Quote:
Originally Posted by Maty_3
Daca inginerul e mai scump poate ajunge faza si la 25-30 mil. Dar aveti jenti, fratilor!
|
cum adica daca inginerul e mai scump...poate ajunge faza si la 30mil?
adica...la bucuresti daca mergi azi, e 50mil, daca il prinzi pe celalalt maine, e 25mil...?
omologari de jenti, caucioace, turbo, schimb motor cu 30% mai tare decat cel original, treburi din astea 'tari' se fac NUMAI LA BUCURESTI.
deci nu depinde de mitica` de la craiova, de ghitza de la oradea, sau aurel de la satu mare.
TARIFELE SUNT FIXE.
FIXE
nu isi pune fiecare tarif de capu` lui.
prin asta ai dovedit...NU se omologheaza pe bune, poate cu o gramada de spaga.
iti zic eu pe sigur...hai fa omologarea, si lasa tastatura in pace.
crezi ca eu nu imi omologam niste jenti dupa 3 zile de stat toata ziua la RAR?
Te rog sa lasi deoparte 'educarea' noastra caci cred ca unii de aici isi modifica oltcitu` de 10 ani incoace, si fiecare stie ce vorbeste.
omologheaza'ti jentile...fii tare...hai cu dovezi clare nu cu vorbe din tastatura
P.s: parca vad ca va fi un proiect esuat, sau un kitch odios
, asta doar dupa vorbele tale (toata stima si scuzele daca mai insel
)
Later edit: bodyspeed...te rog fain` frumos` sa nu mai raspunzi la o intrebare, in mesajul respectivului user, caci e enervant si greu de urmarit. Ai si tu acol` Reply
(si mai da si tu un semn de viata cand esti pe messenger...ca eu nu te-am vazut de un secol)