Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

View Poll Results: soft sau standalone management
soft pe calculatorul masinii 6 11.76%
standalone management 45 88.24%
Voters: 51. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-04-12, 09:52   #1
ascona78

Stage 5
 
ascona78's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 332
Default soft vs standalone management

in general la o conversie turbo la noi in tara oamenii apeleaza la varianta clasica de a face un soft pe calculatorul masinii.putini stiu si ca trebuie sa renunte la aceasta varianta in favoarea unui standalone...
sunt curios sa aflu parerile celor de pe aici in legatura cu subiectul asta...deasemenea cu argumente pt alegerea unei variante...
__________________
Ascona B 2.0 8v turbo & standalone management ms2 v3.0
Drag cars don't have to be pretty they just have to go fast in a straight line

A S tuning Ploiesti
montam sisteme turbo si NOS
executam esapamente sport
kituri xenon si instalatii audio
stand alone management
ascona78 is offline   Reply With Quote
Old 04-04-12, 14:41   #2
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: soft vs standalone management

totul depinde de cât de „deștept” e calculatorul mașinii,părerea mea.

spre exemplu , la mine (suzuki swift model 2007) pentru o conversie turbo este suficient „ca putere” calculatorul mașinii cu un piggyback. am avut un piggy-back Greddy e-manage ultimate, care l-am luat de la un tip care îl achiziționase pentru a începe un proiect turbo, dar avea și o hartă de aspirat pe el. din diverse motive l-am vândut, dar nu asta e important. în general din ce am citit pe afară, prin toată Asia (unde chiar se modifică așa ceva serios) se merge pe piggy-back. probabil fiind ecu-ul generație mai nouă decât pe mașinile pe care în general se face la noi așa ceva duce fără probleme, ajutat. la fel și prin Ungaria. Un tip din HU chiar vindea kit conversie turbo pentru mașina mea (nu era deloc ieftin), care includea pe lângă turbo galerie intercooler etc etc și un piggy-back greddy. asta e ce m-am interesat și ce am văzut că folosesc alții pentru conversii de tip low-pressure (maxim 0.6 bar), cu internele stock, care cică ar rezista cu succes respectivei presiuni.
am mai văzut proiecte de Swift turbo, unde și internele au fost schimbate, megrându-se pe presiune de peste 1 bar. Acolo am văzut că cei care au făcut (un tip în UK și câțiva prin Asia) au folosit stand-alone (tipul din UK a folosit HKS spre exemplu)

Asta e ce m-am documentat pentru mașina mea, dar o să presupun că și în cazul altor modele asemănătoare (motoare aspirate de generație apropiată) cam la fel ar trebui să fie nevoile.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 04-04-12, 15:00   #3
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: soft vs standalone management

Acum depinde si ce modificari ai la masina.
Daca nu sunt importante sau chiar deloc un soft este de ajuns.
Dar daca vrei performanta alegi standalone.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 04-04-12, 23:53   #4
ascona78

Stage 5
 
ascona78's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 332
Default Re: soft vs standalone management

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
Acum depinde si ce modificari ai la masina.
Daca nu sunt importante sau chiar deloc un soft este de ajuns.
Dar daca vrei performanta alegi standalone.
daca vrei o functionare cat mai buna care duce si la performanta e util standalone.
ascona78 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-12, 14:38   #5
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: soft vs standalone management

Pentru diesel nu exista standalone
Si oricum exista si o a treia varianta pe care a enuntat-o Bong.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 23:09   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Draga bluey, te rog sa nu iei personal remarca mea, nu-mi face deloc placere sa te contrazic. Am vazut ca esti foarte atent cu exprimarea in scris, as putea spune chiar pedant, dar sunt cazuri in care tehnic trebuie sa nu-ti exprimi pozitia de sus. Spre deosebire de tine unii oameni poate ca dau mai multa importanta ideii in sine, decat modului de exprimare.
Nu este corect si nici bine, mai ales din pozitia ta de moderator al acestui forum, sa faci afirmatii false, te citez: " Pentru diesel nu exista standalone ".

Pentru diesel exista standalone, inca unele foarte performante si recomandate pentru a obtine realmente o buna functionare la diesel unde aparent situatie e mai simpla. De fapt chiar e mai simpla, dar nu atat cat cred amatorii.

Intamplator noi comercializam si setam astfel de dispozitive:
http://www.bosch-motorsport.de/conte.../html/3690.htm
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-04-12, 00:09   #7
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: soft vs standalone management

Imi cer scuze ca nu am stiut de existenta acestor dispozitive.
Oricum nu sunt niste standalone veritabile cat timp iti impun un anumit numar de cilindri la montare si un anume tip de injectoare. Un fel de standalone care nu stie macar sa faca management diferit in functie de impedanta injectoarelor .
Adica daca vreau sa trec de pe piezo pe EM trebuie sa schimb tot.

Si nu vad nici un model pentru motoarele cu 4 cilindri.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 12:28   #8
duud40

Stage 3
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
Default Re: soft vs standalone management

Quote:
Originally Posted by bluey View Post

Si nu vad nici un model pentru motoarele cu 4 cilindri.
Stai prost cu vederea .

Mai e si solutia adaptronic.
duud40 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-12, 02:46   #9
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: soft vs standalone management

Eu montez stand alone pe mai toate masinile ce trec prin mana mea, sau in conjunctie cu ecu stock, dar nu ca si piggyback, ala modifica semnalale.

Am avut multe masini cu piggy back ... dupa ce am dat jos pus un stand alone si reglat bine era alta masina.

Nu zic ca nu se poate face cu chip, piggyback si altele ce joaca cu ecu stock, dar launch control reglabil, ALS, boost control pe trepte si in functie de pozitie de pedala, WBO2, LCD cu datele reale, alpha-n, sau harti map&alpha-n, orice tip de bobine (distributor, ws, cop, cdi) si inca multe alte facilitati ce la un motor turbo si nu numai fac diferenta.

Si cum e in nume...cumperi un stnad alone si daca faci alegerea buna e bun de la o motocicleta pana la un V12.

Dar cel mai important e un soft bun, degeaba ai un TAG acu sau Bosch motorsport daca nui reglat bine.
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 19-04-12, 03:54   #10
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: soft vs standalone management

Ce solutii sunt deja folosite si testate pe la noi pentru motoare cu benzina cu injectie directa?
Kelu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-12, 13:44   #11
chiper

Stage 5
 
chiper's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 495
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Honda]
Thumbs down Re: soft vs standalone management

Un exemplu concret- Honda - cu tehnologia anilor 90 se poate face soft de turbo pe ecu standard (schimband map senzor) si se urca destul de mult in presiune, nemaifiind nevoie de stand alone...dar..pentru aplicatii grave - drag racing- se aplica acest stand alone....
- Volvo - cu instalatia standard este foarte restrictionata puterea lui , presiunea din turbina fiind maxima de 1 bar , e greu cu softurile la ecu de volvo , te opresti undeva la 200 de cai putere..dar cu stand alone mergi lejer 240 de cai cu internele stok , iti permite sa folosesti als , fiecare treapta cu boostul ei( in concordanta cu alte acareturi) , display-uri cu fel de fel de afisaje..te joci cu scanteia cam cat vrei tu ..s.a.m.d

Solutii ieftine pentru un stand alone care stie sa faca cat de cat treaba este Megasquirt - este free project pe net , daca te descurci cu lipeala , te ajunge bani foarte putini , dar pentru partea de soft este mai greu.
Haltech - stiti cu totii unde se poate monta , cumpara , s.a.m.d


Eu scriu din ce stiu eu si am experimentat.
chiper is offline   Reply With Quote
Old 21-04-12, 00:27   #12
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: soft vs standalone management

2 din cele mai rapizi si puternici bmw-uri din romania merg cu stand alone VEMS.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-04-12, 07:54   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Si crezi ca daca ar fi avut ECU stand alone veritabil cu pedigree ar mers mai b ine?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-04-12, 10:01   #14
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: soft vs standalone management

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Si crezi ca daca ar fi avut ECU stand alone veritabil cu pedigree ar mers mai b ine?
poate pactel, motec ar face cu 10-15 cai mai mult...dar cu diferenta de 2000 euro le fac o chiulasa completa care aduce 200+ cai...
facem softuri si instalari pe astfel de high end ecu's dar pe masini de peste 100.000€ unde diferenta de pret e nesemnificativ.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-04-12, 10:25   #15
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: soft vs standalone management

Asa ma gandeam si eu ca nu sunt prosti aia care dau banii pe lucruri de calitate. Lista aparatelor veritabile e mult mai lunga.
Dar cea mai mare diferenta apare la calitatea functionrii nu la puterea de varf.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -