Da.
K03 de pe 1.8T/150 (cod 5303-988-0011) a fost conceput pentru a furniza presiune la mijlocul plajei de turaţii a unui motor relativ mic. Fiindcă nu se urmărea performanţa la vârf, ci cuplul motor mărişor distribuit pe o plajă largă de rotaţii. Ceea ce în anii 1995-1996 se numea "soft-turbo". Motor care să aibă o cilindree mică, dar să se comporte în trafic ca un motor aspirat mediu.
Când s-au început modificările la noi, lumea a fost nemulţumită de K03 fiindcă nu mai făcea mare brânză când se trecea de un anumit prag, cam 190 CP. Dar asta era în 2005-2006, la 10 ani după ce fusese populară ideea de "soft-turbo". Până şi VAG abandonase turbinele prea mici, trecuse la K03-052, K04-001 (care puteau duce 220-230 CP). Sau K04-023, care putea fi dus la 260-270 CP şi sunt unii care au sărit de 300 CP cu el, cu mult efort şi multe modificări ajutătoare.
Astfel încât pentru cerinţele din off-road (cuplu bun la 1500-2500 rpm, putere maximă redusă, putere medie rezonabilă) K03-011 se pretează destul de bine unui motor mic.
În acelaşi timp, regimul în care va fi folosit contează: dacă pe şosea un K03 modificat poate fi ţinut la 1,5-1,6 bar cât durează o acceleraţie puternică (liniuţă, rampă sau depăşire), în off-road motorul va rula la turaţia de cuplu maxim şi cu presiune turbo mare pentru intervale mai lungi de timp. Aşa încât e o idee bună ca presiunea maximă să fie limitată, fiindcă K03 e sensibil.