Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-05, 11:56   #31
oache81

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
Default

Mai am si eu un Megane amarat de prin 96 cu motor de 1.6 8 valve.Merge pus turbo pe el?.Si daca da ce turbina ar trebui sa caut?.Pe urma ce fac cu calculatoru de bord,ca sa ramana acelasi raport aer benzina nu trebuiesc modificati parametri la injectoare?.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
oache81 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 08:32   #32
snow_nlove

Stage 5
 
snow_nlove's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 312
Default

dar pe un ursuletz de 1.8 ? sau 2.0 ? cam ce se poate ? si cat se poate duce puterea lui ?
snow_nlove is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 09:49   #33
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

oache81...daca pui turbo vei avea mai mult aer, trebuie sa ii pui injectoare de debit mai mare pt a putea fi furnizata benzina necesar acelei cantitati de aer...raportul de aer/benzina este acelasi, nu se schimba el este fixat in parametrii calculatorului...adica calculatorul primeste informatia si vede cat aer a intrat si in functie de valoarea pe care o stie el, calculeaza cata benzina trebuie sa dea...
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 15-04-05, 01:38   #34
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

la 1.6 16 valve ce pot sa-i pun ?
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 24-04-05, 15:32   #35
Iuiu

Stage 3
 
Iuiu's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 99
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Dar la un 1.4 8v?
Iuiu is offline   Reply With Quote
Old 24-04-05, 22:02   #36
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

fratzilor treziti-va ...
nu mai visatzi la turbine pe motoare de 2lei... 1.6L sau mai rau 1.4L 8v d pe KASOL.
Nu sunt motoare facute pt. TURBO,trebuie sa schimb mult prea multe la motor si eu zic k mai degraba faci un transplant!
__________________
ChipTuning PROFESIONAL Via OBD pentru aproape orice autotursim 1998-2008. SuperCalitate. Super-Pret.
Diagnoza Computerizata AUDI/VW/Skoda/Seat.
!!!tester km!!!
CT-87-ADY is offline   Reply With Quote
Old 24-04-05, 22:06   #37
Iuiu

Stage 3
 
Iuiu's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 99
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

Ma las pagubash. Transplant nu cred ca se merita. Am masina de 4 luni shi am 5700km. Vroiam ceva care la nevoie se poate scoate, in caz ca pica ceva la motor( sa pot schimba pe garantie).
__________________
Iuiu is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 12:02   #38
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
daca pui turbo vei avea mai mult aer, trebuie sa ii pui injectoare de debit mai mare pt a putea fi furnizata benzina necesar acelei cantitati de aer
Pai si daca are pompa de benzina \"smekera\" + regulator de presiune ii mai trebuie injectoare cu debit mai mare?!

Quote:
nu mai visatzi la turbine pe motoare de 2lei... 1.6L sau mai rau 1.4L 8v Laughing d pe KASOL.
Vorbesti prostii! Exista 2 Lanos-uri turbo! Unul dintre cele doua prinde 100km/h in 7.3 sec! Au motorul original care este chiar cel de Nubira 1.6 DOHC! Mai exista un proiect cu Nubira Wagon turbo tot cu motorul original.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	397351_37_full_285.jpg
Views:	636
Size:	70.1 KB
ID:	25328  
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 18:17   #39
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Sa nu uitam de Mitsubishi Colt CZT! Are motor 1.5 turbo 150 cp si accelereaza 0-100km/h in 8 sec! Deci trage tu concluziile,CT-87-ADY!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 23-05-05, 18:39   #40
quze

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,477
Default

cu riscu de a rade de mine ... ce tre sa schimb si cine poate sa ma ajute pt un turbo pe un peugeot 206 1.4 e ... bineinteles daca se poate aceasta manevra ... si inca ceva .. daca cineva se pricepe ... incape un motor de vw vr6 ?(d p golf 3)
quze is offline   Reply With Quote
Old 27-05-05, 12:59   #41
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"CT-87-ADY\"
fratzilor treziti-va ...
nu mai visatzi la turbine pe motoare de 2lei... 1.6L sau mai rau 1.4L 8v d pe KASOL.
Nu sunt motoare facute pt. TURBO,trebuie sa schimb mult prea multe la motor si eu zic k mai degraba faci un transplant!
In caz ca nu stiai ... exista ceva motoare 1.4 8v turbo cu ceva performante ...
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 27-05-05, 13:18   #42
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Quote:
Originally Posted by \"CT-87-ADY\"
fratzilor treziti-va ...
nu mai visatzi la turbine pe motoare de 2lei... 1.6L sau mai rau 1.4L 8v d pe KALOS.
Nu sunt motoare facute pt. TURBO,trebuie sa schimb mult prea multe la motor si eu zic k mai degraba faci un transplant!
In caz ca nu stiai ... exista ceva motoare 1.4 8v turbo cu ceva performante ...
sincer nu stiam,dar pp. k sunt modificate din fabrica sau de vreo firma de tuning, am dreptate sau iar ma insel?
CT-87-ADY is offline   Reply With Quote
Old 27-05-05, 13:26   #43
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Tot de om sunt facute .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 27-05-05, 14:58   #44
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Si Daihatsu Charade GT-ti din '87 are motor de 993 cmc cu turbo. 3 cilindrii, 12 valve, 100cp la 800kg si acceleratia in 7.7 secunde. O mica bestie: http://charadegtti.tripod.com/id5.html

The Daihatsu Charade GTti is reasonably tame in standard form but has potential to be a successful racecar (was class N rally winner in 1990), especially if you live in the UK and TSR racing is still doing tweeks with it. They built two models, one achieving 140BHP the other 160BHP, the latter having an estimated 0-60mph in around 5 seconds. The stock model is a standard 993cc/99BHP 3 cylinder engine, with twin overhead cams and turbo intercooler, with a 0-60 in around 7.5 secs.

Mai nou, si Smart face motoare de 7-800 cmc supraalimentate.

Da, intr-adevar, este foarte costisitor si dificil sa supraalimentezi un motor conceput ca normal aspirat. Insa se poate.
  Reply With Quote
Old 30-05-05, 23:47   #45
Camaro

Stage 1
 
Camaro's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 19
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default

Daca vreti turbine cautati-ma cu incredere pe YM goopescup si discutam acolo detalii, am un sistem de supraalimentare care merge pe aproape orice tip de masina, e ieftin si chiar functioneaza!
LA NOI SE PLATESTE DUPA CE E MASINA GATA SI CLIENTUL MULTUMIT!
Chargerul este brevet propriu si se adapteaza pe diesele si pe injectii de benzina!600 euro!
Camaro is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -