Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-05, 20:51   #16
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

deaj...nu era topic facut de sebastian...dar oricum asta e citat SGM-u:::

quote=\"B-34-SGM\"]
Quote:
Originally Posted by \"mutzu\"
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Nicu Grigoras si a lui Dacie turbo. Avea in jur de 300 cai
Hai ma?
Chiar 300 ?
Nu prea imi vine sa cred.. adica, a fost de mult chestia asta.. ce putea sa aibe ala facut la motor sa ajunga la 300 cp ?
1 la mana, nu ne cunoastem deloc, sa imi vorbesti cu ma.

2 la mana, avea un motor similar cu cel care a fost montat pe Renault 5 Turbo Maxi, care a fost urcat pana la 380 CP. Motorul era de 1.4.
Cauta pe net data despre Renault 5 Turbo Maxi, informeaza-te apoi vorbim.

Daca suntem romani nu inseamna ca suntem prosti si nu stim sa facem masini competitive cu motoare purnice. Grigoras a fost un inginer foarte bun, si un pilot foarte bun. Masina lui inca mai exista undeva in Pitesti, dar motorul nu se stie ce s-a intamplat cu el. A disparut dupa plecarea lui Grigoras din tara.

Cand Dacia Nova noastra de 400 CP a batut Clio RS la raliu, s-au gandit francezii sa inchida Setcar Racing, sa nu fim noi mai destepti ca ei.
Acum nu am avem sectie de competitie la fabrica. Jucam cum canta francezii, mare pacat...

Exista o Nova in Pitesti care alerga la raliu, cu motor de 1.9 aspirat, care are \"numai\" 280 CP.[/quote]
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 10-12-05, 20:00   #17
axxro

Stage 5
 
axxro's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 635
Member of:
[Old School Cars]
Default

300 cai pe dacie si eu as vrea asa ceva. ce as vrea ca renault sa reinfinteze sectiunea racing sa aratam si noi, romani, ca stim sa facem masini
axxro is offline   Reply With Quote
Old 20-12-05, 15:56   #18
ingustu

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 40
Default

ce va tot mirati de o nova cu 300cp acum in 2005, si acum 25 de ani aveam masini puternice de raliu, dacia 1300 de 120 cp, tehnica o evoluat mult de atunci asa ca 300cp nu e chiar un sf
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dacie_raliu_modificari_196.jpg
Views:	263
Size:	256.7 KB
ID:	58171  
ingustu is offline   Reply With Quote
Old 20-12-05, 19:45   #19
ICE-M@N
Dacia Driver

Stage 5
 
ICE-M@N's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 783
Member of:
[DACIA]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
Default

hmm interesant articolul
ICE-M@N is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 11:34   #20
bano

Stage 5
 
bano's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 474
Default dacia

io am auzit de 400 cp la tv lol aia nare mai mult de 150
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	normal_img_7017_lr_casa_poporului_150.jpg
Views:	399
Size:	102.7 KB
ID:	67304  
bano is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 13:08   #21
SmK
Road Runners Member

Stage 3
 
SmK's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 120
Member of:
[RR]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bandit\"
daca ar costa pana in 10 000 euro (pura fictiune) ar putea manca si 70% ca merita .... Trebuie realizat ca este arta in acel motor si nu numai. Iti ofera shanse reale in Vtm, raliuri sau liniutze.
Mashina a costat la vremea ei 100.000 de marci (aprox). Au fost mai multe variante de 250cp, 270cp, 295cp, 300cp 350cp si 400cp(deci se prea poate k comentatorul respectiv sa fi avut dreptate, daca se referea la cea de 400 de cai)
Cat despre Dacia lui Grigoras:
Quote:
Dacia sport turbo de grupa C a d-lui ing.Nicu Grigoras versiunea anului 1986.
-greutate 880 kg
-cilindree 1397 cm 3,4 in linie,bloc+cilindrii de fabricatie romaneasca
-chiuoasa de renault 5 alpine de serie
-supraalimentarea realizata de un turbocompresor Garett sau KKK,cu supapa by-paSS mecanica
-alimentare:injectie de benzina mecanica K Jetronic Bosch
-presiune de supraalimentare 0,7-1,3 bar reglabila din bord
-puterea maxima 180-220 Cp(DIN) la max 6500 rot/min
-cuplul maxim 20-25 kgfm la 3000-4000 rot/min
-cutia de viteze 5 rapoarte cu 2 grupuri conice de 9/34 si 8/33, ce permiteau realizarea unei viteze maxime de 220-180 km/h
-instalatia de racire era la partea din spate a masinii pt o mai buna echilibrare a maselor si pt o tinuta de drum mai buna
-pe paviloin avea un eleron asemanator cu cel de pe Peugeot 205 T 16
-culoare:gri metalizat
-dura 4h transformarea ei dintr-o masina de circuit intr-una de raliu

Caroserie berlina pt ca e putin mai lunga si se echilibreaza mai bine, transformata in coupe.
MOTOR 1397CMC cu putere in trepte de la cca 300CP.
Motorul era preparat la Williams in Anglia, la fel si cutia in Franta.
Avea in bot un intercooler + radiator de ulei in portbagaj doua radiatoare de apa (spate). 5 viteze, facea viteza de top peste 270, 0...100KM/H sub 6 secunde.
Cine stie, poate om mai avea asa ceva, candva . . .
__________________
Burn rubber, not your soul..
SmK is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 14:33   #22
bano

Stage 5
 
bano's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 474
Default Re:

lol 400 de cai ma de unde pe dacie are sasiu de m5 hai 200 de cai da nu 400 pe o dacie aia 300 400 ereau pusi de forma asa sa zica ca are
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	normal_wrcpercent2014_912.jpg
Views:	232
Size:	41.6 KB
ID:	67350  
bano is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 15:26   #23
racing_angel

Stage 3
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 137
Default

mai exista si reinforasarea sasiului zic eu
racing_angel is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 17:44   #24
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Lol, am vazut ca cineva a pus poza cu motorul meu, varinata anului 2005. Avea in jur de 120-130 CP atunci. Intr-o luna-doua iese varianta 2006.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 11:36   #25
ICE-M@N
Dacia Driver

Stage 5
 
ICE-M@N's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 783
Member of:
[DACIA]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
Default

mah o aparut acum o revista \"Rally Magazine\" si e acdolo un reportaj despre cum si-a inceput cariera un pilot roman si acolo spune ca a pilotat o nova de 100cp , pe cand coechipierii sai concurau pe doua nove de 300 cp pe bune uitati-va in revista
ICE-M@N is offline   Reply With Quote
Old 11-02-06, 11:15   #26
SmK
Road Runners Member

Stage 3
 
SmK's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 120
Member of:
[RR]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Lol, am vazut ca cineva a pus poza cu motorul meu, varinata anului 2005. Avea in jur de 120-130 CP atunci. Intr-o luna-doua iese varianta 2006.
sa-ti traiasca si . . . sa fi-ti una pe shosea
Cam la ce putere preconizezi varianta 2006?
SmK is offline   Reply With Quote
Old 11-02-06, 12:36   #27
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Nu fac pronosticuri, cand va fi gata prin martie, o sa o duc la Dyno.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 09-06-06, 23:17   #28
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,078
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Dacia Nova factory car

cine ne poate zice daca mai exista sau cei din pitesti poate cunoasteti pe cineva de la uzina si sa il aduceti pe forum sa ne zica mai multe despre acesti monstrii romani
__________________
NU FURAȚI, GUVERNUL URĂȘTE COMPETIȚIA!!!


SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 10-06-06, 00:08   #29
Vladz

Stage 5
 
Vladz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
Default Re: Dacia Nova factory car

SGM am inteles ceva de un 1100 ca il ai in pregatiri ?
Vladz is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 01:17   #30
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: Dacia Nova factory car

dacile alea de raliu (cu caroserie de NOVA) sau vandut pe la 2.000-3.000 de euro fara motoare si le au luat in mare fosti pilotii.
au fost 3 nove galbene toate au avut acelasi bloc motor de VW disel.
masinile facute in germania.
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -