Ma in primu rand ... am pus cauciucuri mai mari ca alea de 175 mi s-au parut mai late ca alea de 165 si in al doilea rand am pus gandind ca o sa am demaraj mai prost dar viteza maxima mai mare si o sa-mi arate si mie kilometraju viteza reala .. am obtinut ce am vrut pe verificate care nu ma crede sa mearga cu mine cu masina ..
si NU , NU merg regulat cu 170 ala e un varf de cativa kilometrii atata am Atins ..
regulat (adika in fiecare zi si distanta de 100 km ) merg cu 140-150
Pe atuostrada merg cu 160 si n-are rost sa franez ca boul daka masina merge ...
Si inca ceva cand am vant in fata nu mai prind nici macar 165 dapoi 170 ..
E grele cu Dacia nu e aerodinamica .. stabila e super de cand cu gumele astea si are si telescoape pe gaz si ulei pe spate bicamerale sau cum dreq or fi
are si arcuri duble pe spate ..
Unii zic sa le skot da eu le las ca nu se apleaca in curbe ..
si baieti pe daciile din 95 este servofrana ... iar totu este nou in masina .. si setu nu e dus ... ulei nu manka .. voiam eu sa-l schimb ca se auzea la toba ca si cum da rateuri ... da am rezolvat imi umblase un bou la aer si relanti si pe la avans ***i de mecanici .. si nu mai fierbe apa ... am gasit buba da tot se incinge ca dreq motoru` .. o sa-i bag radiator mare sau un ventilator de ala electric asha am auzit ca sunt care se stick de radiator poate mere faza...
Am pus si bujii multipunct mere mult mai bine
Si inka ceva cu rotile de 175 pe fatza ... cand intrii in viraj prima oara te fura botu masinii si ala e cel mai solicitat la dacie avand motor pe fatza .. deci e normal sa vreu cauciucuri mai late , nu ?
1:Stabilitate
2: Aderenta
3: Top Speed
Si in legatura cu ala cu Dacia Rosie din VS ... nush ma se plimba de nebun da nu l-am prins niciodata la semafor sau undeva sa vad ce-i poate masina .. se aude ca avionu da de dus nu se duce cine stie ce ... eu pariez pe mine ca-l fac si top speed si liniute
(chiar daca ma cam pierd si imi caraie cand bag a 2-a da macar ma duk pe lg. el
))