Pentru a avea cadere in purtarea unei discutii pe aceasta tema este importanta experienta.
Trebuie sa fi avut ocazia sa ai in preajma ambele solutii tehnice si sa le fi utilizat suficient de mult si variat. Din acest punct de vedere ma consider privilegiat, dar cu toate astea nu vorbesc despre realizarile personale ci despre cele ale firmei pe care o reprezint.
Din exterior poti doar sa-ti faci o idée, insa nu poti sa spune cat de potrivita este o solutie sau alta si care sunt avantajele, eventual raportate la costuri. Oricine poate incerca orice dar cred ca este cel mai corect sa apelezi la specialisti in domeniu.
Cred ca este mult mai corect si mai ales concret sa vorbesc despre experiente directe si sa nu-mi dau cu parerea despre ce vomita altii pe internet. (nu ma refer la discutia de aici)
Sunt oricum foarte curios sa cunosc oameni care au avut posibilitatea sa lucreze efectiv cu acest tip de produse, sunt fericit sa le vad rezultatele si produsele.
In acest sens am avut sansa sa cunosc personal oameni care lucreaza la diferite firme de mare renume, in domeniu admirand munca si produsele lor, dar castigand si experienta alaturi de ei. Am avut sansa sa cunosc pe unul din directorii Motec din Anglia, un alt domn care a lucrat la dezvoltarea Pectel, pe omul care se ocupa de setari si ecu in cazul firmei Gaetmo, specialist in setari acreditat HKS din Japonia, lista putand continua… si cred ca nu e putin lucru. Asa am putut sa vad rezultate palpabile, sa le analizez si fara falsa modestie va spun ca nivelul de calitate oferit de setarile pe care Racing Code le ofera si nivelul specialistilor de nu este cu nimic mai prejos si asta se vede si-n campionatele nationale unde masini setate de noi detin intaietatea:
https://www.facebook.com/media/set/?s...2435974&type=3
Din pacate in Romania la acest moment inca nu s-a ajuns la un nivel mecanic corect, avem prea putini mecanici adevarati.
In Japonia de exemplu de masini se ocupa electromecanici acestia fac la o masina tot, mecanica, electrica… si unii sunt specializati pentru electronica, setari… la noi desi sunt destul de separate treburile calitatea pe lartea de mecanica sta inca jos, cel putin in opinia mea si la nivelul cerintelor mele.
As vrea sa rezolvam si problema cu reclama, care de fapt nu e reclama si nici nu beneficiem pe acest forum de un statut care sa ne asigure reclama ca in cazul altor firme cu obiect de activitate similar.
Despre ce as putea sa vorbesc mai corect si mai bine decat despre ceea ce facem la sediul Racing Code zi de zi, dar cum aceste realizari datorita nivelului de lucru impus de implicare, cunostinte si investitii este inatacabil ramane sa ma atacati pe mine pentru ca sunt antipatic din x motive. Ma vedeti pe mine undeva strigand eu fac, dreg… dimpotriva scriu clar firma Racing Code, hai sa nu confundam lucrurile.
vorba francezului ... don't hate the player hate the game
Sa nu uitati totusi ca sunt ancorat in lumea curselor de cand sunt copil, iar pe vremea aia anii ’80 eram destul de aproape de west si primeam mai multe informatii decat in alte zone, stand destul de aproape de granite si continuand sa-mi ingig radacini pana in ziua de azi. Pe forumul asta sunt inca de la inceput, in ani in care multi de aici nu stiu ce faceau si cum se jucau, dar poate ca au intrat pe forum vazand certuri, scandaluri in care eram implicat, dar fara sa stie subiectul cu adevarat, dar care au creeat prejudecati si mi-au patat imaginea.
Chiar inainte sa apara asa zisele curse de strada la un anumit nivel perceptibil, imi tunam masinile si ma jucam cu ele, ulterior la curse am dus un Cielo la maximul de imagine posibil, trei ani la rand castigant in mod constant grupa de participare, ulterior am trecut la Subaru unde am ridicat cu mult stacheta tuningului de la noi . Ocupandu-ma de organizarea curselor legale era intrebat daca particip si rugat sa nu mai particip pentru ca nivelul impus la clasa unde participam era cu mult peste urmatorul clasat. Acesta este si unul din motivele pentru care eram prezent cu masina dar nu participam la anumite etape, mai ales pe aeroport.
Acum am ocazia sa-mi hranesc pasiunea in cadrul unei firme de tuning pe care o detin si conduc alaturi de partenerul meu Alex .
Daca aveti o problema cu produsele Racing Code sunteti bineveniti sa le prezentati, sa le argumentati, oricum suntem o firma serioasa cu un sediu in Bucuresti, suntem bine dotati din pdv tehnic, discutand chiar mai mult decat de o setare, chiar de producerea unui ECU stand alone. Cine este hotarat si-si poate permite pune pe hartie ce vrea si ii garantam functionarea dorita la un pret corect.
Daca aveti o problema cu mine atat timp cat o consider nejustificata am sa o ignor si nu prea imi pasa ce se spune.
Ma cunosc foarte bine, imi cunosc nivelul stiu ce pot, iar daca apar oameni care vor sa ma provoace ii ignor sau maxim ii injur pentru ineptiile pe care le sustin sau exprima. Imi pasa prea putin, un fel de: "Cainii latra, caravana trece!".