Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Ford tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 16-04-07, 09:23   #16
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Smile Re: Ford Mustang super START

dak va uitati cu multa atentie la secventza premergatoare startului veti observa ca spatele e lasat pe dreapta(vreun cauciok lasat sau suspensia sasu poate chiar caroseria putin shuie din cauza amarului de cuplu)si din cauza asta zic eu ca s-a dus dreapta.parerea mea
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 18-04-07, 11:32   #17
Flamer

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 44
Default Re: Ford Mustang super START

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
dak va uitati cu multa atentie la secventza premergatoare startului veti observa ca spatele e lasat pe dreapta(vreun cauciok lasat sau suspensia sasu poate chiar caroseria putin shuie din cauza amarului de cuplu)si din cauza asta zic eu ca s-a dus dreapta.parerea mea
Omule!! Iti spui dascal dar nu stii nimic despre dragstere. Las' ca-ti spun eu. Dragstere au suspensia spate stanga sau dreapta mai tare decat cealalta, de ce? nici eu nu stiu ,dar daca vrei caut.
Flamer is offline   Reply With Quote
Old 18-04-07, 13:26   #18
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Mustang super START

ma rog ...eu zic vezi sa nu spui vreo tampenie, dar cauta si zi-ne si noua motivele
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 18-04-07, 19:54   #19
DaciaGID

Stage 5
 
DaciaGID's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 325
Default Re: Ford Mustang super START

Una e mai tare si una mai moala pentru echilibru, ce a mai slaba se lasa in jos iar cea mai tare pastreaza pozitia pentru a nu o lua masina in stanga sau in dreapta sau sa isi ia zborul nu stiu daca a inteles careva ce am zis eu aici,
__________________
Feriti-va de comenzi de produse pe net adresa nr de tel tot !! eu sunt in mare problema cu mafia ! https://forum.4tuning.ro/showthread.p...21#post1091021
DaciaGID is offline   Reply With Quote
Old 18-04-07, 23:23   #20
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Mustang super START

am inteles ce ai spus...dar nu stiu dk are sens teoria ce ai descris-o..adika nush dk e chiar viabila in realitate
asteptam documentatii
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 19-04-07, 20:06   #21
Flamer

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 44
Default Re: Ford Mustang super START

Chiar e valabila ptr dragsterele cu foarte multi Nm
Flamer is offline   Reply With Quote
Old 19-04-07, 22:58   #22
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: Ford Mustang super START

Quote:
Originally Posted by Flamer View Post
Omule!! Iti spui dascal dar nu stii nimic despre dragstere. Las' ca-ti spun eu. Dragstere au suspensia spate stanga sau dreapta mai tare decat cealalta, de ce? nici eu nu stiu ,dar daca vrei caut.
in primu rind ar fi bine sa iti vezi de lungul nasului si din intimplare asta e numele meu real!ai face bine sa te abtii de la afirmatii de genul celor de mai sus.
2. nu am facut niciodata afirmatia ca m-a pricepe la dragstere.
3.cum se face ca cei care au dragstere fac pe dracu in 4 ca suspensia spate sa fie perfect echilibrata si wellye barul sa lase cele 2 urme cit mai uniform?
4.cite masini ai dezmembrat,modificat si asamblat la loc de esti asa de mare invatzat si te repezi la juguulara omului care emite o parere ?
si inka ceva -cunosc caz real de ford starliner care din cauza cuplului la startul inaugural a indoit caroseria ca pe o cutie de chibrite
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 20-04-07, 00:18   #23
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Mustang super START

dk ar si merge linkul, poate ai avea o sansa sa ne demonstrezi ceva
cat despre Gabi citeste forumul..k sa afli ce-a mesterit..si la ce lucreaza in domeniul auto..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-04-07, 01:04   #24
Flamer

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 44
Default Re: Ford Mustang super START

http://www.mustang50magazine.com/fea.../photo_06.html

Incercati acuma.Uitativa atent la arcul din stanga si veti vedea ca arcul insasi e mai incordat observati asta uitandu-va sus la capatul arcului.Comparati.
Flamer is offline   Reply With Quote
Old 25-04-07, 20:29   #25
Flamer

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 44
Default Re: Ford Mustang super START

1.Nu stiam ca numele tau este Dascalu, credeam ca e porecla data te tine
2.Bravo tie
3.N-am zis si comportamentul meu recunosc a fost un pic arogant dar cum ziceam nu stiam ca te numesti Dascalu si ti-am aratat dovada
4.Din 1986 pana-n 2007 se uita.

ipocrit: cineva minte astfel incat sa pice celalalt vinovat, cum ai si facut.


Acum mingea e in terenul tau si ai grija sunt ,, fundas''
Flamer is offline   Reply With Quote
Old 25-04-07, 20:32   #26
83SOF

Stage 4
 
83SOF's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 277
Default Re: Ford Mustang super START

Flamer si DaciaGID referitor la ce afirmati voi, daca Gabi si Florin au fost mai politicosi, eu va spun in fata ca aberati si asemenea setari la suspensie ar insemna ca masina sa stea lasata pe o parte in orice situatie, si nu numai ca nu ar ajuta cu nimic ci mai mult ca sigur ar determina pierderea controlului.

Raspunsul cel mai plauzibil este ca diferentialul este limited slip, si in consecinta ambreiajele interne nu "prind" instantaneu, permitand uneia dintre roti - cea din dreapta in cazul de fata - sa se invarta cu pana la 10% mai rapid decat cealalta pentru o scurta perioada de timp, de acolo venind si aceasta inclinare a masinii.
__________________
Triumph Speed Four
Pontiac Grand Prix V6
Ford Thunderbird V8
83SOF is offline   Reply With Quote
Old 10-05-07, 13:09   #27
keeekeeess

Stage 1
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 19
Default Re: Ford Mustang super START

Quote:
Originally Posted by DaciaGID View Post
Doua aripi ii mai trebuia si i si lua zborul.

Aripi zici? Neaaa se poate si fara


Sper ca nu-i offtopic tot Ford ii si asta
Filmulet pe YouTube
keeekeeess is offline   Reply With Quote
Old 20-08-07, 21:04   #28
Flamer

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 44
Default Re: Ford Mustang super START

Baieti cred ca v-am gasit raspunsul, la dragsterele profesionale situatia e cum a zis Dascalu, reglata pana la ,,nanometru" dar americanul de clasa medie care se duce la curse drag nu are solutii hi-tech, blocheaza diferentialul, slick-uri si poate umbla la suspensie si unul din arcurile spate este mai slabit dar foarte putin ptr. ajutor cu tractiunea, in rest cam totul stock si-mi cer scuze fata de Gabriel daca l-am jignit, dar in cazul de fata americanul este ,,un pic" peste mediu si are modificari serioase si se vede pe durata intreaga a videoclipului ca arcul drept e mai moale, daca faci stop cadru la sfarsit observi asta foarte bine.
Flamer is offline   Reply With Quote
Old 29-11-07, 09:48   #29
shurik

Stage 1
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 13
Default Re: Ford Mustang super START

tare frate am si eu un mustang tot vechi si mai rau si puturos ajutama dava ai chef scrie plizzz
shurik is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 11:15   #30
zag38

Stage 2
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 35
Default Re: Ford Mustang super START

Flamer, ce spui tu este valabil la NASCAR,si este vorba doar d diametrul rotilor din exteriorul ovalului, la drag. totul trebuie sa fie in echilibru perfect, dar se mai intampla si accidente, nu cred ca a fost gandit sa stea stramb
zag38 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -