Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 14-01-05, 23:29   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default singura sportiva veritabila de serie din ROMANIA


Derivata din Dacia 1100.
Cine stie despre aceasta masina si cine are una?http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/1100s.gif
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1100sp2_124.jpg
Views:	313
Size:	25.7 KB
ID:	16376  
SEBASTIAN is offline  
Old 14-01-05, 23:37   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Inca o poza a replicii romanesti pentru Renault 8 Gordini
http://totalcar.hu/tortenelem/daciatort!1
http://www.histomobile.com/1/Dacia/1968/1100_.htm?lan=1
http://www.ireland.com/newspaper/mot...24MARQUE1.html
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dacia_43_287.jpg
Views:	145
Size:	10.1 KB
ID:	16387  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 15-01-05, 00:07   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Alta poza.
Attached Images
File Type: gif 1100sport_297.gif (53.5 KB, 204 views)
SEBASTIAN is offline  
Old 15-01-05, 00:08   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING

http://images.google.ro/imgres?imgur...%3Dpl%26sa%3DG
SEBASTIAN is offline  
Old 15-01-05, 01:10   #5
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

Sebastian..da eu stiam ca s-au pus motoare de gordini si pe 1300..cum e cea albastra din prima poza..si ca aveau 125 cp varianta de strada..si undeva in jur de 180 pt curse..
__________________
Is it \'cause they like my gangsta walk..Is it \'cause they like my gangsta talk...Is it cause they like my handsome face...Is it cause they like my gangsta way...PICTURE ME ROLLIN\'
LEXUS is offline  
Old 15-01-05, 08:15   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Dacia 1100s a avut un motor special, probabil 60-70cp maxim cea ce insemna mult la acea ora pt caroseria respectiva. Cred ca erau motoare de putin peste 1300cmc.
Renaul 8 Gordini si Renault 12 Gordini si Alpine erau altceva.
Dacia 1100s avea un bord foarte frumos cu turometru si vitezometru pana la 190 scris pe bord, parca alt volan, jante intoarse si cred ca mai joase, toata masina avea suspensie sport, masca pe fata cu 4 faruri.
S-au folosit mult la Militie.
SEBASTIAN is offline  
Old 15-01-05, 08:52   #7
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Renault 8 GORDINI
Renault 8 Gordini 1300 - Type 1135 - N° Chassis : 200000 à 214160

Moteur :
type 4 cylindres en ligne
emplacement longitudinal, porte-à-faux arrière
cylindrée 1255 cc
alésage x course (mm) 74,5 x 72 mm
rapport volumétrique 10.5 :1
puissance (ch à t/mn) 103 ch à 6750 t/mn
régime maximum (t/mn) 7200 t/mn
puissance spécifique (ch/l) 82 ch/l
couple maximun (m.kg à t/mn) 11,9 mkg à 5000 t/mn
alimentation 2 Weber 40 DCOE
distribution arbre à cames lateral, tiges, culbuteurs et poussoirs
allumage bobine / distributeur
matière bloc/culasse fonte / aluminium
vilebrequin 5 paliers
refroidissement par liquide
équipement électrique alternateur 12 V

Transmission :
mode aux roues arrière
embrayage monodique à sec
nombre de rapports 5 + MA
rapport de pont 8 x 33 en standard

Châssis :
type et structure monocoque acier
suspension avant triangle superposés, ressorts helicoïdaux, amortisseurs telescopiques, barre anti-roulis
suspension arrière essieu brisé, doubles combinés ressort/amortisseurs
freins 4 disques, assistés
direction à crémaillière
jantes GT en aluminium, 5\" x 13\"

Dimensions :
longueur x largeur x hauteur 399, 5 x 149 x 138 cm
empattement 227 cm
voies avant et arrière 125,6 - 125,6 mm
capacité essence 38 + 25 l
capacité liquide refroidissement 7,1 l
poids en ordre de marche 855 kg
puissance fiscale 7 CV

Compétition :


Tout au long de l'année 1965, la Gordini 1100 se tailla de beaux succès en compétition : le rallye Lyon-Charbonnière grâce encore à Vinatier-Hoffmann, le Tour de Corse de nouveau, mais remporté cette fois par l'équipage local Orsini-Canonici, deux autres Gordini se retrouvaient dans les cinq premières : Vinatier-Hoffmann à la 3° place et les frères Santonacci, à la 5° place.

Au rallye du Printemps, Piot-Jacob remportèrent la 1° place au classement tourisme et la 3°place au général : Vinatier-Hoffmann , toujours eux, obtinrent une victoire à l'indice tourisme de série au Rallye de Lorraine ; Orsini-Canonici terminèrent 2° du Critérium des Cevennes et Andruet remporta la victoire au Critérium national des aspirants 65. D'autres victoires de moindre importance en rallies nationaux vinrent émailler une première saison particulièrement fructueuse.
Entre temps, le 1° juillet 1965, de nouveaux rapports de boîte et des modifications de la hauteur de la culasse avaient été homologuées en tourisme groupe 2.
Sunt mai multe variante de R8 Gordini insa asta e cea mai reusita chiar daca nu e poate cea mai puternica.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100toursnogaro0416_230.jpg
Views:	173
Size:	12.4 KB
ID:	16446  
Attached Images
        
SEBASTIAN is offline  
Old 15-01-05, 08:55   #8
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Prima reclama la Dacia 1100 produsa in Romania.
Attached Files
File Type: wmv dacia1100_325.wmv (1.27 MB, 326 views)
COObra is offline  
Old 15-01-05, 10:08   #9
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING

SA NU UITAM CA AICI INCERCAM SA TRATAM
DACIA 1100S ADICA SPORT SI CINE ARE IFORMATII, POZE ARTICOLE SA LE EXPUNA.
ISTORIA E IMPORTANTA.
SEBASTIAN is offline  
Old 15-01-05, 14:07   #10
dude

Stage 4
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 185
Default Re: LEGAL RACING

Super tare ideea ta cu istoria. Respect.
Cred ca e foarte important sa se stie aceasta istorie si sa nu se mai considere din start ca Dacia e o rabla si atat.
NU a fost si nu o sa fie niciodata o masina frumoasa sau confortabila, dar are un potential care nu trebuie neglijat.

Sunt oameni in Bucuresti care au facut din niste Dacii de dinainte de `80 avioane; mult peste Dacia lui SGM. Masinile merg, si merg de rup. Apropos, respect pentru baiatul asta care a aratat ca \"se poate face din rahat bici, si mai si trosneste.\"

Nimeni nu iubeste Dacia sau considera ca este masina suprema; cu totii ne-am dorii SUbaru sau Evo, dar astia sunt banii si \"iubim ce avem\"

Legat de istorie, nu trebuie sa uitam ca am avut mari sportivi si mecanici care in anii `80 au reusit sa prepare niste masini deosebite atat ca si performante cat si ca fiabilitate. Trebuie mentionat ca la vremea respectiva, la raliuri romanii se bateau cu Dacia la de la egal la egal cu celalalte maci europene. Ceea ce nu e putin lucru.

Am un articol despre Dacile de raliu. O sa incerc sa il scanez si sa il pun; Asta numai daca exista persoane interesate.

Bafta.
__________________
Sanatate maxima !
dude is offline  
Old 15-01-05, 15:38   #11
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Dacia 1100 S - motor 1108, 53 CP la 5500 rpm.
Fata de motorul de serie, avea alta axa cu came, alta galerie de admisie, r.c 9.5:1, si un carburator dublu corp.
Cu 10 CP in plus fatza de standard.
Avea si turometru din cate tin eu minte, 4 faruri, posibil si suspensie mai tare. Avea si aripile un pic diferite, botul era mai ascutit, parca era BMW rechin.
Am vazut una abandonata, as fi vrut sa o iau , dar a luato Primaria inaintea mea, cred ca a ajuns la fiare vechi
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 15-01-05, 18:48   #12
steph

Stage 5
 
steph's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
Default

dude> si ceilalti care aveti scanatia rticole din reviste ziare sau ce aveti ca sunt bine venite
steph is offline  
Old 16-01-05, 09:18   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Cred ca rolul educativ si formator de opinie al site-ului e foarte important.
Hai sa punem ce avem pe aici, deocamdata la nivel de Dacia 1100 cand epuizam trecem la 1300.
Ce parere aveti?
SEBASTIAN is offline  
Old 16-01-05, 11:22   #14
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

hmm ff buna ideea , s-a spus cam tot ce se putea spune legat de motorizare si etc.

Am gasit 3 poze , cu un 1100 , intretinut....... va dau pozele si va dati voi cu parerea.... cum e intretinut...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	burcea_dacia1100.m_133.jpg
Views:	254
Size:	65.5 KB
ID:	16589   Click image for larger version

Name:	burcea_dacia1100.f_197.jpg
Views:	183
Size:	80.6 KB
ID:	16590   Click image for larger version

Name:	burcea_dacia1100_757.jpg
Views:	202
Size:	82.0 KB
ID:	16591  

__________________
EvLSant0S is offline  
Old 16-01-05, 11:58   #15
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EvLSant0S\"
hmm ff buna ideea , s-a spus cam tot ce se putea spune legat de motorizare si etc.

Am gasit 3 poze , cu un 1100 , intretinut....... va dau pozele si va dati voi cu parerea.... cum e intretinut...
Interesante poze dar hai sa punem ceva mai rar mai interesant modele deosebite legate de 1100.
Multumesc!
SEBASTIAN is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -