Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 27-04-08, 02:40   #46
Snapy_xxl
4Tuning International Member


Stage 5
 
Snapy_xxl's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 2,438
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[DAEWOO]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Quote:
Originally Posted by CobraArt View Post
Ce Daihatsu este?
Daihatsu Charade 1.0 12V Twincam Turbo in 3 cilindri, ~100 CP
Snapy_xxl is offline   Reply With Quote
Old 20-05-08, 21:02   #47
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Da, e vorba de motorul de pe Daihatsu Charade GTti '88 (G60 parca) si are 993 cmc si 74 kw, 3 cilindri, 2 axe - 12 valve, turbo. Ma gandeam sa-l vand, dar vreau mai intai sa ma bucur de el macar cativa km (chiar daca asta inseamna sa raman in intersectie cu juma' de Tico si sa privesc cealalta jumatate cum se indeparteaza - glumeam).
Daca nu voi reusi macar sa incep montajul pana la sfarsitul verii, il voi vinde.

Incap multe motoare de 1 litru pe Tico... incepand cu cel de Spark, Seicento si mai sunt multe altele. Uitati-va si voi cate masini au botul asemanator cu Tico... si apoi uitati-va cat spatiu nefolosit (sau prost folosit) ramane sub capotele lor... a se vedea Suzuki Swift in acest sens, de exemplu.

Pe mine m-a batut gandul o perioada sa pun motor de Matiz...cred ca ar fi cea mai buna idee, nu prea multe probleme la RAR (e vorba tot de 796 cmc, cresterea de putere e aproape insignifianta) iar rezultatele ar fi satisfacatoare: in primul rand este o mica diferenta de putere din start, Matizul fiind pe injectie, in al doilea rand o admisie directa si o evacuare marita (+eliminarea catalizatorului) ar aduce performante mai bune la motorul de Matiz decat la cel de Tico, iar in al treilea rand apare si o noua oportunitate, si anume RESOFTAREA! (care este disponibila chiar si pentru Matiz la unii "chipuitori"). Pe langa asta, un motor de Matiz nu cred ca e atat de greu de gasit...nu? Si nici prea scump nu poate fi.
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 20-05-08, 22:47   #48
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

am vrut io soft...si ii da 5% in plus si 10% cuplu in plus
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 30-05-08, 00:12   #49
Adytza22

Stage 2
 
Adytza22's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 25
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

parerea mea e sa cauti un motor de Suzuki gsxr 1000 si o sa ai un cart mai mare
Adytza22 is offline   Reply With Quote
Old 01-06-08, 19:38   #50
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Cred ca motorul original se poate aduce la 999 cmc (pastrand blocul original)si se poate grefa pe el un motor de Suzuki Alto 999cmc 3 cil ! Nu sunt sigur trebuiesc efectuate niste masuratori dar este o idee ! In felul asta eviti chestiile cu omologarea la RAR !
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH

BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID

Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
topser is offline   Reply With Quote
Old 02-06-08, 11:55   #51
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Quote:
Originally Posted by topser View Post
Cred ca motorul original se poate aduce la 999 cmc (pastrand blocul original)si se poate grefa pe el un motor de Suzuki Alto 999cmc 3 cil ! Nu sunt sigur trebuiesc efectuate niste masuratori dar este o idee ! In felul asta eviti chestiile cu omologarea la RAR !
Problema nu ar fi prinderea pe blocul de Tico, problema ar fi traseul de racire (apa) si toate celelalte...pana nu ai ambele motoare desfacute unul langa altul, nu ai cum sa stii daca merge sau nu.
Bineinteles ca asta va fi prima grija cand voi incerca sa pun motorul de Charade, insa sunt cam sceptic inca de pe-acum...
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 23:59   #52
3Xtreme

Stage 5
 
3Xtreme's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 932
Member of:
[KIA]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

In primul rand imi cer scuze pentru reinvierea topicului

Nu am citit tot topicul, deci nu stiu daca s-a discutat faza asta:

GM a fost tatal Daewoo si Opel in timpul producerii modelului Tico. Alt model Daewoo, Cielo, este facut dupa Kadett. Ma gandesc, oare nu cumva se potriveste motoru de 1.3 de pe Kadett pe Tico? Ar fi trecerea de la 3 pistoane la 4 si diferenta de +0.5cmc. Oare incape toata diferenta asta acolo? Am si eu un tico si vreau sa ii schimb motorul neaparat in caz ca ramane al meu si nu reusesc sa il dau si sa imi iau alta masina. Astept un raspuns. Multumesc!
__________________
Y!M ID: vyxxk (dati add doar daca e nevoie)


3Xtreme is offline   Reply With Quote
Old 25-07-10, 22:51   #53
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

nu, chiar nu se potriveste....
topser is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 15:34   #54
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Revin eu : nu te-ai documentat bine Tico este Suzuki Alto modelul din anii 70 ,i-au mai pus 2 usi si gata ! Poti pune motorul de 999cmc de Suzuki ,de ce nu citesti !
topser is offline   Reply With Quote
Old 20-08-10, 21:23   #55
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Quote:
Originally Posted by CobraArt View Post
Montarea unui motor de 100 de cai implica foarte multe,nu numai motorul in sine care se gaseste foarte greu.Ar mai trb asa jante pe 14'' sa poti sa iti pui niste discuri bune,intaritre lonjeroanele ca stim destul de bine cat de micute sunt astea,planetarele,iar modificate.Usor nu este,eu tot caut motor sa incapa pe Tico.Cel de Suzuki Swift 1.3 GTI, sau Daihatsu Charade 1.1(parca) GtTi.
sau fiat seicento 1.0 . si il faci pala turbo .e in 4 cilindri
lopezz is offline   Reply With Quote
Old 26-09-10, 23:12   #56
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Quote:
Originally Posted by topser View Post
Tico este Suzuki Alto modelul din anii 70 ,i-au mai pus 2 usi si gata
Nu i-au mai pus, ca avea deja Alto toate usile... si nu e din '70, prin 1988 a inceput sa se construiasca generatia de Alto dupa care s-a facut Tico-ul.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 27-09-10, 12:01   #57
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: 1000 cc pe tico! sugestii

Modelul din 88 avea motor cu 12valve DOHC ,Tico-ul are la baza o versiune imbunatatita a motorului F8B care se numeste F8C(ca si Matizul de altfel ) care s-a folosit la generatia mai veche de Alto !
topser is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -