la motor la matiz poti face chiar fffff multe de ex...din motorul stock d matiz de 800cmc scoti lejer 129 de cai
De unde draq scotii prostiile astea? FFFFFF multe poti face?! Cum draq poti face fffffffffff multe?! Te rog sa-mi explici pas cu pas toate modficarile alea multe la motorasul de bicicleta. Scoti lejer 129 de cp? Vedeti-va ma de biciclete si gata.
Quote:
o sa vezi si acel matiz undeva prin toamna pe straile romaniei
Asa zic toti in ziua de azi. Care mai de care ca-si face masina cu 1000CP si cu exterior de 5000E dar n-aveti bani sa treceti strada.
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
stai linistit ca el nu este unul dintre aia cu biciclete....arunca o privire pe topicul lui si o sa te convingi ca va face ceva dintr-un matiz (bine, si mie imi vine greu sa cred ca poti avea atatia cai-putere pe un motor in 3 pistoane de 800 cmc, dar cine stie?)
stai linistit ca el nu este unul dintre aia cu biciclete....arunca o privire pe topicul lui si o sa te convingi ca va face ceva dintr-un matiz (bine, si mie imi vine greu sa cred ca poti avea atatia cai-putere pe un motor in 3 pistoane de 800 cmc, dar cine stie?)
Man, modul lui de exprimare a lasat foarte mult de dorit. Cum poti spune ca din motorul ala poti face FFFFFFFF multe lucruri? Cum poti spune ca ajungi la 129CP lejer? De la 54CP la 129CP este diferenta de 75CP. Aia nu vin asa usor mai ales din motorul de matiz. Si daca ii pune turbo si tot nu poti spune ca este lejer. Daca mie imi enumera chestiile alea xtrem de multe care le poti face si cum ajunge LEJER la 129CP sunt de acord cu el si-mi retrag cuvintele. Pana imi vand masina poate ii dau cateva niste bani sa-mi faca si mie masina pe la 200-250CP, tot asa, din operatiuni LEJERE.
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
corect, daca e atat de \"lejer\" sa triplezi puterea unui motoras, sunt curios cam ce ar insemna \"foarte greu\" in operatiunea asta...s-ar intelege ca se poate ajunge si la puteri mai mari de atat
lejer= cu un kit cumparat....
se gaseste in afara kitul de turbo care se spune ca te duce la 129 cp
kitul contine:
chiulasa noua echipata complet, pistoane forjate, injectoare noi, ECU nou, turbina gaerie de admisie si evacuare, evacuare completa, cold air intake
__________________
Brax Matrix 3 way + Hertz ML5400D Sub + Genesis Series 3 Amps + Pioneer P9 Combo + Stinger interconnect & deepcycleS LOCUL I - SQ Advanced 7Ch EMMA Romania Etapa Timisoara LOCUL I - SQ Advanced 7Ch EMMA Romania Etapa Drobeta Turnu Severin
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
Re:
Quote:
Originally Posted by \"pesteimputit\"
lejer= cu un kit cumparat....
se gaseste in afara kitul de turbo care se spune ca te duce la 129 cp
kitul contine:
chiulasa noua echipata complet, pistoane forjate, injectoare noi, ECU nou, turbina gaerie de admisie si evacuare, evacuare completa, cold air intake
Asadar un chip ...acesta fiind cea mai buna varianta...este 220 de Euro la PitStop Tuning ...(La Perla) si iti mareste puterea cu vreo 10 cai cam asa...(cel mult) ...mai este si filtrul de aer sport tot de acolo pe la 50 de Euro ...care mai da si el cam 1 cal...si un sunet misto rau chiar...si ultima chestie evacuare Borla sau orice ce alta firma...200 Euro aproximativ ..care da cam inca 1-2 cai ...
Sau mai poti sa cauti un motor care sa incapa la Matiz...nu stiu exact ce...
te contrazic in legatura cu cip-ul. la matiz cip-ul mareste de la 51CP (matiz 2) la 57CP. am matiz si stiu ca m-am interesat.
mai informeazate
poti sa faci: -CIP (6CP)\ filtru sport (1- 2 CP)
evacuarea (dar nu se merita la o masina de 5000E sa dai pe evacuare aproape 1000E sau mai mult)
Sfat pt Matiz: suspensi sport ( se gasesc, dar nu in romania)
si daca stie cineva cat ajunge sa schimbi toata iesirea si sa pui din inox borla si daca se schimba sunetul la matiz daca bagi numai toba finala din inox
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
Re: SUGESTII PENTRU TUNING MATIZ
kitul turbo cumparat de la cehi costa 3000 euro cu montaj cu tot....partea buna sau proasta[depinde din ce punct de vedere privesti]este ca montajul se face doar la ei......puterea masurata pe dino este de 105 cai.....mai mult decat suficient ptr o masina de talia asta.....129 de cai scosi lejer din masina asta e super greu de scos......si eu am matiz si imi iubesc masina mult dar nu cred ca este posibil asa ceva...eu am in proiect kitul turbo....si sper cat de curand sa vad cum merge un matiz de 105 cai......oricum nu trebuie sa aruncam cu pietre si sa jignim oamenii,parerea mea,daca ai matiz nu inseamna ca ai bicicleta sau chestii de genul asta...vld cred ca si tu ar trebui satzi controlezi putzin modul de exprimare...hai sa nu jignim oamenii ca au motorul mic la masina si nu prezinta interes.din contra eu asta consider tuning adevarat,sa faci dintr-o masina fara pretentzii omasina care sa dea clasa la altele mult mai puternice.....si nu stiu daca tzir pica bine sa vezi ca esti umilit la semafor de ''un motor de bicicleta''....
respect...
bai baieti!
calmati-va cu matizuturile astea
am vazut p-acolo admisii de aer chestii trestii
dar...
blocu motor, pistoane alea ce mai zic
ca sa nu mai zicem ca masina e f usora si la fel de instabila
asa ca...
din punctu meu de vedere
ca sa scoti dintr-un matiz o masina competitiva singura solutie e SA O SCHIMBI