Da, e vorba de motorul de pe Daihatsu Charade GTti '88 (G60 parca) si are 993 cmc si 74 kw, 3 cilindri, 2 axe - 12 valve, turbo. Ma gandeam sa-l vand, dar vreau mai intai sa ma bucur de el macar cativa km (chiar daca asta inseamna sa raman in intersectie cu juma' de Tico si sa privesc cealalta jumatate cum se indeparteaza
- glumeam).
Daca nu voi reusi macar sa incep montajul pana la sfarsitul verii, il voi vinde.
Incap multe motoare de 1 litru pe Tico... incepand cu cel de Spark, Seicento si mai sunt multe altele. Uitati-va si voi cate masini au botul asemanator cu Tico... si apoi uitati-va cat spatiu nefolosit (sau prost folosit) ramane sub capotele lor... a se vedea Suzuki Swift in acest sens, de exemplu.
Pe mine m-a batut gandul o perioada sa pun motor de Matiz...cred ca ar fi cea mai buna idee, nu prea multe probleme la RAR (e vorba tot de 796 cmc, cresterea de putere e aproape insignifianta) iar rezultatele ar fi satisfacatoare: in primul rand este o mica diferenta de putere din start, Matizul fiind pe injectie, in al doilea rand o admisie directa si o evacuare marita (+eliminarea catalizatorului) ar aduce performante mai bune la motorul de Matiz decat la cel de Tico, iar in al treilea rand apare si o noua oportunitate, si anume RESOFTAREA! (care este disponibila chiar si pentru Matiz la unii "chipuitori"). Pe langa asta, un motor de Matiz nu cred ca e atat de greu de gasit...nu? Si nici prea scump nu poate fi.