Re: jante oltcit
Mah, imi bag picioru'! Eu si asa nu am sa ies prea mult din Maramures cu masina!M-am saturat de jentile astea!Am stopat tot tuningul doar din cauza lor! Gataaaaaa! Ii trag niste flanse si pun si eu cu 5 prezoane ! pun si distantoare si ii pun jentile pe 16 ! tau in spate,decupez din aripa spate si voilla!Gata ca ma strange de gat faza asta cu jentile! pai cum adica....?sa fac interior si exterior de 100 milioane si sa ii pun jenti de second si vai si amar? no merci,mai bine o arunc in raul Iza!Am terminat cu jentile! Am luat hotararea si gata! Am vb. cu cineva de la RAR si mi-a zis ca se poate omologa!Degeaba ziceti voi ca nu! Problema e ca trebuie sa faci un adevarat dosar cu treaba asta! Un "proiect" si mergi cu ea pe platforma la Bucuresti sa ti-o testeze, sau mai simplu daca faci numai in flanse si nu modifici prezoanele butucilor,atunci mergi pe rotile originale pana la Buc. si acolo pui flansele si jentile noi !Ti-o testeaza,vi inapoi la RAR cu dosarul si cu ea si ei iti fac omologarea! Punct! Faza e ca poate ajunge toata treaba si la 15 milioane cu omologatu' asta!Dar m-am saturat! Mai bine asa si gata! sa coste si 30 milioane omologatau dar e cel mai bine si atunci te doare in cot! Nu mai ziceti ca nu se mai face omologare pt. ca gresiti! Poate aia din Craiova s-au plictisit de omologari sau pur si simplu nu mai au chef, dar daca gasiti un inginer auto si ala va face un proiect cu tot ce ati facut acolo si schite si taoate alea, atunci ei sunt nevoiti sa va trimita masina la tester in Buc. si apoi sa se intoarca la ei cu rezultatul !Am vb. cu oameni mari de pe la RAR si fara sa ii cunosc si fara spaga!
|