Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Oltcit tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 06-01-08, 20:33   #46
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Lasa-ti vorbele si treceti la fapte ... eu pariez toti banii pe YBO sau VYP depinde cu care se da .
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 06-01-08, 22:08   #47
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

fac greseala de a ma repeta... cum zicea si batranul SGM " aspiratul inca poate" si cred c poti scoate 100 de cai din motorul de oltcit...din cate stiu eu bine motorul boxer de alfa de 1.6 are aproape sau aproximativ 200 de caluti asa c si dintr-un motor de 1.3 teoretic se pot scoate 100 de caluti prin carburatie...chestia e cat ma tine?? 10 000, 20 000 , 30 000 de km...sa ne gandim si la fiabilitate totusi...si cine vrea sa vada ce poate un turbo...https://www.youtube.com/watch?v=OQXUh...eature=related
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 06-01-08, 23:38   #48
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

motorul de alfa romeo 33 1.7 16V are 132 sau 138cai (in functie de model)

eu zic ca ma apropii de 100cai...dar e departe de turbo...eu unul nu viez la comparatii cu turbo.



vezi ca BNZ are motor de reno5gtt umblat...nu are turbo pe motorul clasic de dacie, asta din cate stiu eu
valib is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 09:13   #49
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bodyspeed View Post
motor de 1299 cmc - 62 cai la 5500 rpm + modificarile aduse ulterior..nu intru in detalii
raspunsul la turatie este cel care face diferenta...,cel putin pe 402 m.... un audi 1.9 115 cai devine.. mancat de oltcit[sa nu va aud de sofer...Miti e pilot..stie; ) sa schimbe ] apoi golf 4 - 4x4 1.9tdi chipuit ...115 cai..etc..multe exemple traite pare nespus de rau..ca nu au fost filmate.
si totusi ybo a batut fara probleme skoda de 150 de cai si calibra ala de 115 cai modificat..in fine, "disputa" pana la urma tot pe asfalt trebuie clarificata

daca tot vorbiti de sgm pana si el a spus ca nimic nu se compara cu turbo ai si fiabilitate si performanta
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 15:19   #50
rada_ady
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 3
 
rada_ady's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 122
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Smile Re: Alfa 33 vs Turbo

lascu vs pmd clar pariez pe pmd
el insa nu are doar alfe,mai are si motorul comprimat ,pompa suplimentara de benzina ,si plus alte chestii secrete
rada_ady is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 15:47   #51
**COSMIN**
Oltcit Driver

Stage 5
 
**COSMIN**'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of:
[4Rally]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

pai asa se poate spune si de bogdan ca are regulator de presiune,pompa electrica...etc...si ce? crezi ca pompa electrica aduce cai in plus? NU doar ca carb dellotro nu primesc suficienta benzina cu pompa mecanica, de aceea a fost nevoie de o pompa electrica...
__________________
**COSMIN** is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 16:51   #52
jipy_4u
Oltcit Driver

Stage 3
 
jipy_4u's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 158
Member of:
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

am si yo o intrebare filtru d aer cum arata ? la carb astea d alfe
jipy_4u is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 17:23   #53
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

e o cutie cam cat carburile de late, groasa de vreo 8-10cm si vine montata intre carburatoare. In ea e filtrul de aer propri-zis.


cum vad eu problema alfa33 vs turbo?

pui carburile de alfa33, reglezi, ajustezi, modifici...si ai ajuns la MAXIM
pui turbo, intercooler mai mare, intercooler si mai mare, pui turbina mai mare, mai un ceva acolo...ai ajuns in locul X. Dai boost mai mare...mai mare...tot mai mare...pana te tine motorul, turbina sau alt element din 'lantul' creat.
valib is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 18:45   #54
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by valib View Post
e o cutie cam cat carburile de late, groasa de vreo 8-10cm si vine montata intre carburatoare. In ea e filtrul de aer propri-zis.


cum vad eu problema alfa33 vs turbo?

pui carburile de alfa33, reglezi, ajustezi, modifici...si ai ajuns la MAXIM
pui turbo, intercooler mai mare, intercooler si mai mare, pui turbina mai mare, mai un ceva acolo...ai ajuns in locul X. Dai boost mai mare...mai mare...tot mai mare...pana te tine motorul, turbina sau alt element din 'lantul' creat.
Filtru nu se mai pune.. daca vrei performanta...
Valib., permite-mi sa te contrazic.. la alfe ok ai ajuns la maxim.. , danyPMD zice ca la alfe ..da.. dar la motor nu..
Iar...turbo..Si tizul poate sa confirme..ca motorul de oltcit nu tine.. la turbina mai mare.. va crapa...in cele de urma..,
Quote:
Originally Posted by rada_ady
lascu vs pmd clar pariez pe pmd
el insa nu are doar alfe,mai are si motorul comprimat ,pompa suplimentara de benzina ,si plus alte chestii secrete
Rada de cand ..nu ai mai venit...trage mai bine
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 19:08   #55
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

pai orice motor crapa daca il fortezi. Vrei performanta...nu mai ai fiabilitate
Atata timp cat nimeni nu a incercat cu o turbina mai mare...eu unul cred ca motorul mai rezista. Ca tine 1000km...sau 10.000km...aia e alta problema

pai si la motor ce ii mai poti face? O comprimare agresiva(daca te tine buzunarul), arcuri de supape intarite, axe de 1100, volanta usurata. Cam astea imi vin mie in minte, si sunt lucruri care sunt la indemana. Ar mai fi axe cu came sport, dar asta nu pun la socoteala, caci se poate pune si pentru motorul cu turbo...dar costa o avere.

Pe cand la turbo...totul se rezuma la: carburator, intercooler, boost...si cat de nebun e proprietarul

Last edited by valib; 07-01-08 at 19:11.
valib is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 19:53   #56
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by valib View Post
pai orice motor crapa daca il fortezi. Vrei performanta...nu mai ai fiabilitate
Atata timp cat nimeni nu a incercat cu o turbina mai mare...eu unul cred ca motorul mai rezista. Ca tine 1000km...sau 10.000km...aia e alta problema

pai si la motor ce ii mai poti face? O comprimare agresiva(daca te tine buzunarul), arcuri de supape intarite, axe de 1100, volanta usurata. Cam astea imi vin mie in minte, si sunt lucruri care sunt la indemana. Ar mai fi axe cu came sport, dar asta nu pun la socoteala, caci se poate pune si pentru motorul cu turbo...dar costa o avere.

Pe cand la turbo...totul se rezuma la: carburator, intercooler, boost...si cat de nebun e proprietarul
Da , dar cand esti dispus sa iei din camasi.la comprimare....cat ai luat tu... ce curaj ai avut , comprimat 1300 cu 1100 ..sau comprimat 1300 normal , nu doar axele..ci chiuluasele ..mai sunt cateva de mine chair necunoscute...
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 20:43   #57
pupa
4Rally

Stage 4
 
pupa's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by valib View Post
Atata timp cat nimeni nu a incercat cu o turbina mai mare...eu unul cred ca motorul mai rezista. l
nu are absolut nici o legatura marimea turbinei(ca doar nu avem motoare de 4000 cmc).
totul se rezuma la boost si la reglaje. deocamdata, cel mai sigur boost este de 1 bar, cu un amestec usor bogat(ca la orice motor turbo... oricum, e de ajutor ceasul de amestec pentru reglaje, probabil cel mai de folos ceas pe care il am montat).
nu disperati... presiunea va creste. cu cat nu stiu...
urmeaza stage 3 pentru motorul meu, in care urmaresc optimizarea acestuia, urmata de o crestere maricica a boostului. 2 comenzi de piese importante sunt date. mai urmeaza cel putin 2 si sper sa ma pot pune pe treaba. o sa fie o primavara plina daca ma voi apuca de proiectul "rosu".
__________________



MG ZR TD 115

OLTCIT TURBO YBO
pupa is offline   Reply With Quote
Old 07-01-08, 22:30   #58
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by rada_ady View Post
lascu vs pmd clar pariez pe pmd
el insa nu are doar alfe,mai are si motorul comprimat ,pompa suplimentara de benzina ,si plus alte chestii secrete
parerea mea este ca pariezi bine .....momentan si eu merg tot cu 1 bar daca tu crezi ca 2 carburi de alfa fac fata .....................
la 1,4 bar sar furtunele
__________________

oltcit 1.4 T
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 10-01-08, 22:32   #59
kat_drive

Stage 1
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 13
Talking Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bogdanlascu View Post
parerea mea este ca pariezi bine .....momentan si eu merg tot cu 1 bar daca tu crezi ca 2 carburi de alfa fac fata .....................
la 1,4 bar sar furtunele

Auzi nea' Lascu dar daca nu mai am motor de oltcit se pune?

Aviz amatorilor. Comprimarea este limitata de tehnologia metalelor si de executia tehnica a pieselor din motoras. de aia nu veti scoate NICIODATA. mai mult de 90 de cai dintr-un comprimat. poti sa te dai si in cur si in cap. la turbo.... no comment.
kat_drive is offline   Reply With Quote
Old 10-01-08, 22:40   #60
kat_drive

Stage 1
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 13
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

aproposs . erau unu pe aici care tot o tine ca il face pe Lascu cu masina lui. Am mers cu masina lu' Lascu cand era in "probe" si pun pariu ca iti da de sari din ghete. Asta vine din partea unuia care are ceva motoare comprimate la activ... Stiuuu ca daniel PMD face ultra-mega-motoare comprimate dar va zic prieteneste.. daca tine la banii si la masina lui sa nu se dea cu Lascu.



editat de valib, pentru a nu crea dispute. Pentru nelamuriri...folositi mesageria privata.

Last edited by valib; 10-01-08 at 23:50.
kat_drive is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -