Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Oltcit tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 01-01-08, 18:15   #1
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Alfa 33 vs Turbo

dupa cate vad...un asemenea topic e bine venit.



o sa copiez aici un topic de pe oltcit.ro, unde s-a inceput/incercat dezbaterea acestui subiect, asta dupa ce voi intreba pe cei participanti la discutia de acolo, daca sunt de acord ca textul sa ajunga si aici



carburatoare de alfa33 vs turbo



voi pe cine mizati?
valib is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 18:46   #2
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bogdanlascu View Post
in primul rand la multi ani ,tizul meu viseaza fff frumos daca el poate sa creada ca un motor 1.3 aspirat cu n carburatoare poate sa fie comparat cu un motor 1.3 turbo ............cred ca trebuie un topic separat pt aceasta problema si o confruntare directa ,un oltcit cu 2 carburi de alfa pe asfalt uscat la viteza de 60km/h mergand constant cu viteza 2 daca accelerezi brusc invarte rotile in gol?
sau in viteza 3 pe la 90km/h mers constant asfalt umed accelerezi brusc invarte rotile in gol?
un turbo face asta la 0,7 presiune ,la 1 bar deja nu o mai poti tine pe asfalt asta cu anvelope michelin 185/60/14
Am sa raspund aici....., In primul rand sanatate.. fericire tot ce iti doresti.. tizule.., Dap.. este vis.. este realitate, alta era ideea ..si anume.. era o comparatie pe 402 m..., nu pe dyno., comprimat aspirat vs. turbo.
o confruntare directa ar fi raspunsul.. ..
402 m chalange ....
Atunci la bucuresti.. dany.. s-a dat cu tine ..tu reprezentai atunci Bucurestiu.. nici un oltcit nu te facuse., iar el era aici.. care ii facea pe toti,
acum. acolo nu mai stiu cum stau lucrurile.. , aici te anunt.. ca la ilegale ....Dany.. A trecut la alte masini , bineintels...el tot cu oltcitul...
din lipsa de legale
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 18:57   #3
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by gbry_el_05-RSG View Post
poate nu au dat randament la altii da la dani pmd...e alceva. asta nu inseamna ca alfa 33 nu sunt bune sau cum am mai auzit din mesaje private. daca le reglezi corespunzator dau randament bun. tare mult imi doresc o legala anu asta. sa vina oltcit turbo vs. oltcit cu alfa33. sa vedem ce o sa iasa. io le-am luat de curand, am un motor impecabil dar mai am unu de rezerva. cam peste o luna jumate ma apuc sa pun alfele. am mers cu oltcit cu alfe si am ramas surprins... cu turbo nu am avut ocazia. deci visam la legale...
gabi.. alta e problema.. la turbo. trebuie ca motorul..sa fie decomprimat.. cu unu comprimat. risti doar sa faca boom boom,.
Comprimarea + carburi..[reglarea + pompa suplimentara,,etc] + tot ce s-a facut la masina pentru a raspunde bine... , cutie modificata.. , atunci mai ai sanse.. sa faci vs cu turbo..,
Apoi... sti cum s-a prezentat Dany.. la ultimele.. liniute.. .. cel putin in masina...e altfel senzatia.. dar cand m-am dat jos..a ramas... stupefiat cat de mult tragea masina..,
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 19:04   #4
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

eu spun doar atat ,nu se poate pune un aspirat cu 2 carburi de alfa reglat perfect cu un turbat ,la turbo ai un cuplu mare la o turatie joasa ................
__________________

oltcit 1.4 T
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 19:09   #5
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bogdanlascu View Post
eu spun doar atat ,nu se poate pune un aspirat cu 2 carburi de alfa reglat perfect cu un turbat ,la turbo ai un cuplu mare la o turatie joasa ................
dap... stiu ce inseamna.. dar mai stiu.. ca acest cuplu.. este doar la turatie joasa...apoi.. ce se intampla.. , din probele facute de tine.., si aici ma refer liniute..nu doar dyno..sau plimbareala..., ceva asa concret.
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 19:22   #6
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
ce parere aveti? care ridica performantele masini mai mult?
Quote:
Originally Posted by pupa
carburatoarele de alfa sunt al doilea pas dupa comprimarea motorului, dar cu multi pasi inapoi fata de un sistem turbo. nu iti vor da niciodata cat cuplu iti poate oferi o turbina, basca sunt destul de limitate, fata de turbo la care limita e doar buzunarul tau.
pentru un ~80 de cai(stiu, sunt marinimos azi ), motor comprimat + carburi, eu zic ca merita, daca nu te deranjeaza consumul raportat la performante.
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
ma refer la carburatoarele de alfa. in raportul pret/performanta care ar fi mai rentabil? turbo pus pe oltcit la cat ajunge? investitia totala nu sume abstracte. am mers cu oltcit cu carburatoare de alfa 33. pur si simplu nu ma puteam dezlipi de scaun. pe 500m cam la o masina in spatele unui r5 gtt. reglat bine... cred ca dau ceva ceva cuplu si caluti si alfele astea...
Quote:
Originally Posted by bogdanlascu
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
ma refer la carburatoarele de alfa. in raportul pret/performanta care ar fi mai rentabil? turbo pus pe oltcit la cat ajunge?
eu am bagat 1800 e in motor ,rk motor ,turbina,intercooler,pompa apa si benzina ,carburator de gtt,regulator de presiune ,bov,ceasuri, furtune si furtunele,
cat despre
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
am mers cu oltcit cu carburatoare de alfa 33. pur si simplu nu ma puteam dezlipi de scaun. pe 500m cam la o masina in spatele unui r5 gtt. reglat bine.
greu de crezut ,io zic ca un oltcit turbo poate sta la o masina in spatele unui renault gtt
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
cam la 5 mil se ridica alfa 33 cu tot cu montaj. tare mult as vrea sa vad un turbat cu unul cu alfe... la ce ma gandesc io...domnul lascu cu domnul dani pmd. domnu lascu cu turbatu...danu cu alfa33. sunt curios ce ar iesi...
quote="mistreku"]
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
ma refer la carburatoarele de alfa. in raportul pret/performanta care ar fi mai rentabil? turbo pus pe oltcit la cat ajunge? investitia totala nu sume abstracte. am mers cu oltcit cu carburatoare de alfa 33. pur si simplu nu ma puteam dezlipi de scaun. pe 500m cam la o masina in spatele unui r5 gtt. reglat bine... cred ca dau ceva ceva cuplu si caluti si alfele astea...
si de care GTT sa fie vb? ca in afara de al meu, nu mai stiu vreunul in craiova. iar asta cu o masina in spatele meu..hmmm..io stiu ca oglinzile departeaza da'..chiar asa sa mi se fi parut mie? sa nu exageram.. =))[/quote]
Quote:
Originally Posted by Hofy
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
domnu lascu cu turbatu...danu cu alfa33. sunt curios ce ar iesi...
ce sa iasa? diferenta dintre aspirat si supraalimentat... Poti sa pui 15 carburatoare de boeing... motorul tot 1.3L de amestec va arde per ciclu complet... pe cand turbatu groso modo pe la 2L... 1.3 sunt 1.3 indiferent de carburi si amestec ideal e doar unul. Concluziile le tragi tu.

Ca cele de alfa favorizeaza umplerea fata de CIC, e indiscutabil. Dar pana la supraalimentat, mai are mult de tot.
Quote:
Originally Posted by Hofy
Ideea e ca nu se prea compara nici costurile, nici efortul depus si nici rezultatul final in performante. Diferentele sunt mari. Si vreau si io oltcitu' ala fara turbo care dupa 500m care mai vede chiar si cu binoclu R5-u' de 120hp Indiferent cu ce carb
Quote:
Originally Posted by Hofy
Ideea e ca nu se prea compara nici costurile, nici efortul depus si nici rezultatul final in performante. Diferentele sunt mari. Si vreau si io oltcitu' ala fara turbo care dupa 500m care mai vede chiar si cu binoclu R5-u' de 120hp Indiferent cu ce carb
Quote:
Originally Posted by bogdanlascu
Quote:
Originally Posted by **COSMIN**
cred ca ideal ar sa sa ni-se spuna urmatoarle informatii:

pret turbina + accesorii (ceasuri,regulator,intercooler....)
pret carb alfa 33 + accesorii (flasa de adaptare...)
timp de montaj turbo + accesorii
timp de montaj carb alfa 33 + accesorii
dificultate de reglaj turbo
dificultate de reglaj carb. alfa 33
surplus de putere adus de turbo masinii
surplus de putere adus de carb de alfa 33 masinii
consumul motorului cu turbo
consumul motorului cu carb de alfa 33

.
ok .
daca scad piesele pt rk motor raman cam 1400 pt turbo la mine, la pupa mai adaugam un cel putin 500 e pt alte ceasulete ,furtunele si racitor ulei,dar daca punem strictul necesar se rezolva cu 800-1000 e sau daca gasesti tubina mai ieftina......................carb.......

montajul ....2 zile evacuarea si 2 turbina intercooler etc
reglaje daca stii o zi daca nu cateva zile...saptamani ,l benzina consumati....
surplus de putere .....la 0,6 presiune 100hp pe dyno test ,la 1 bar nu se stie dar daca are cineva 50 e in plus putem afla ,eu nu mai sunt curios
consum cam 20-25% mers 80% in blana

la varianta cu carburi sa raspunda cine are
ps am gasit prin posturile mai vechi lista

turbina (sa fie pt motoare de max 1.6 si obligat cu racire pe apa )eu am pus un ihi rhf5, rk -1225
carburator si regulator benzina renault gt turbo- 700 sh
pompa electrica benzina- 250 noua
intercooler (cit mai mare tinind cont de unde poti sa-l montezi) -350 sh
radiator apa (pt racirea apei ,se poate folosi cel de oltcit special de ulei sau cel de dacie pt caldura tip cn)-125 nou
pompa apa electrica -450 noua
teava pt evacuare de 45-50 mm -?
furtune,coliere -100
blow off valve - 16o
afr +sonda landa 400
Quote:
Originally Posted by addy05
sa fim seriosi..ori cate carburi i-ai pune nu se compara cu turbo
merge si cu carburatore de alfa e o solutie mai ieftina si mai putin complicata dar rezultatele nu se compara cu turbo
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
mistrek vrei sa spui ca nu s-a tinut dani bine de tine??? tre sa recunosti ca trage oltcitul. nu vreau sa te superi pe mine. asa mi-au zis ca a fost la o masina in spatele tau. per concluzie e mai performant turbo. dar si cu bani si manopera.....
Quote:
Originally Posted by valib
nu poti obtine performante apropiate...cu acelasi buget.
sau bagi bani...si obtii cai multi, sau bagi pana la o limita...si obtii doar ceva cai mai multi...
Quote:
Originally Posted by iulicuta2000
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
asa mi-au zis ca a fost
RSG daca vorbesti din auzite mai bine te abtii,una e sa vezi live alta e sa auzi povesti...pentru lamurirea situatiei in mod elegant si fara prea multa gargara pe forum...fie dynotest pentru o turbata si cea cu carburi de alfa...fie un drum drept de 500m si atunci se va vedea clar diferenta...pana una alta aici s-au adus argumente foarte bune in rezolvarea(cel putin teorica a problemei) si anume ca,acele carburatoare(impreuna si cu alte axe cu came,o eventuala comprimare) iti ridica destul performantele motorului de oltcit cat sa traga de coaja masinii , dar nu suficient cat sa afirmi ca se poate compara cu turbo
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
din auzite...eram acolo...dar nu se vede pana la capat. o masina nu inseamna un tico care e mic. fata de un r5gtt s-a tinut bine de tot. problema la alfe sunt reglajele. daca nu sunt reglate bine poti sa o pui de 10 ori pe dino.
Quote:
Originally Posted by mistreku
RSG-ule, stai lin ca nu se supara nimeni pe tine. si ti se iarta ca nu ai vazut cu ochii tai si vorbesti din auzite. o rezolvare eleganta ar fi o liniuta filmata, nu?
p.s. asa ti-au zis cine? ca la finis nu era nimeni sa se uite! iar de la start, cum ziceai, nu se vede.. deci..
p.p.s. cand ziceai de o masina, nu ma gandeam nici eu la tico, da' nici la limuzine americane..
Quote:
Originally Posted by DJ-05-RSG
mistrek stii cum e lumea...io zic ca trage bine cu alfe... io vroiam sa stiu daca raportul performanta/pret al alfelor 33 este mai mic decat turbo. turbo depaseste muult bugetul meu. pt inceput io zic ca e bine si cu alfe decat stoch... spar sa nu se supere nimeni pe mine daca am zis ceva gresit. ps: mistrek u stii mai bine. cum ai zis si tu "nu era nimeni la finish".
Quote:
Originally Posted by mistreku
@RSG totushi eu cred ca o liniutza filmata pusa aici, ar lamuri cel mai bine treaba..sa fim realisti..am avut si eu oltcit. e departe rau de GTT. comparatia nu isi are rostul.
@Iulicuta: cum ziceam, comparatia intre ele ca performante nu isi are rostul. luate fiecare pe partea ei, individual, am fost extrem de multumit de AAE si de ce reusisem sa scot din el, aspirat. la fel cum sunt multumit si de GTT. insa daca e vb de o comparatie intre ele, adica la o liniuta..inutil sa mai adaug ceva. diferentele snt enorme!
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 19:27   #7
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bodyspeed View Post
dap... stiu ce inseamna.. dar mai stiu.. ca acest cuplu.. este doar la turatie joasa...apoi.. ce se intampla.. , din probele facute de tine.., si aici ma refer liniute..nu doar dyno..sau plimbareala..., ceva asa concret.
ce sa se intample ,am cuplu max la 3500 si la 0,6 presiune am 100hp la 4400 ,pe strada schimb viteza la 5000 cade in 4000 si tot asa merg cu ea pina la 200km'h
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 19:37   #8
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Niciodata un Oltcit cu carburatoare de Alfa 33 nu o sa faca un Oltcit cu TURBO , nu are nici o sansa .
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 19:54   #9
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
Niciodata un Oltcit cu carburatoare de Alfa 33 nu o sa faca un Oltcit cu TURBO , nu are nici o sansa .
am citit.. printre randuri...p.s nu era tot de citit
guwy te asteptam la craiova.. sau las ca venim..noi acolo..
mistretu... adevarul este si nu il poti nega.. dar pleca destul de bine.. pe plecare iti cam dadea se vedea pozitile lui..mai departe.. finisul.. dap treceai de el, iar Lascu.. tare as vrea sa vad... cum stai tu in fata unul 5 gtt
...Mistretu.. in seara aia sti de ce venise Dany..., il provocase o masina de 100 de cai 307.., care a lasat-o balta.. cand a vazut ca dany face pisika 1.8 de 115 cai.. si laguna aia..care are si aia 100 , pe frates-o cu audi 1.9 tdi.. sa nu mai vb.. sau de golful 4x4 de 1.9 tdi chipuit de 115 cai [Asta cu alta ocazie].. astea sunt exemple care le-am vazut , simtit..si care nu o sa le uit..
dar stati aproape.. o sa filmez...pentru cei care nu cred
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 20:12   #10
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

acelasi om si de pe oltcit.ro nu poate sa aiba alta parere. turbo mai are si pupa. ar fi buna si parerea sa. nu mai are rost discutia de pe oltcit.ro pt ca rezultatele sunt acelasi. turbo e superior alfelor. e vorba aia mare..."crede si nu cerceta". nu ne luam dupa teori si cifre abstracte. totul se arata pe asfalt!
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 20:23   #11
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bodyspeed View Post
am citit.. printre randuri...p.s nu era tot de citit
guwy te asteptam la craiova.. sau las ca venim..noi acolo..
mistretu... adevarul este si nu il poti nega.. dar pleca destul de bine.. pe plecare iti cam dadea se vedea pozitile lui..mai departe.. finisul.. dap treceai de el, iar Lascu.. tare as vrea sa vad... cum stai tu in fata unul 5 gtt
...Mistretu.. in seara aia sti de ce venise Dany..., il provocase o masina de 100 de cai 307.., care a lasat-o balta.. cand a vazut ca dany face pisika 1.8 de 115 cai.. si laguna aia..care are si aia 100 , pe frates-o cu audi 1.9 tdi.. sa nu mai vb.. sau de golful 4x4 de 1.9 tdi chipuit de 115 cai [Asta cu alta ocazie].. astea sunt exemple care le-am vazut , simtit..si care nu o sa le uit..
dar stati aproape.. o sa filmez...pentru cei care nu cred
De ce ma asteptati la Craiova ?
P.S Am stat si eu 1 si 2 ( nu eram eu la volan ) langa o pisica de 1.8 115 CP daca nu ma credeti pe mine intrebati-l pe Dany LAF ( are user pe forum RED LAF ) si eu am carburator original de Oltcit .
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 21:00   #12
**COSMIN**
Oltcit Driver

Stage 5
 
**COSMIN**'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of:
[4Rally]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
De ce ma asteptati la Craiova ?
P.S Am stat si eu 1 si 2 ( nu eram eu la volan ) langa o pisica de 1.8 115 CP daca nu ma credeti pe mine intrebati-l pe Dany LAF ( are user pe forum RED LAF ) si eu am carburator original de Oltcit .
aici mai conteaza si soferii. un sofer fara experienta nu poate duce masina in parametrii optimi .
e ca si cum tu ai pilota un F 16 si ai face intrecere in aer cu un alt F16 pilotat de unul care se "joaca" cu asa ceva de ani de zile.

in concluzie conteaza experienta la volan a ambilor soferi,experienta la curse ca daca ai permis de 40 de ani nu inseamna ca esti capabil sa faci o masina sa dea tot ce poate ea mai bun cand ai tu volanul in mana.

sper ca ai inteles cea am vrut sa iti explic.
__________________
**COSMIN** is offline   Reply With Quote
Old 01-01-08, 21:08   #13
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by **COSMIN** View Post
aici mai conteaza si soferii. un sofer fara experienta nu poate duce masina in parametrii optimi .
e ca si cum tu ai pilota un F 16 si ai face intrecere in aer cu un alt F16 pilotat de unul care se "joaca" cu asa ceva de ani de zile.

in concluzie conteaza experienta la volan a ambilor soferi,experienta la curse ca daca ai permis de 40 de ani nu inseamna ca esti capabil sa faci o masina sa dea tot ce poate ea mai bun cand ai tu volanul in mana.

sper ca ai inteles cea am vrut sa iti explic.
Deci la volanul pisicutei era Dany LAF care eu zic ca este un sofer bun iar la volanul masinii mele era un prieten care de asemenea este un sofer bun , in concluzie nu era un babalau la volanul BMW-ului .
Guwy is offline   Reply With Quote
Old 02-01-08, 00:40   #14
Laure2fast
Oltcit Driver

Stage 5
 
Laure2fast's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,185
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[VW]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

haideti sa nu ne mai dam cu parerea pana nu vedem la o liniutza..ca face x sau y..
Laure2fast is offline   Reply With Quote
Old 02-01-08, 09:30   #15
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by Laure2fast View Post
haideti sa nu ne mai dam cu parerea pana nu vedem la o liniutza..ca face x sau y..
Dap, corect asa...,
si guwy....am dat acolo exemple reale...de masini diferite..ca sa iti dai seama cam ce poate...., asa am facut-o si eu personal eu eram la volan .. cu octavia 2 parca era 1.9 dti 115 cai...sau ce avea.. in fine era diesel...si am facut-o dar conteaza circumstantele
bodyspeed is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -