27-04-10, 07:51
|
#2521
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,608
|
Re: Club ESPERO
poi asa spune... Atunci ar putea sa fie si de la segmenti! Semeringurile se pot schimba si fara sa dai chiuloasa jos! Trebuie doar pricepere!
|
|
|
27-04-10, 08:59
|
#2522
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 166
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by mike-fullspeed
poi asa spune... Atunci ar putea sa fie si de la segmenti! Semeringurile se pot schimba si fara sa dai chiuloasa jos! Trebuie doar pricepere!
|
mike sa mi spui si mie cum se pot schimba fara sa desfaci chiuloasa,ca m ar interesa sa la scchimb si io...dar supapa e in capul pistonului deci...
|
|
|
27-04-10, 16:10
|
#2523
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,014
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
stiti ce e cu mufa asta?la ce foloseste?ca sa stiu daca o imbin sau nu..
|
|
|
27-04-10, 16:35
|
#2524
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 152
|
Re: Club ESPERO
nu va mai chinuiti ma cu alte motoare ca astia de la RAR iti omologheaza doar 30% in plus din puterea vechiului motor.
si app de ulei daca vreti performante bagati castrol RACE 10 w 40 .
__________________
|
|
|
27-04-10, 16:37
|
#2525
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 845
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by gogufifa
nu va mai chinuiti ma cu alte motoare ca astia de la RAR iti omologheaza doar 30% in plus din puterea vechiului motor.
|
mie nu-mi trebe omologare ) yo in vara fac verificarea si dupaia pun motoru' sus... si o sa am grija sa ma feresc de RAR pe drum )
|
|
|
27-04-10, 17:52
|
#2526
|
Daewoo Driver
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 161
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by johnsonxxl
|
pai din cate vad eu pleaca din ala de apa de la stergatoare nu ? poate este mufa de la senzorul din bord.ala care te avertizeaza ca e gol vasul.
|
|
|
27-04-10, 18:07
|
#2527
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,014
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by ^^Splash^^
pai din cate vad eu pleaca din ala de apa de la stergatoare nu ? poate este mufa de la senzorul din bord.ala care te avertizeaza ca e gol vasul.
|
asa ma gandeam si eu ca la mine cand vasul este gol nici un semn in bord..dar mai bine am intrebat sa fiu sigur ms
|
|
|
27-04-10, 20:51
|
#2528
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,608
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by 87-bob
mike sa mi spui si mie cum se pot schimba fara sa desfaci chiuloasa,ca m ar interesa sa la scchimb si io...dar supapa e in capul pistonului deci...
|
) da... "talpa" supapei e in capul pistonului, dar tija e afara! semeringul nu e acolo in camera de ardere e afara!
Acum sa iti explic cum se face, dar iti spun de acum ca daca nu ai mai facut si nu ai ce iti trebuie nu ai cum sa le schimbi singur!
Motor 16v: desfaci capacul ala de sus, dai jos axele, compensatorii si ramane supapa (pe arcul ala) presezi arcul, scoti sigurantele alea de acolo, daiarcul la o parte si vezi semeringul (tu poate nici nu sti cum arata!). Il scoti de acolo, pui semeringul nou. pui arcul ala la loc cu tot cu sigurante si tot asa la celelalte 15 supape
motor 8v: desfaci capacul de sus, carterul (axa) si se vad supapele! Se schimba la fel! Un avantaj e ca sunt doar 8 supape! sper ca m-am facut inteles!
@ vladutu: cine iti schimba tie motorul la fiecare verificare sau poate mai devreme in caz de mai rau???? crezi ca motorul se schimba asa ca si cum ai bate din palme???
|
|
|
27-04-10, 21:24
|
#2529
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 845
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by mike-fullspeed
) da... "talpa" supapei e in capul pistonului, dar tija e afara! semeringul nu e acolo in camera de ardere e afara!
Acum sa iti explic cum se face, dar iti spun de acum ca daca nu ai mai facut si nu ai ce iti trebuie nu ai cum sa le schimbi singur!
Motor 16v: desfaci capacul ala de sus, dai jos axele, compensatorii si ramane supapa (pe arcul ala) presezi arcul, scoti sigurantele alea de acolo, daiarcul la o parte si vezi semeringul (tu poate nici nu sti cum arata!). Il scoti de acolo, pui semeringul nou. pui arcul ala la loc cu tot cu sigurante si tot asa la celelalte 15 supape
motor 8v: desfaci capacul de sus, carterul (axa) si se vad supapele! Se schimba la fel! Un avantaj e ca sunt doar 8 supape! sper ca m-am facut inteles!
@ vladutu: cine iti schimba tie motorul la fiecare verificare sau poate mai devreme in caz de mai rau???? crezi ca motorul se schimba asa ca si cum ai bate din palme???
|
poi am vorbit la ceva service din bucuresti... care o mai pus C20XE pe espero o zis ca 5 mil ma costa si merg cu motoru evchi in portbagaj. si aici in mures am mai vb cu unu si o zis ca el se baga sa mil faca cam tot cu atat.2 ani zic yo ca imi ajunge... ) sa vedem ce va fi..
|
|
|
27-04-10, 23:20
|
#2530
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,573
Member of: [DAEWOO] [Fiat]
|
Re: Club ESPERO
Ce atata frectie pt omologare?
Credeti ca GNT sau altii cu motoare schimbate le aveau omologate?
Dupa ce ai facut ITP, ai trantit motorul pe masina si urmatoarele ITP (sa dea Domnul sa fie cat mai multe cu motorul ala) le faci pe blat, afli si tu care pe unde se poate , cu spaga ...Doar nu o sa stai sa faci engine swap ca nu te primeste ala la ITP !
Afla si tu pe unde se poate face ITP pe naspa si il faci acolo!
De ex.: am un prieten cu un BMW , initial pe masina lui E36 a avut un diesel de 90 cai amarati, de vreo 4-5 ani are 2.5 benzina de 192 cai, aproape 200 !!! ITP il costa vreo 4 mil, si la cate modificari are...
Deci lasati prostiile cu scos si pus motor pe masina de azi pe maine, ca motorul ala nu e filtru de aer sa il inlocuiesti odata cu schimbul de ulei !
|
|
|
28-04-10, 09:58
|
#2531
|
Daewoo Driver
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 161
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by johnsonxxl
asa ma gandeam si eu ca la mine cand vasul este gol nici un semn in bord..dar mai bine am intrebat sa fiu sigur ms
|
Atunci ala e sigur firul de la senzor cu placere
|
|
|
28-04-10, 20:49
|
#2532
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by gogufifa
jhony23 la mn imi taia alimentarea la 7300 rot/min acum imi ramane acul de la turometru la 7500 rot/min blocat dar masina trage in continuare .
|
Nu stiu cum va taie voua la 7500,ca mie la 1.8 la 6500 imi taie injectia pe benzina,pe gaz se duce la 7000 da degeaba,ca pe gaz dupa 5000 mai mult se tureaza in gol
|
|
|
29-04-10, 09:23
|
#2533
|
Stage 3
Join Date: Sep 2009
Posts: 166
|
Re: Club ESPERO
Quote:
Originally Posted by Andutu TZH
Nu stiu cum va taie voua la 7500,ca mie la 1.8 la 6500 imi taie injectia pe benzina,pe gaz se duce la 7000 da degeaba,ca pe gaz dupa 5000 mai mult se tureaza in gol
|
ai dreptate andutu,la fel si mie,eu am vazut o cand ma trag cu aia pe la mine maxim 6500,maxim,sa traga si dupa 7000,mare minune...
|
|
|
29-04-10, 09:27
|
#2534
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 911
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club ESPERO
salut prieteni ce rugaminte am si eu as dori sa antifonez si eu porbagajul as dori ceva sa pot sa dau la pensula , ce imi recomandati mai low buget , am comandat deja 1 gz hidrogen de 800rms si daca e sa fac ceva sa se auda ceva mai bine , si daca cunoasteti pe cineva cu o statie pe la 700-800 rms in 1ohm sau 4 cu bass remote nu am amplificare multumesc
__________________
nu te uita in spate ca deja sunt in fata ta
|
|
|
30-04-10, 18:32
|
#2535
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 464
Member of: [DACIA]
|
Re: Club ESPERO
salutari
proaspat posesor espero 1.8 fab.1997 o sa pun si cv poze cand o sa am ocazia
|
|
|
|
|