Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

View Poll Results: soft sau standalone management
soft pe calculatorul masinii 6 11.76%
standalone management 45 88.24%
Voters: 51. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-12, 11:01   #16
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: soft vs standalone management

Disctie cam perimata pentru 2012 dar totusi interesanta ...

Calitatea diverselor ECU-uri aftermarket nu se poate clasifica dupa cati cai putere se pot obtine din motorul termic X ci dupa cum este proiectat si realizat montajul electronic respectiv.

Tolerantele componentelor electonice, stabilitatea circuitelor oscilante, buclele de masa pana si aliajul cu care sunt lipite componentele pe placa fac diferenta intre un montaj de duzina fara mari pretentii si un montaj profesional. In montaje electronice high end lipiturile se fac cu aliaje de argint, aur sau platina.

Sunt curios cati de pe aici care monteaza standalone-uri au testat cu un osciloscop iesirile unui astfel de ecu in diferite conditii de presiune atmosferica, umiditate, temperatura, variatii ale tensiunii de alimentare si lista poate continua.

Cine o da la modul "cu ecu X fac mai multi cai decat cu ecu Y" nu intelege in totalitate cum functioneaza aceste cutiute minunate cu cai putere in ele.
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-12, 13:12   #17
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Pai tu de ce crezi ca Racing Code utilizeaza doua tipuri de osciloscop, unul de laborator si altul portabil?
Si cand spun osciloscop e osciloscop nu vreo dracie electronica care asa zisa functie de osciloscop.
https://www.youtube.com/watch?v=k4Nbz_kNtBU
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-05-12, 18:53   #18
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: soft vs standalone management

Adevarul e ca arata bine un osciloscop cu doua sonde si logare de date pe un Spitfire ))
Noroc ca circuitul LC a fost inlocuit de bucla pll si de sinteza de frecventa, altfel multi mai stateau cu surubelnita in semireglabili si se uitau la desene animate in osciloscoape
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 06-05-12, 23:11   #19
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Ma dezamagesti si nu vreau sa intru intr-o polemica cu tine, asa ca te rog sa nu mai dai cu bata-n balta.
Circuitul LC nu a fost inlocuit de bucla PLL, nici pe departe, de fapt
circuitul LC oscilator nu se poate inlocui cu nimic. In bucla PLL (phase
locked loop) al unei sinteze de frecventa tensiunea de pe dioda varicap
(C-ul din circuitul LC) este controlata in bucla inchisa in functie de
frecventa divizata loopback. ... UMA1014T acum mai bine de zece
ani, dar PLL nu vei gasi intr-un ECU niciodata.
Multiphase switched power converter-urile din ECU-urile diesel
functioneaza altfel.
Iar pe osciloscop nu ruleaza desene animate, cu un DPO cu 6 canale (doua
analogice si patru digitale) ca al nostru din link-ul de mai sus ai
singura sansa de a masura timing-ul semnalelor out/in, de a vedea
adaptarile de impedanta (daca ai ring-ul cat mai mic, adica parametrul
S21 din diagramele Smith de pe un network analyzer) si multe altele.
Si semireglabili sa sti ca mai gasesti in ECU-urile de acum ceva ani,
desigur nu in al nostru ECC1280

Last edited by SEBASTIAN; 06-05-12 at 23:20.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-05-12, 12:21   #20
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: soft vs standalone management

Irelevant daca te dezamagesc eu sau nu
Si, ai gasit multe diode varicap in selectorul ecu-ului tau???
Stiam eu ca esti mare electronist , am citit despre tine. De aia nu ai fost niciodata un mecanic prea bun.

C-ul din LC era condensator/capacitor cu mult inainte de aparitia semiconductorilor, eu asa stiam Asa ne-a invatat pe noi astia dezamagitori la scoala.
Sii... zici ca nu e nici un PLL in ECU-ul masinilor de azi??? ))
Probabil nici clock nu mai au, mai nou.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 09-05-12, 23:27   #21
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Sunt curios sa vad cum functioneaza un Ecu facut de tine si chiar nu vreau sa te jignesc, dar cred ca vrei sa "canti" pe la alta masa si noi te retinem de la preocuparile tale.
http://www.fashion-id.ro/yahoo-messe...omments-2.html
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-05-12, 09:11   #22
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: soft vs standalone management

Ai stat tu 2 zile si ai rumegat la ce aberatie ai scos (la fel ca aia cu dezactivatul esp-ului la masina care nici macar nu avea esp ) ) si ai ajuns la concluzia ca nu se poate procesor fara pll . Sau daca nu e pe placa langa chestia aia mare si neagra cu multe picioare inseamna ca nu exista???


Macar daca nu ai iesi ca paduchele in frunte de fiecare data, o tu mare tuner de masini,electronist, mecanic, racer si cursant.
Te-am lasat sa iti faci de cap , reclame peste reclame, pentru ca ai nevoie de reclame, din rezultatele scoase nu prea poti aduna clienti se pare. Ai aruncat cu noroi in aproape fiecare firma care face modificari soft pe la noi.
Noroc ca mai scoti cate o perla nesupravegheata de inginerii tai si isi mai da seama omul cat te duce mintea.
Dupa cum am mai spus: nu fac tuning de masini, nu ma consider suficient de bun pentru asta.Dar cand te vad pe tine creste inima in mine
Pe topicul asta, in afara de cateva reclame facute la RC (am enuntat mai sus de ce ai nevoie de reclama ca de aer) nu ai venit cu nimic constructiv, o parere avizata, ca doar ai firma si stii nu?
Ar trebui sa ti se permita accesul numai pe sectiunea comerciala, in rest esti degeaba.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 11-05-12, 00:05   #23
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Pentru a avea cadere in purtarea unei discutii pe aceasta tema este importanta experienta.
Trebuie sa fi avut ocazia sa ai in preajma ambele solutii tehnice si sa le fi utilizat suficient de mult si variat. Din acest punct de vedere ma consider privilegiat, dar cu toate astea nu vorbesc despre realizarile personale ci despre cele ale firmei pe care o reprezint.
Din exterior poti doar sa-ti faci o idée, insa nu poti sa spune cat de potrivita este o solutie sau alta si care sunt avantajele, eventual raportate la costuri. Oricine poate incerca orice dar cred ca este cel mai corect sa apelezi la specialisti in domeniu.
Cred ca este mult mai corect si mai ales concret sa vorbesc despre experiente directe si sa nu-mi dau cu parerea despre ce vomita altii pe internet. (nu ma refer la discutia de aici)
Sunt oricum foarte curios sa cunosc oameni care au avut posibilitatea sa lucreze efectiv cu acest tip de produse, sunt fericit sa le vad rezultatele si produsele.
In acest sens am avut sansa sa cunosc personal oameni care lucreaza la diferite firme de mare renume, in domeniu admirand munca si produsele lor, dar castigand si experienta alaturi de ei. Am avut sansa sa cunosc pe unul din directorii Motec din Anglia, un alt domn care a lucrat la dezvoltarea Pectel, pe omul care se ocupa de setari si ecu in cazul firmei Gaetmo, specialist in setari acreditat HKS din Japonia, lista putand continua… si cred ca nu e putin lucru. Asa am putut sa vad rezultate palpabile, sa le analizez si fara falsa modestie va spun ca nivelul de calitate oferit de setarile pe care Racing Code le ofera si nivelul specialistilor de nu este cu nimic mai prejos si asta se vede si-n campionatele nationale unde masini setate de noi detin intaietatea: https://www.facebook.com/media/set/?s...2435974&type=3
Din pacate in Romania la acest moment inca nu s-a ajuns la un nivel mecanic corect, avem prea putini mecanici adevarati.
In Japonia de exemplu de masini se ocupa electromecanici acestia fac la o masina tot, mecanica, electrica… si unii sunt specializati pentru electronica, setari… la noi desi sunt destul de separate treburile calitatea pe lartea de mecanica sta inca jos, cel putin in opinia mea si la nivelul cerintelor mele.
As vrea sa rezolvam si problema cu reclama, care de fapt nu e reclama si nici nu beneficiem pe acest forum de un statut care sa ne asigure reclama ca in cazul altor firme cu obiect de activitate similar.
Despre ce as putea sa vorbesc mai corect si mai bine decat despre ceea ce facem la sediul Racing Code zi de zi, dar cum aceste realizari datorita nivelului de lucru impus de implicare, cunostinte si investitii este inatacabil ramane sa ma atacati pe mine pentru ca sunt antipatic din x motive. Ma vedeti pe mine undeva strigand eu fac, dreg… dimpotriva scriu clar firma Racing Code, hai sa nu confundam lucrurile. vorba francezului ... don't hate the player hate the game
Sa nu uitati totusi ca sunt ancorat in lumea curselor de cand sunt copil, iar pe vremea aia anii ’80 eram destul de aproape de west si primeam mai multe informatii decat in alte zone, stand destul de aproape de granite si continuand sa-mi ingig radacini pana in ziua de azi. Pe forumul asta sunt inca de la inceput, in ani in care multi de aici nu stiu ce faceau si cum se jucau, dar poate ca au intrat pe forum vazand certuri, scandaluri in care eram implicat, dar fara sa stie subiectul cu adevarat, dar care au creeat prejudecati si mi-au patat imaginea.
Chiar inainte sa apara asa zisele curse de strada la un anumit nivel perceptibil, imi tunam masinile si ma jucam cu ele, ulterior la curse am dus un Cielo la maximul de imagine posibil, trei ani la rand castigant in mod constant grupa de participare, ulterior am trecut la Subaru unde am ridicat cu mult stacheta tuningului de la noi . Ocupandu-ma de organizarea curselor legale era intrebat daca particip si rugat sa nu mai particip pentru ca nivelul impus la clasa unde participam era cu mult peste urmatorul clasat. Acesta este si unul din motivele pentru care eram prezent cu masina dar nu participam la anumite etape, mai ales pe aeroport.
Acum am ocazia sa-mi hranesc pasiunea in cadrul unei firme de tuning pe care o detin si conduc alaturi de partenerul meu Alex .
Daca aveti o problema cu produsele Racing Code sunteti bineveniti sa le prezentati, sa le argumentati, oricum suntem o firma serioasa cu un sediu in Bucuresti, suntem bine dotati din pdv tehnic, discutand chiar mai mult decat de o setare, chiar de producerea unui ECU stand alone. Cine este hotarat si-si poate permite pune pe hartie ce vrea si ii garantam functionarea dorita la un pret corect.
Daca aveti o problema cu mine atat timp cat o consider nejustificata am sa o ignor si nu prea imi pasa ce se spune.
Ma cunosc foarte bine, imi cunosc nivelul stiu ce pot, iar daca apar oameni care vor sa ma provoace ii ignor sau maxim ii injur pentru ineptiile pe care le sustin sau exprima. Imi pasa prea putin, un fel de: "Cainii latra, caravana trece!".

Last edited by SEBASTIAN; 11-05-12 at 00:13.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-05-12, 02:24   #24
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: soft vs standalone management

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
si asta se vede si-n campionatele nationale unde masini setate de noi detin intaietatea.
Fara nici o legatura cu calitatea serviciilor dvs:
Eu nu sunt convins ca pilotii sunt identici.
De aceea nu cred ca setarile care sunt folosite la motor contribuie decisiv la rezultatele obtinute si din acest motiv nu as pune un loc 1 pe seama acestor setari.

Cu respect,
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 11-05-12, 06:04   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Sunt total de acord cu ceea ce spui, dar daca o masina nu functioneaza corect timp de un campionat sansele sa faci performanta scad vertiginos.
Am scos in evidenta acest aspect pentru ca in proportie de 90% masinile de curse sunt echipate cu stand alone.
O setare cu stand alone nu trebuie sa aduca nici un minus in functionare, toate regimurile de functionare trebuiesc vizate si puse la punct de la ralanti pana la maxim.
Exista oameni care cred despre masinile de curse ca trebuie sa mearga ceva de genul on/ off. Este gresit asa. Trebuie sa fie ca o vioara sa raspunda in orice regim mai frumos si mai curat ca o masina de serie, din acest motiv insist pentru stand alone de calitate, nu ajunge setarea, trebuie si aparatul sa fie la inaltime. Asa ca trebuie sa ne obisnuim cu faptul ca o calitate buna costa.

Last edited by SEBASTIAN; 11-05-12 at 06:07.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-05-12, 23:43   #26
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: soft vs standalone management

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
O setare cu stand alone nu trebuie sa aduca nici un minus in functionare, toate regimurile de functionare trebuiesc vizate si puse la punct de la ralanti pana la maxim.
Exista oameni care cred despre masinile de curse ca trebuie sa mearga ceva de genul on/ off. Este gresit asa. Trebuie sa fie ca o vioara sa raspunda in orice regim mai frumos si mai curat ca o masina de serie, din acest motiv insist pentru stand alone de calitate, nu ajunge setarea, trebuie si aparatul sa fie la inaltime. Asa ca trebuie sa ne obisnuim cu faptul ca o calitate buna costa.
Perfect de acord.

Dar nu cred ca sunt in tara concurenti care aspira la primele locuri in campionat care utilizeaza setari facute de incepatori.Nu cred ca o diferenta de cateva grade la setarile avansului in momentul full throttle ii face pe unii campioni si pe unii nu.Chiar si franarea ar fi mai importanta decat niste finetzuri la gestiune.
Folosesc des"nu cred",oare sunt necredincios?
Sa revenim la subiectul initial.Ce nu poate face gestiunea de fabrica la un evo 8 sa zicem si un stand alone poate?Intreb de evo fiindca nu am nimic in comun cu acest model.As putea discuta despre o gestiune bosch veche dar as cadea in ridicol.
Ce are un stand alone in plus?wideband?Singurul lucru pe care il aprob este interfata prietenoasa fata de sistemul binar.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -