06-11-04, 02:52
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Dec 2003
Posts: 256
|
Dacia peste hotare/Dacii speciale(rolls royce)
http://www.clubdeldacia.com.ar/ - despre restaurarea unei Dacii 1410... in Argentina
Daca stie cineva spaniola, poate ne spune exact ce e cu cifrele date la comentariile pozelor din albumul despre motor. 95 kW are acum sau vor sa obtina oamenii in viitor, cu turbo, 4 carburi si intercooler? Ca eu nu am inteles exact daca alea sunt datele masinii sau potentialul de tuning...
Si cu motorul ala V8 ce e? Exista o Dacie facuta in America de Sud cu asemenea motorizare?
Disclaimer: Chiar nu stiu unde mergea postat linkul, asa ca nu-mi sariti in cap
__________________
Colorata maine-i gataaaa...!
|
|
|
12-01-05, 10:02
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
LEGAL RACING
Cand aveam cam 14 ani am participat la construirea unei masini de curse pe care am montat un motor de 2660cmc si avea 160cp.
motor V6 cu 160cp , reusea sa rupa aderenta si in treapta a 4-a.
Se facea deschidere cu ea la competitii auto, motorul era prea mare pentru a fi acceptat in grupele de atunci.
Masina a fost construita la Resita in Dacia Service de un mecanic pe nume Pavel sub indrumarea sefului de service Nicu Izvernaru.
|
|
|
12-01-05, 10:18
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
LEGAL RACING
Daca voi stiti la Turbomecanica se faceau multe chiar motoare de Rols Royce pt diverse tipuri de avioane. Aici existau o gramada de proiecte secrete unele chiar indraznete. Pe unul l-am vazut eu si cred ca asta se intampla prin 1988-1989.
Dacia 1310 cu spoilere interesante discrete de provenieta west cred.
Doua scaune tip racing recaro rosii sau cu scris rosu, masina era bleumarin metalizat, bord ca de avion plin de ceasuri cu vitezometru electronic digital gen GSI.
Masina era f joasa, roti late 225-245 nu mai retin exact cred ca pe 15 sau 16 ceva enorm pt perceptia mea la ora aia, erau din doua bucati miezul prins cu suruburi de camasa nichelata extrem de lata 8-10 toli.Miezul era din aliaj, am inteles ca alea sunt cele mai usoare jante posibile de curse.
Acum vine surpriza cand am vazut capota sus am paralizat.
scria ROLCE ROYCE pe ceva cilidric imens ocupa tot spatiul de sub capota.Ca un tub culcat pe orizontala , parea a fi prins de cutie.
Acum ce am aflat motor cu turbina de tip Rolce Royce de cca 700cp cu cutie secventiala in 7 trepte.
Am avut cunostinte care au participat la teste pe Autostrada in zona km 80.
Nu va mai spun ce au spus, erau in delir toti. Masina mergea fantastic si am vazuto si eu forjand usor doua trei trepte suna infernal pe doua iesiri imense ovale pe laterala un suierat continuu.Nu am vazut la acea ora nimic mai rapid, nu pot insa sa spun fata de ce am vazut pana azi, dar dupa socul trait cred ca ar cam batea 90% daca nu tot.
|
|
|
12-01-05, 10:51
|
#4
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Si totusi masina aia trebuie sa fie undeva!
|
|
|
12-01-05, 11:45
|
#5
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
LooooL! dacie cu motor de Rolls )
pai e o chestie...adica face motoru cat 5-6 dacii
asteptam descoperiri de genu...dacii cu motoare de avion...sau cu reactie
chiar! ca mi-am adus aminte,un pic off topic...am vazut pe Discovery un pick-up cu motor de elicopter...25000 rop/min!!!!!!!!!!!!!
ce zici Sebastian,pe dacie ar rezista? sau cu sasiu de tanc...poate doar asa...
|
|
|
12-01-05, 12:56
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Jan 2005
Posts: 28
|
Se poate monta un motor de avion pe un autoturism. Eu am vazut o dubita (Ford cred ca era) la o emisiune, iar proprietarii au zis ca nu au avut tupeu sa ii testeze finalul. Ziceau ca poate sa ajunga f usor la 600 km/h. Oricum sunt masini carosate special ptr motoare de avion cu care se testeaza viteze de 1.2 Mach in Utah - Salt Lake City, deci nu ma mai mir cand aud de ozn-uri de genul asta.
|
|
|
12-01-05, 14:35
|
#7
|
Stage 1
Join Date: Aug 2004
Posts: 12
|
asa`i RX-8...am vazut si eu emisiunea de care zici,dar defapt e un CAMION de ala de al lor(American)cu bot lung si are montat central in spate un motor de avion(F14 daca nu ma insel) central in spate.Viteza maxima era undeva la 600-700 km/h....se fac cu el doar demonstratzii la show`uri....bla bla..si`n rest...Uitatziva pe Discovery(cel normal) sau Discovery Science....
|
|
|
12-01-05, 15:35
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Mar 2004
Posts: 218
|
uauu nu-mi vine sa cred ,am intrat la rubrica de anunturi si era un tico din 1997 87k km si il vindea cu 12900 $$$
cred ca imi cumpar vreo 3 tico si le pun pe vapor si direct in argentina cu ele
super tare poza cu dacia aia impotmolita
|
|
|
12-01-05, 15:40
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
|
sebastian exista vreo sansa sa aflam mai multe despre dacia respectiva?
|
|
|
12-01-05, 20:31
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ZooM-ZooM\"
LooooL! dacie cu motor de Rolls )
pai e o chestie...adica face motoru cat 5-6 dacii
asteptam descoperiri de genu...dacii cu motoare de avion...sau cu reactie
chiar! ca mi-am adus aminte,un pic off topic...am vazut pe Discovery un pick-up cu motor de elicopter...25000 rop/min!!!!!!!!!!!!!
ce zici Sebastian,pe dacie ar rezista? sau cu sasiu de tanc...poate doar asa...
|
Nu mai stiu nimic de ea si nici nu stiu cat de bine e ca v-am spus.
Cred ca a fost demontata de atunci si posibil sa fi avut motor chiar de elicopter nu de avion, nu era cu jet avea un motor ce invartea arborele unei cutii de viteze secventiale in 7 trepte, au testat mult cu ea impreuna cu englezi. auzisem ceva de 370km/h si ca au renuntat aici nu stu ce sa zic nu am vazuto asa de mult cert e ca a existat sub ochii mei. Nu faceti valuri.
probabil structura daciei respective era cu totul speciala, se auzise in aviatie de multe tehnologii noi.
|
|
|
12-01-05, 20:36
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
|
ma apuc de cercetari undeva intr-un coltzisor de net trebuie sa mai existe ceva
dar mi se pare tras de par secventiala motor de elicpter 300 si ceva la ora???
|
|
|
13-01-05, 07:58
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"steph\"
ma apuc de cercetari undeva intr-un coltzisor de net trebuie sa mai existe ceva
dar mi se pare tras de par secventiala motor de elicpter 300 si ceva la ora???
|
Da asa pare, nici eu nu am vazuto ruland cu 300, dar avea secventiala, motor rollce si era bine pazita de securitate.
Gandindu-ma si atunci si acum doar la ce am vazut si ceva dimamica jos tind sa cred ca era real, mai mult nu stiu nimic, nu am participat la teste se faceau in secret si asa cu mare greutate am putut sa ma uit.
Probabil doar conducerea de atunci stie de ea si echipa care a lucrat insa nu va mirati sa fi semnat ceva prin care nu au voie sa recunoasca.
|
|
|
13-01-05, 21:46
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
|
pai Sebastiane..de ce nu incerci tu sa aflii avand in vedere k ai influente in domeniu??
|
|
|
13-01-05, 22:28
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 510
|
eu shtiam de un prototip care nu a fost foarte mediatizat o asa zisa dacia ``brasovia``
nu shtiu prea multe un prieten spunandu-mi de ea si am gasit o poza pe net ...
|
|
|
13-01-05, 23:04
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"steph\"
eu shtiam de un prototip care nu a fost foarte mediatizat o asa zisa dacia ``brasovia``
nu shtiu prea multe un prieten spunandu-mi de ea si am gasit o poza pe net ...
|
Stiu eu cam tot.
A fost un prim model de Dacia Sport. Modelul a fos proiectat si realizat la un service Dacia din BV.
Caroseria era de dacia normala la care s-au anulat 2 usi pe spate montand un parbriz de fata, au inclinat stalpii de fata si se vede ce a iesit.
motor pe cea din poza de 1,4 , 4 viteze cu un carb cu difuzor mai mare cu 2mm.Suspensia cu arcuri mai joase, mai tari si amortizoare mai dure.
|
|
|
|
|