Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Honda - Acura tuning

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 06-04-05, 22:36   #16
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

ca sa scoti ceva performante din masina asta (nu ca nu ar avea... dar sa mai castigi ceva acolo) si asta fara sa o duci la extrem cu tuningul iti recomand urmatoarele chestii:
cold air intake
evacuare completa: galerie+cat back system
chip sau flash tuning
vtec controller apexi
toate astea nu costa mai mult de 1500-1600E si o sa ai undeva pe la 240cp si o acceleratie de invidiat!!
__________________
fel de fel de oameni cu fel de fel de idei: PUTINE SI FIXE!!!
SCUMP doamna SCUMP, dincolo era mai ieftin!
AudiPerformance is offline  
Old 06-04-05, 22:38   #17
Alexutzzz

Stage 5
 
Alexutzzz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,349
Default

lol probleme ha stiu ca honda accord e o masina suuper si ca motorizari si la exterior hmmmm daca nu se poate bune biturbo ( adica 2 turbine ca sa vezic a stiu) zi nu fi asa d rautacios:P oricum daca cineva greseste corectiati sa nu ramanem cu deprinderi gresite
Alexutzzz is offline  
Old 06-04-05, 22:43   #18
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

mai omule... turbo si biturbo se poate pune la aproape orice masina... insa sunt pregatiri si costuri si munca efectiv inutila in acest moment... sa faci dintr-o masina normal aspirata una biturbo presupune o investitie de minim 6000E (asta daca o faci ca la carte si nu doar de dragul de a face, si daca iei totul nou bineinteles)... nu e mai putin adevarat ca vei castiga foarte mult din asta...

oricum ideea era ca daca faci masina asta biturbo e deja tuning extrem si investitia e mult prea mare... nu cred ca sunt nebuni care sa bage 10000E spre exemplu in masina doar in motor si sa nu vrea din respectiva masina o performanta extrema... majoritatea celor care se apuca de tuning o fac sa se poata da cu masina pe strada mai mult nu pe circuit!
AudiPerformance is offline  
Old 06-04-05, 22:52   #19
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
turbo si biturbo se poate pune la aproape orice masina
Te contrazic. Intereseaza-te si o sa vezi ca nu este deloc asa. Pe un motor V6,V8,V12 poti pune biturbo dar pe un motor care are 4 cilindrii in linie de ex NU POTI PUNE. Biturbo este singura solutie turbo pt masini cu motoarele mai sus amintite. Daca este biturbo nu inseamna ca este neaparat si mai puternica ca una la aceeasi cilindree si \"decat\" turbo.

Quote:
insa sunt pregatiri si costuri si munca efectiv inutila in acest moment... sa faci dintr-o masina normal aspirata una biturbo presupune o investitie de minim 6000E (asta daca o faci ca la carte si nu doar de dragul de a face, si daca iei totul nou bineinteles)... nu e mai putin adevarat ca vei castiga foarte mult din asta...
Aici ai perfecta dreptate. Plus ca trebuie sa gasesti si omul care sa-ti faca toate astea.
B 68 VLD is offline  
Old 06-04-05, 22:57   #20
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

uite ca m-ai contrazis si m-am bucurat insa ma simt nevoit sa te contrazic si eu... am mai multe exemple dar ma rezum la unul singur: audi RS2 ( 5 in linie biturbo)....
AudiPerformance is offline  
Old 06-04-05, 23:00   #21
blowwind
Observator 4tuning

Stage 5
 
blowwind's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,034
Member of:
[Observator 4tuning]
[VW]
[Honda]
[Street Zone]
Default lol

deci exteriorul va fi cat mai agresiv...dar in acelasi timp SIMPLU..parerea mea este ca nu merita sa pierd din aerodinamica cu tot felul de eleroane sau prelungiri de luneta!!! drept eleron vreau aripioara de la M3...si tobele vor ramane doua..dar altele..caut unele cu un sound infundat frumos nu prea galagios dar agresiv nu prea gasesc un spoiler spate frumos..dar caut in continuare...pt faza ma intereseaza grila si spoilerul din poze si cam atat!!!! cat despre lasatul gardei ... nici nu ma gandesc...la cate gauri sunt in oras..n`am chef sa`l pun pe tata sa`si schimbe spoilerul saptamanal cine stie cunoaste
__________________
pround member of Street Zone
Honda Civic TypeS - VW Polo 1.2 - Subaru Forester 2.5XT - Infiniti FX37S

VAND PEUGEOT 307 CC

VAND SAAB 9-3 1.8t
blowwind is offline  
Old 06-04-05, 23:03   #22
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

daca inca nu te-am lamurit VLD mai uite inca 2 exemple clare ca lumina zilei: Supra si Skyline (amandoua 6 in linie si amandoua TWIN TURBO)
AudiPerformance is offline  
Old 06-04-05, 23:03   #23
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
uite ca m-ai contrazis si m-am bucurat insa ma simt nevoit sa te contrazic si eu... am mai multe exemple dar ma rezum la unul singur: audi RS2 ( 5 in linie biturbo)....
Hmmm, asta inseamna ca am gresit. 5 in linie biturbo?! Pt mine motorul asta este gen V5(care este echilibrat nu stiu cum)! Adica o ciudatenie. Sunt prea obosit acuma sa explic dar pot argumenta de ce decat motoarele mai sus amintite de mine pot fi biturbo. Este o chestie logica.
B 68 VLD is offline  
Old 06-04-05, 23:07   #24
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

pai si daca 5 in linie e ca v5 atunci de s6 ce mai zici ca alea sunt clar biturbo si toata lumea o stie!

daca nici de supra si skyline nu a auzit toata lumea (avand in vedere cam cat de popular a fost the fast and the furios si 2fast2furious la noi...)

si la alea scrie mare si frumos la ele: TWIN TURBO... adica 2 turbine gemene
AudiPerformance is offline  
Old 06-04-05, 23:17   #25
blowwind
Observator 4tuning

Stage 5
 
blowwind's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,034
Member of:
[Observator 4tuning]
[VW]
[Honda]
[Street Zone]
Default lol

buey....cand avetzi timp explicati`mi si mie cum e cu turbo si cu twin turbo...ca vb aia sunt tanar si mai am multe de invatzat
blowwind is offline  
Old 06-04-05, 23:22   #26
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"AudiPerformance\"
uite ca m-ai contrazis si m-am bucurat insa ma simt nevoit sa te contrazic si eu... am mai multe exemple dar ma rezum la unul singur: audi RS2 ( 5 in linie biturbo)....
hai sa te contrazic putin rs2 nui biturbo ci single turbo rs6 rs4 ,s4 si audi a6 biturbo astea sunt singurele motoare de la audi cu technica biturbo...
catalin rs4 is offline  
Old 06-04-05, 23:26   #27
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

pai eu din cate stiam si din cate am vazut (nu te contrazic ca totusi esti proprietar de audi vorba aia ) era biturbo... acum nu o fi dar totusi exista motoare cu 4,5,6 pistoane in linie biturbo
AudiPerformance is offline  
Old 07-04-05, 06:37   #28
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

am si eu o intrebare

tati chiar a zis ca e de acord sa-i gasesti jante si body-kit sa se plimbe in masina modificata sau speri ca atunci cand ii zici ideea ta sa fie de acord si acum doar iti faci planu?
pimp_lex is offline  
Old 07-04-05, 08:27   #29
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Alexutzzz\"
misto d dc nu turbo ??? adikk cel mai bine biturbo
uite, ca sa intelegi si tu cum e treaba cu turbo... https://www.4tuning.ro/forum/viewtopic.php?t=3161
aleks is offline  
Old 07-04-05, 10:54   #30
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

A uitat lumea de celebrul 1.8 Twin Turbo de pe Audi TT, de 225cp, in 4 cilindrii. Biturbo nu este acelasi lucru cu Twin Turbo, biturbo gasesti doar pe cilndrii in V. Multa lume confunda termenii astia.
Accord-ul 2.4 e super masina, 21.800 E full option si cu performantele astea rar mai gasesti. Potentialul este foarte mare fara sa montezi supraalimentare pe ea, poti ajunge cu 3000 $ investiti in motor la acceleratii de Sti. VTEC-ul ajuta mult, probabil multi nu inteleg cum functioneaza sistemul asta si il ignora. Parerea mea e ca nu are nevoie de turbine sau mai stiu eu ce alte complicatii. Hondele sunt facute sa \"aspire normal\" in cel mai performant mod posibil. Potentialul de styling nu trebuie nici el neglijat, agresivitatea o caracterizeaza.
 
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -