Salutare tuturor.
Am un golf 2 motor 1,8 16v din 87 echipat cu injectie K JETRONIC.
Masina merge ceas, o mica bomba...
.... cum aici unde stau, am unde sa-i dau, i-am facut un mic proiect de dezvoltare "musculara".
Cum axe cu came am gasit in multe locuri, iar turbo sau compresor nu ma intereseaza din cauza complicatiilor si costurilor, a ramas un singur lucru pe care nu il stapanesc.... INJECTIA K JETRONIC..... cum o "shmenuiesc " sa pot sa scot mai mult din ea, atat acum cand nu am pus inca axele dar si dupa , cand chiar am nevoie de mai multa benzina.
La injectia electronica primul pas era regulatorul de presiune dar aici????????????''.
Am citit foarte putin despre acest tip de injectie , iar din ce am citit , singura opinie pe care mi-am facut-o este ca daca vreau mai multa benzina sau un raspuns la pedala mai rapid trebuie sa maresc presiunea la injectoare, in cazul de fata o pompa de benzina de mai mare presiune....
Astept cu interes sfaturi bine documentate
V-as ramane recunoscator si daca aveti ceva literatura de specialitate sau adrese de site-uri pe acesta tema.
Respect