Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 19-04-05, 23:41   #31
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

hmmmmm din ce aud eu aici incepe romania sa faca oki,macar in domeniu tuning,deci nu a fost de ajuns cursa de la baneasa de anu asta trebuia sa ma cad pe spate si cu faza cu nosu...bv baietzi se vede ca in romania se face treaba totushi nush catzi romani o sa isi puna nos...ptr ca totushi la un salarui mediu de 100 de parai...si plus te duci la curse dai trei plecari spectaculoase...si hopa mancarea de luna asta...peste vreo 5 ani cand o sa aiba mai multa lume nos cred ca o sa se ajunga sa se dea si premii mai mari in curse KIAR NO OFFENCE sa nu se simta nimeni jignit....
orlando is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 07:47   #32
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

da pentru carburatie nu aveti?
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 08:00   #33
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default

Sistemele de NX pe care le mai avem pe stoc se pot monta si pe motoare cu carburator
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 10:04   #34
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

sa faceti o lista cu cine si ce si-a pus...+ numerele de la masina, sa nu fie surprize pe strazi
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 10:26   #35
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default

[/quote]Sistemele de NX pe care le mai avem pe stoc se pot monta si pe motoare cu carburator
Quote:

Dar este necesara si o pompa aditionala de benzina care baga minim 2-2,5 bari
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 17:32   #36
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

eu mai am o nelamurire . . . deh carcotasu din mine . . . daca eu am o masina noua pe injectie . . . .sa zicem un BMW 325 din 2002 si are 350.000 km in bord eu vin cu ea la voi si ii pun NOS. Evident ala care mi-a vandut-o a dat inapoi bordu si eu stiu ca are 65.000 . . .motoru ala la primu shot inceteaza din viata . . . .


Deci ce uzuri maxime admisibile trebuie sa aiba un motor ptr. a functiona cu NOS ???
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 17:57   #37
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
eu mai am o nelamurire . . . deh carcotasu din mine . . . daca eu am o masina noua pe injectie . . . .sa zicem un BMW 325 din 2002 si are 350.000 km in bord eu vin cu ea la voi si ii pun NOS. Evident ala care mi-a vandut-o a dat inapoi bordu si eu stiu ca are 65.000 . . .motoru ala la primu shot inceteaza din viata . . . .


Deci ce uzuri maxime admisibile trebuie sa aiba un motor ptr. a functiona cu NOS ???
Fordule intrebarea cu uzura e buna, si eu sunt curios care e raspunsul, dar parerea mea e ca din moment ce-ti montezi asa ceva toate riscurile ti le asumi, ca n-or da omenii si garantie la motoare ca nu crapa.
apropo de faza asta ce se intampla daca crapa motorul in timpul testelor, banuiesc ca se fac niste teste, sau doar se monteaza sistemul si apoi care cum are noroc.

cat mai multe detalii sunt bine venite, ca doar suntem la inceput si o cat mai buna documentare si detaliere a serviciilor care le oferiti este necesara.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 19:56   #38
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default

NOS e concurenta lu' Nitrous Expess, asa ca hai sa le spunem nitrous la sisteme care le implica pe toate. Hai sa lamurim ce si de ce se poate strica cu nitous.

1.Nitrous iti da mai mult oxigen. Daca nu adauga si extra benzina in afara ca nu creste puterea cresc temperaturile din camera de ardere, apar detonatii si foarte posibil se sparge sau topeste vreun piston. Asta pt ca amestecul devine sarac. NX sant gandite sa mearga mai degraba bogat decat sarac, ceea ce e o forma de protectie. Se poate intampla ca pompa ta de benzina sa nu mearga OK intr-o zi sau filtru tau sa fie colmatat si sa nu ai debit, scade presiunea in sistem, problema. Noi lui Zetemte i-am instalat si un Fuel Pressure Safety Switch care e optional si care taie comanda la solenoizi dc presiunea de benzina e mai mica de 35 psi, 2,4 bari. Noi la fiecare instalare verificam AFR (amestecul) cu sonda noastra mobila ca sa doublecheque...

2. dc depasesti turatia maxima la care ECU de la motorul tau taie injectia(majoritatea taie aprinderea) se intampla acelasi fenomen de mai sus, merge sarac si nu ii place de loc

3. Chiar daca amestecul e optim dar noi vrem sa ii dam unui motor altfel in stare foarte buna o putere mai mare de doua ori si chiar daca nu depasim puterea maxima sant 99% sanse sa iasa o biela prin bloc. 99% din motoarele aspirate stock rezista fara probleme la +35-40% nitro. Daca e turbo si mai mult, exemplu Subaru STI care sant si la noi fara modificari interne de aprox. 500 de cai, ea fiind standard 265, si 500 tot timpul, nu 20 de secunde. Japonezele aspirate rezista OK pana la 50% zic alti dealeri NX. Toate motoarele sant facute sa reziste la puteri mult mai mari din ratiuni de fiabilitate si uzura.

4. Solenoizi sant ganditi sa mearga 60 secunde dupa care au nevoie de 3 minute de pauza, dupa care poti folosi din nou.

6. Daca vrei tu sa ii dai putere dubla sau mai mare tb. sa ai in vedere din start pistoane si biele forjate( 1500 euro pret minim de pornire), garnitura de chiulasa speciala, avans intarziat, benzina de curse, instalatie de nitrous cu bottle heater si cu manometre ca sa stii exact ce se intampla, dar asta ca idee, hai mai intai sa ne jucam cu ce avem si ce stim

7. cumparati-va sisteme de la noi si va mai spun trucuri.

Daca sint de calitate(NX), daca sant instalate OK(MASTERTUNER) si daca nu vrei sa te bati cu M3 cu o Solenza pt ca ai nitrous te vei juca mult si bine, si vei vinde masina cand te vei plictisi de ea scotindu-i in prealabil instalatia ca sa o pui pe noua ta masina. Ganditi-va ca e o mare industrie care nu s-ar fi dezvoltat daca multi clienti ar fi avut cosmaruri cu biele rupte, pistoane topite si familii infometate ca sa fie reparate daunele pricinuite de nitrous.

Dar daca vreti sa bateti recordul de longevitate cu motorul dvs sau vreti ca si nepotul sa apuce sa mearga si el cu ea va recomand plimbarile la sosea duminica cand nu ploua VS. nitrous.

Cat despre uzura initiala a motoarelor pe care vrem sa le dam nitrous, sant norme de bun simt. Daca motorul bate nu e bine(nu la liniute, la ureche...), daca ii bagi juma de litru de ulei la 100 de km iar nu e cea mai buna idee.

In curand vom folosi o dacie pe post de cobai sa vedem la cate % fata vreo biela. Va tinem la curent.
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 20:02   #39
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default

Apropos, la punctul 3. randul 2 am scris putere maxima in loc de turatia maxima(la care taie ECU). Scuze
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 23-04-05, 20:32   #40
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default hi

din cate am citit se pare ca baietii stiu ce fac

aduceti cumva biele de titan si pistoane forjate? ca tot veni vorba.
beck is offline   Reply With Quote
Old 24-04-05, 20:30   #41
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Pot sa zic numai ca ascultati pe vlad pentru ca zice adevarul!

De la mine pot sa zic ... ca
Sunt sisteme facut pentru motor stock. 90 la 100 cand sa intimpla ceva cu motor e din cauza SOFERULI nu din cauza N20.
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 26-04-05, 09:31   #42
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default

Da, aducem si biele si pistoane forjate, ba chiar si biele din titan, singura problema e ca o biela din titan sare de 1000 de euro, sant numai pe comanda si nu vad pe nimeni in Romania sa aiba nevoie de ele, daramite sa mai aiba si disponibilitate. Bielele forjate sant arhisuficiente pentru super aplicatii extreme. Un set de pistoane sau de biele forjate e vreo 750 la 4 bucati.
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 04-05-05, 12:06   #43
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default

VladSion, v-am trimis de zile bune un mail pt info. si nici pana acum nu mi-a raspuns cineva. Dar am citit topicul si mi-am raspuns la o parte din intrebari. De ce folositi nene dual nozzle pt. orice motor? Nici nu stiu daca se poate modifica sa mearga ca un dual-stage pe un motor cu o clapeta. A doua chestie e ca majoritatea motoarelor au o singura clapeta, chiar daca arhitectura e in v. La mine de ex., dupa MAF si TB aerul merge printre liniile de cilindri la fiecare in parte. Foarte rar gasesti motoare cu cate o clapeta /cyl. bank, ex. motoarele de pe 750 si 850 din '90. Asa k..:
1. Cat costa un Stage One? Fabricantul da un pret de max. 600E (mai aproape de 500). Oricum, 1200E pe un dual nozzle e enorm, nicaieri n-am vazut ca asta sa treaca de 1000. Sau intra cu TVA si manopera? Daca da, posteaza fara manopera, cre k am o idee suficient de clara sa-l instalez si singur.
2. Cat costa un incognito?
3. Cat e un Hitman?
La toate sistemele ma gandeam cu o butelie de 10lbs si k un mic \"upgrade\" pt incognito kt ar face o but. de 5lbs?
Si ultima piesa care ma intereseaza, aveti un rpm switch? Cre k e cea mai importanta dpdv al sigurantei pt motoarele EFI cu AT. E un circuit care taie alimentarea cu N2O peste o turatie specificata de utilizator.
Cam asta ar fi, mai vreau doar sa stiu daca aveti statii de refill si altundeva afara de Buc., eu sint in CJ si n-as vrea sa fac 1000km dus-intors cu consum de 20 afara
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
E31 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-05, 18:21   #44
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default

Salut, preturile includ transport(avion), vama(30% pentru unele componente), instalarea si testarea si butelia plina, adica o informare onesta a clientului despre costurile reale, nu fara tva, nu CIP Curtici sau zona libera...

Poti sa transformi un Dual Nozzle in Stage Two cu inca un rand de solenoizi, relee, furtune si intrerupatoare. insa faci o afacer mult mai buna cu UNICHIP si Progressive Nitrous(dozarea nitro in functie de pozitia acceleratiei)

Pretul de lista NITROUS EXPRESS pt un STAGE One EFI cu butelie de 10lb este de 854 $, iar Dual Nozzle 1010$

Daca iti instalam UNICHIP se poate seta Nitrous Controll si limita de turatie pentru nitro

Hitman 10lb 870 Euro, Incognito 405 Euro, fara instalare. Incarcarea se face pentru inceput doar la Buc., dar poti trimite butelia goala prin curier la fel plina inapoi.
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 05-05-05, 08:41   #45
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Cum instalati sistemele pt carburator ??? Cu placa speciala pusa intre carburator si galerie sau tot cu fogger ???
Hondarul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -