ufff ... copii din ziua de azi ... dar de ce sa ne limitam la motorul de saxo ... hai sa punem unul de impreza .. nu de altceva dar macar daca nu e firma citroen macar e tot boxer ... se rezolva cu 2-3 ciocane acolo ... lungim lonjeroanele latim masina ... aducem si un elefent ca in reclama aia de la peugeot .. totul se rezolva ...
si acum serios ... pustiu cate motoare de oltcit, cate cutii ai schimbat pana acum ... ca sa faci totul batand din palme si cu 2-3 ciocane ... si oricum orienteaza-te spre alt motor pt oltcit ..s-au adaptat ... motoare de alfa (sincer nici nu stiu cat a tinut), s-au modificat motoarele de au ajuns la cilindree de 1,6 ..s-a pus turbo .. chiar biturbo ... dar de motor de saxo nu cred ... cat despre iulica degeaba te contrezi cu el are dreptate ... + ca are niste atuuri ... pe care tu sincer nu le stii + asa ca fa-ti tu oltcit de raliu cu motor de saxo si punti de c3 (desi nu vad inconvenientul puntilor de oltcit.. vad numai avantajele) ...dar sa nu te miri de ce o sa iesi pe ultimul loc ...

sau poate abandoneaza altii cu vechituri inaintea ta

)
+ ca saxo are motor transversal .. ca sa iti intre cu tot cu, cutie sa iti pice si planetarele pe axul rotilor nu prea e loc ... trebuie sa faci varza structura de rezistenta a masinii cu totul ... nu 2-3 ciocane ... ca e prea inalt si nu intra sub capota nu e bai .. se modifica capota o sa aiba o gogoasa cam mare poate nu e sa vada drumul de ea dar se descurca altii cu ditamai compresoarele scoase prin capota ...