Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
11-11-08, 09:35
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Tico...turbo?
Ai idee cu cat influenteaza raportul de compresie o diferenta de ~1mm in inaltimea chiulasei?...
~Nautilus
|
|
|
11-11-08, 12:47
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: Tico...turbo?
la asta m-am blocat si eu...cand a zis 3 4 cm
dar nu m-am bagat ca nu stiam sigur care e treaba. banuiam ca se decomprima in milimetrii..in nici un caz in cm )
|
|
|
11-11-08, 22:10
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Tico...turbo?
Mai nu stiu exact iti dai seama eu sunt student...si deci nu am cunostinte temeinice in acest domeniu.sunt doar vorbe pe care le-am auzit de la unul altul...tocmai de aceea vreau sa discut aceste chestii pe forum sa le discut cu oameni care au mai facut asa ceva sau macar au cunostinte in aceasta idee.deci nu am facut aceste modificari inca deci nu vad de ce pare asa o tampenie de trebuie sa vi se pare un subiect de ironie.
Mersi oricum de pareri.Noroc!
|
|
|
11-11-08, 22:16
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: Tico...turbo?
de asta sunt si eu pe forum..ca si tine..sa invatz diferite chestii... nu stiu cine te-a ironizat.
doar ti-a atras atentia.
|
|
|
11-11-08, 22:17
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Tico...turbo?
stai linistit nu ma simt ofensat doar am zis ...
|
|
|
12-11-08, 15:02
|
#21
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Tico...turbo?
topic de genul asta nu a mai fost pe undeva pe aici? cu 2 pagini o sa ramana sau cu infinit .
daca vrei turbo pune una de pe smart garret nu merge decat teoretic practic mi s-a spus ca nu merita riscul. o data cu turbina ar trebui sa verifici dupa parerea mea si planetarele daca rezista la forta dezvoltata de motor.. si multe altele...
eu am discutat cu cineva la o cafea pe tema asta
si ai grija ce faci cu ungerea
|
|
|
18-12-08, 08:46
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Tico...turbo?
iti trebuie o turbina mica, T1,5 maxin, eventual chiar mai mica acestea sunt f greu de gasit de aceea vei lua una d ediesel din desmembrari, acestea sunt cam pe toate drumurile insa au un mic dezavantaj ca nu sunt racite cu apa ci cu aer, lucru care automat iti va creste tempteratura aerului din admisie si va incalzi uleiul. De radiator de ulei oricum aveai nevoie, acesta se poate monta alimentand cu ulei dintr-o modina de sub filtrul de ulei sau de la mancontactul de presiune ulei *reductie* de unde vei alimenta si turbina cu uleiul necesar ungerii. Atentie la iesirea uleiului din turbina trebuie sa ai panta *cadere* pana la intoarcerea in baie si se face prin furtune de dimensiuni mari, mult mai mari decat alimentarea cu ulei. Carbul ai nevoie de un Solex 32 DIS, este carbul gasit pe R5 GTT, r11 zender etc, toate turbo. Nu poti sa folosesti carbul tau dublu corp de tico deoarece este un carb aspirat nu stie ce sa faca cu presiunea, nu are nici un sistem de imbogatire al amestecului la aparitia boostului.Deasemenea mai ai nevoie de o pompa electrica de benzina capabila de cel putin 0,6 bar constant presiune carburant si de un regulator de presiune comandat de boost *tot de R5 GTT* care iti va modifica presiunea de benzina admisa in CNC in functie de starea presiuneii din admisie *negativ sau pozitiv* deoarece presiunea prea mare de benzina iti va invinge cuiul poanto ducand inevitabil la inecarea motorului. Intercooler prea mare nu ai nevoie la capacitatea ta cilindrica insa atentie mare deoarece motorul tau e de capacitate cilindrica f mica nu ai suficient "fum" adica gaze evacuare pt a invarti turbina devreme, decat daca gasesti una mica mica, insa dupa cum sti toata lumea cauta mare mare, bigger is better in domeniul turbo. Cu cat o turbina e mai mare intra mai tarziu in plansa de turatii insa atunci cand va intra posibilitatile sunt mult mai mari. Nu ai cum sa ridici chiuloasa cu o flansa, astea sunt aberatii...vei duce chiuloasa la un atelier d eprelucrare si analizezi acolo daca se poate decomprima prin prelucrare mecanica...mai exista varianta cu 2 garnituri de chiuloasa folosita de toti BMW-istii turbati pe meleagurile noastre insa nu tine mai mult de 07, nu cunosc forma pistoanelor la tico insa daca ai ceva material in exces acesta se poate prelucra avand ca scop principal decomprimarea. Am vazut ca lumea tot confunda rata de comprimare cu compresia...atentie ca sunt lucruri diferite. Daca tu vrei sa pui turbo pe un motor cu COMPRESIE scazuta (200k km) randamentul va fi scazut, inutil sa iti spun ca trebuie sa faci motorasul inainte de tot, segmenti, cuzineti, linie, pompa de ulei!! si chiuloasa *supape rodate, verificat tot acolo*;
sunt multe ce ar trebui discutate...in principiu e un compromis, toate conversiile de la aspirat la turbo sunt compromisuri...
spor la munca!!
__________________
Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516
1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+
2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP
2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP
İME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME
|
|
|
18-12-08, 10:41
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Tico...turbo?
Ca fost posesor de tico, iti zic urmatoarele:
1: Degeaba te chinui cu el, posibilitatile sunt FOARTE limitate la orice modificare.
2: Cumpara-ti un CRX cu motor de 1.6 daca vrei senzatii
Legat de drift. Cred ca nu ai idee cat de mult costa sa faci drift. Chiar daca faci asta din cand in cand, o sa schimbi la cauciucuri de o sa tampesti.
|
|
|
19-12-08, 00:02
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Tico...turbo?
Sunt constient de faptul ca tico nu e o masina foarte potenta ba dimpotriva.Pentru drifturi sunt in stare de aproape orice sacrificiu e o placere suprema pentru mine.Treaba cu turbo pe tico probabil nu se va intampla prea curand...Mersi mult de sfaturi
Bafta!
|
|
|
19-12-08, 09:46
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 329
|
Re: Tico...turbo?
Zici aici de drifturi, pai tico are tractiune fata, ce vrei sa driftezi la el?
In afara de arabi care drifteaza masini cu tractiune fata la modul ca se arunca necontrolat in spin-uri si alunecari ca niste kamikaze, sint foarte putine cazuri in care se poate face asa ceva la un nivel aproape acceptabil (doar sa arate ca se poate, nu neaparat sa si iasa ceva):
https://www.youtube.com/watch?v=kOASjjpRnXk
https://www.youtube.com/watch?v=zjSccEBG4pc
Eu zic sa te gindesti serios la ce vrei sa faci.
|
|
|
19-12-08, 15:28
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of: [SEAT]
|
Re: Tico...turbo?
cheltuielile care le-ai face sa faci conversie turbo pe tico (nu zic ca nu ar fi interesant ) iti cumperi un Nissan 200 SX s13 Ca18DET=1.8 turbo...e o platforma promitatoare pentru drift Dar daca chiar vrei small car turbo : Smart Diablo is the answer Cauta pe youtube,desi ma gandesc ca il stii deja Mult succes
__________________
13-Bee
|
|
|
19-12-08, 22:25
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Tico...turbo?
In primul rand nu sunt un iubitor al masinilor mici ba dimpotriva chiar,totul era sa alunece sa fuga de-a latu...etc.Pana una alta ii fac treaba cu ea si cel mai probabil voi face in asa fel incat sa gases o masina capabila de drift(tractiune spate macar, daca nu integrala ) Drifturile arabilor m-au uimit cu adevarat, si intradevar sunt niste adevarati camicaze nu doar cei care se dau in halu ala ci si cei care stau pe langa ei sa ii admire riscand muuult.Se vede clar ca depasesc 90-100 km/h deci destul de risky.
Smartul diablo il stiu nu foarte bine nu m-a interesat foarte tare mai mult ca donator de turbinadar am ajuns la concluzia ca nu merita masinuta atata investitie iar pe langa toate astea, nici succesul nu sunt ferm convins ca va fi cel scontat.Asa ca ma chinui sa fac rostt de un ursulet macar, o pisicuta ceva sa fuga, sa alunece.
Toate cele bune.
Mersi de sfaturi.
|
|
|
21-12-08, 16:36
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of: [SEAT]
|
Re: Tico...turbo?
https://forum.4tuning.ro/361-drift-section-sideways-action/34761-masini.html Iti recomand acest topic Este insiruita aici o serie de masini care sunt mai mult decat recomandate pentru drift Si nu as vrea sa te dezamagesc cu ursuletul,dar am vazut ca unii "actori de pe scena driftului romanesc" chiar si la nivelul mic la care este aceasta au inceput sa migreze spre japoneze doar ei au inventat sportul, si in principiu consider ca masinile lor sunt cele mai potrivite pentru asta.. Preturile oricum ca si achizitie si intretinere cred ca se ridica la acelasi nivel ca si la BMW (ma refer aici la comparatie ursuletz vs 200sx sau altele). Oricum,e doar o parere,important e sa iti alegi masina cu inima :P GOod LUck
|
|
|
14-02-09, 16:22
|
#29
|
Speedline Motorsport Member
Stage 4
Join Date: May 2006
Posts: 243
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: Tico...turbo?
Quote:
Originally Posted by y_u_s
totusi sunt destul de multe atuuri, cum ar fi greutatea, turatiile, nu e foarte voluminos si sunt destul de potente avand in vedere ca tico are doar 650 kg, iar un motor in medie 400-500.
Mersi anticiat!
|
unde ai vazut tu motocicleta de 500 kg ?? yamaha R1 are 178 kg
suzuky gsxr 186 kg si honda cbr rr are 190 kg
|
|
|
14-02-09, 16:31
|
#30
|
Speedline Motorsport Member
Stage 4
Join Date: May 2006
Posts: 243
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: Tico...turbo?
YUS SI EU SUNT UN POSESOR AL UNUI TICO SI M-AM GANDIT DE FOARTE MULT TIMP LA PREIECTUL CU MOTORUL DE MOTOCICLETA .. POATE FI FACUT DAR EU NU AM BANI .. DAR O SA-TI EXPLIC CU SE FACE .. UN MOTOR DE YAMAHA R1 din 2003 carburatie are 150 de cai daca-i schimbi carb cu unele sport ajungi la 170 - 180 . asa ,,, se pune motorul in spate asa cum este pe motocicleta , scoti puntea spate si o inlociesti cu un ax cum este la atv sau la kart acela se va face la comana in arad . pe acest ax vei pune flanse pt roti pinion pentru transmisia pe lant disc de frana + cateva lagare cu care sa le prinzi de amortizoare si basculele spate .. cam asta este tot in scris asa sunt putine dar cand te vei apuca o sa fie greu dar merge ..
SI INCA O POSIBILITATE VA FI CU MOTORUL PUS AMBREAJUL SI FLANSA SPRE spatele masinii si vei inlocii puntea cu una de damas . la care vei face in reductor din locul care a fost pinionul mic pe motorul motocicletei si te vei lega cu el pe cardanul din punte,, asta este putin mai usor de facut dar .... viteza de top cu treapta a 6-a la 13000 rpm va fi de 160 km/h din cauza grupului,, asa ca alegi una din variante .. si mai e si a treia Turbo pe motorul de tico care nu am incercato dar in 1 saptamana ma apuc de ea pentru ca mi-am dar comanda de turbina de smart .. o sa mai vorbim poate ne ajutam cu detalii ,, numai bine si spor la treaba
__________________
nu accelera mai tare decat poate zbura ingerul tau
Last edited by ady_gti; 14-02-09 at 16:41.
|
|
|
|
|