Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Ford tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 07-04-05, 12:59   #1
Sir_KnupSKull

Stage 5
 
Sir_KnupSKull's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 512
Default Modificari motor Ford 1.6l carburatie

Ce se ar putea modifica la un motor de Ford 1600cmc,ohc carburatie,motorul e din 1986 si este stock,puterea e de 75cp ce modificari as putea sa ii aduc si ce pretz are fiecare modificare in parte.
Sir_KnupSKull is offline   Reply With Quote
Old 07-04-05, 13:16   #2
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

hmm............tii la masina respectiva? daca nu, uita-te la topicul \" tuning......de belea \" din categoria Masini & Tuning si vezi acolo modificari care iti pot aduca inca 50% din putere, cu ff putini bani.
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 08-04-05, 00:35   #3
Sir_KnupSKull

Stage 5
 
Sir_KnupSKull's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 512
Default

in nici un caz ala nu se numeste tuning ce ai facut tu acolo ci bataie de joc eu ma gandeam la alta chiuloasa, carb dublu, alta evacuare...etc
Sir_KnupSKull is offline   Reply With Quote
Old 08-04-05, 11:43   #4
Sir_KnupSKull

Stage 5
 
Sir_KnupSKull's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 512
Default

pot face din motorul asta de 8v unul cu 16v?
Sir_KnupSKull is offline   Reply With Quote
Old 08-04-05, 13:35   #5
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default

yep... stiu ca se poate, dar nu ma intreba cum ca n-am retinut. mi se pare ca tre' schimbata axa cu came... si probabil si alte chestii dar nu stiu exact care (daca nu e asa, nu-mi dati in cap... ) , cel mai bine intreaba-l pe SGM sau TNos... ei sunt un fel de \"tata-l lor\" la d-astea
Bestie is offline   Reply With Quote
Old 08-04-05, 17:22   #6
Sir_KnupSKull

Stage 5
 
Sir_KnupSKull's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 512
Default

mersi bestie pt info,astept aici pe ceilalti sa isi dea cu parerea.

CIKY_TUNING, la varsta ta nici nu ma mir ca iti trece altceva prin cap
Sir_KnupSKull is offline   Reply With Quote
Old 08-04-05, 21:48   #7
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default

sal.treaba de la 8v la 16v as vrea si eu sa o aflu... so daca gasesti v-reun sfat,da-mi si mie un PM pls ms
ZooM-ZooM is offline   Reply With Quote
Old 11-04-05, 12:50   #8
Sir_KnupSKull

Stage 5
 
Sir_KnupSKull's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 512
Default

logic ar trebui sa fac rost de partea de sus a unui motor de 1.6l de 16v ? sau nu are nimic daca iau de la unul 2.0l 16v? partea de sus adica de la blocul motorului in sus....nu prea ma pricep daia va intreb.


carburator dublu care se potriveste? voi avea performante mai mari? consumul cum va sta?
filtru de aer sport cum se pune la astea pe carburatie?
cat ma duce sa schimb toata evacuarea? galerie,serpisori.toba finala..?
Sir_KnupSKull is offline   Reply With Quote
Old 11-04-05, 16:14   #9
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Sir_KnupSKull\"
carburator dublu care se potriveste? voi avea performante mai mari? consumul cum va sta?
filtru de aer sport cum se pune la astea pe carburatie?
cat ma duce sa schimb toata evacuarea? galerie,serpisori.toba finala..?
Din cate am auzit (repet, am auzit, nu stiu sigur) Webber este recomandat (carb. cu 2 camere)
Filtrul de aer... pur si simplu se demonteaza cel vechi iar in locul unde acesta venea prins de carburator se monteaza cel sport. Sau ii poti face un racord sa nu il pui asa aproape de motor. Ar fi bine sa-l pui undeva de unde sa poata sa traga aer rece, pt a imbunatatii performatele.
Iar despre evacuare... Galerie+toba... din cate stiam eu, erau cam 5-6 milioane, la PIT STOP, de serpisori nu stiu....
Iar daca ai catalizator, ai putea sa-l scoti si pe acela, pt ca te va ajuta.
Bestie is offline   Reply With Quote
Old 24-09-05, 21:16   #10
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default bau

In motorul acela de 1.6l poti sa alezezi blocul motor si sa bagi pistoane de 2l, dar cu bielele de un motor V6 de 2l, pentru ca sunt mai scurte decat la cel de 1.6l.
Un motor astfel de motor a fost modoficat de un prieten si pus pe un ford transit si pe langa faptul ca mergea brici si era ff fiabil a scos si un consum mediu de 7.6l/100km.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 24-09-05, 22:45   #11
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

si daca ai pus biele mai scurte,ai decomprimat motorul!care e avantajul?
si ca sa ajungi de la 1,6 la 2.0...e cam, mult de alezat,nu cred ca merge.
vrei putere,pornesti de sus.rezonabil e un 2.0 16v,110 CP cred.si de aici urci in 130,dar de la 75?
pot sa-ti dau un 2.0 16v cu carb cu tot la 350 euro!dar tre sa vii in bacau ,sau poate gasesti mai ieftin!
(mi-ar place sa ma joc pe un motor ca asta)
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-05, 23:17   #12
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"codrin44\"
si daca ai pus biele mai scurte,ai decomprimat motorul!care e avantajul?
si ca sa ajungi de la 1,6 la 2.0...e cam, mult de alezat,nu cred ca merge.
vrei putere,pornesti de sus.rezonabil e un 2.0 16v,110 CP cred.si de aici urci in 130,dar de la 75?
pot sa-ti dau un 2.0 16v cu carb cu tot la 350 euro!dar tre sa vii in bacau ,sau poate gasesti mai ieftin!
(mi-ar place sa ma joc pe un motor ca asta)
Eu nu vorbesc de presupuneri si idei de-ale mele.
Motorul acela A FOST MODIFICAT dupa cum am scris si a dat rezultate.
Nu ai auzit de comprimare la motor?+ca si pistoanele au alta dimensiune decat cele de 1.6.
In legatura cu motorul tau..thank`s, dar pe mine ma intereseaza exclusiv un V6, pe care de altfel zilele astea il si montez pe masina.
Ce ma intereseaza in continuare este un compresor mecanic pt el.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 02-10-05, 00:48   #13
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Xdriver\"
Quote:
Originally Posted by \"codrin44\"
si daca ai pus biele mai scurte,ai decomprimat motorul!care e avantajul?
si ca sa ajungi de la 1,6 la 2.0...e cam, mult de alezat,nu cred ca merge.
vrei putere,pornesti de sus.rezonabil e un 2.0 16v,110 CP cred.si de aici urci in 130,dar de la 75?
pot sa-ti dau un 2.0 16v cu carb cu tot la 350 euro!dar tre sa vii in bacau ,sau poate gasesti mai ieftin!
(mi-ar place sa ma joc pe un motor ca asta)
Eu nu vorbesc de presupuneri si idei de-ale mele.
Motorul acela A FOST MODIFICAT dupa cum am scris si a dat rezultate.
Nu ai auzit de comprimare la motor?+ca si pistoanele au alta dimensiune decat cele de 1.6.
In legatura cu motorul tau..thank`s, dar pe mine ma intereseaza exclusiv un V6, pe care de altfel zilele astea il si montez pe masina.
Ce ma intereseaza in continuare este un compresor mecanic pt el.
daca te-ai gandit exclusiv la v6 renuntza la cel de 2000. incearca macar 2.3. este net superior.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 02-10-05, 07:34   #14
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Xdriver\"
In motorul acela de 1.6l poti sa alezezi blocul motor si sa bagi pistoane de 2l, dar cu bielele de un motor V6 de 2l, pentru ca sunt mai scurte decat la cel de 1.6l.
Quote:
Originally Posted by \"Xdriver\"
Nu ai auzit de comprimare la motor?+ca si pistoanele au alta dimensiune decat cele de 1.6.
poate nu am inteles eu,dar.....sa treci de la1.6 la 2.0 inseamna sa castigi 100cmc/piston.
1.daca ii castigi din cursa pistonului,adica pui biela mai scurta,punctul superior al cursei pistonului va fi mai jos decat marginea de sus a blocului=decomprimare...si atunci ce faci?plaenizezi kiuloasa ca la diesel?de decomprimarea motorului am auzit,am facut-o si eu(0,5mm),dar mai mult de 1 mm nu m-as risca.
2.daca ii castigi din alezajul cilindrului,intre pistonul de 2.0 si cel de 1.6 e o diferenta cam mare(cel putin 0.5cm)iar blocul il poti aleza maxim la cota R3.
deci,in blocul de 1.6 nu prea poti pune pistoane de 2.0,doar biele mai scurte si obtii o decomprimare.

am si un V6 de vanzare,de 2.0-66Kw.cam varza.cred ca 2.3 e bun iar 2.8 sau 2.9 ideal!
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 01-12-05, 22:00   #15
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default mot

iaca ca recomand eu cu caldura fanilor ford.
apropos daca te intereseaza o evacuare sherpishori si un carb dublu weber 32/36 dgav da un semn de viata si discutam mai pe larg
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	garaj_002_352.jpg
Views:	197
Size:	583.7 KB
ID:	55214  
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -