentru vesiunea evo 8, 9 si 10.
Trebuie sa completez si sa anunt oficial ca lista a suferit modificari adaugand acum si modelele americane. Pentru multe din modelel americane exista optiunea dualsoft.
Pe site nu avem trecuta lista cu modelel americane dar daca este cineva interesat il putem informa la cerere despre castigul de putere cuplu.
O modificare pentru modele americane costa 700 Euro si optiunea pentru al doilea soft este de 200 Euro.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 07:18   #23
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Foarte ciudat au ajuns aici multe topicuri printre care si acesta desi au informatii noi, interesante.
Varianta putere/consum este una dar poti alege si alta configurarea o poate cere clientul.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 18:29   #24
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DUAL MAP - PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Mitsubishi Lancer Evolution X 5MT
Masina a primit cateva modificari mecanice la partea de transmisie si motor:
- Ambreiaj bidisc Exedy
- galerie evacuare Invidia
- turbo back Invidia cu doua iesiri si diametrul tubului median de 76mm
- admisie HKS
Masina a fost modificata custom pe dyno iar castigul a fost unul destul de mare.
A plecat de la 237 si s-a oprit la 316WBHP.
70de cai putere la roata sunt un castig considerabil, iar ca totul sa fie si mai frumos masina are acum doua softuri interchimbabile de la bord.

Priviti cum arata la accelerare in timpul testelor galeria de evacuare:




Si desigur graficul comparativ intre ce a fost si ce este acum. Presupun ca diferentle sunt elocvente pentru a va putea gandi cum merge acum o astfel de masinuta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 12:44   #25
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: DUAL MAP - PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Buna ziua,

Avem placerea sa va anuntam ca aceasta solutie demita DUAL MAP si explicata foarte frumos in acest topic acum este posibila si pentru Subaru STI la modele dupa 2008 inclusiv.

Pentru fiecare selectie a butonului de la panoul de bord puteti primi un alt soft. Unul economic, unul normal, altul sportiv sau unul pentru benzina de 95 altul pentru 100.
Este vorba de setari disticte, nu doar de o modificare a diagramei de comanda a clapetei de acceleratie cum era stock.

De fapt este comatibila cu toate modelel Subaru pe care le resoftam si au optiunea SI-DRIVE.
__________________
www.racingcode.ro
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 13:25   #26
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default MULTI MAP - la indemna ta

In cazul Subaru deumirea corecta este:
MULTI MAP
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 18-06-13, 05:27   #27
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DUAL MAP - PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Aici este mai detaliat scris pentru Subaru cu iD:
https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...g-softuri.html
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 31-07-13, 19:38   #28
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DUAL MAP - PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Un evo 8 foarte interesant care acum depaseste pragul celor 300WBHP.

Doua softuri din care unul complet:

LC, FFS, ALS
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	88
Size:	886.1 KB
ID:	2827570   Click image for larger version

Name:	20130726_123119.jpg
Views:	141
Size:	2.91 MB
ID:	2827585   Click image for larger version

Name:	20130726_123042.jpg
Views:	92
Size:	2.39 MB
ID:	2827586  

Click image for larger version

Name:	20130726_123054.jpg
Views:	97
Size:	3.27 MB
ID:	2827587   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	91
Size:	872.9 KB
ID:	2827588   Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	89
Size:	931.6 KB
ID:	2827589  


Last edited by SEBASTIAN; 31-07-13 at 19:46.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-04-15, 13:29   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DUAL MAP - PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

In acest caz s-a ales cu si fara ALS.

Mitsubishi EVO X
Racing Car Gr. N / A
340hp si 420Nm
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20150422_171840.jpg
Views:	86
Size:	202.9 KB
ID:	3092820   Click image for larger version

Name:	20150422_171806.jpg
Views:	90
Size:	216.2 KB
ID:	3092821  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-04-15, 21:41   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DUAL MAP - PUTERE vs. CONSUM - Ce alegem?

Nu a fost o gluma chiar participa la curse cu ecu de serie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	mez1.jpg
Views:	100
Size:	144.2 KB
ID:	3093247  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -