Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 25-08-04, 00:02   #31
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

TheSinner2 maine caut o carte de fizica.. si sper sa am unde sa o scanez.. si atunci o sa te dai tot tu cu capu` de monitor..poate intelegi
si daca tu imi aduci carte de fizica in care scrie ca Ff depinde de suprf eu o mananc.. zau..
am opshpe` ani si am si permis..
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 03:50   #32
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

Aha ... si cum ziceati cu Dacia????????
n0namee is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 11:45   #33
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Puneti caucioace de 195 pe Dacie si va bat si Trabanturile la demaraj...
  Reply With Quote
Old 25-08-04, 12:43   #34
dogarel

Stage 5
 
dogarel's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 563
Default

Ca informatie:

@/\\lex: coeficientul de frecare nu se ia in calcul in fizica elementara pe care ai studiat-o pana acum. Altfel se tine cont de el. Nu o lua ca pe un \"atac la persoana\"
__________________
Gratziela te ubim k k tine nu gasim.
dogarel is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 13:13   #35
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Cand zici suprafata la ce te referi? la aria suprafetei de contact, sau la materialul suprafetei????

De materialul suprafetelor e normal sa depinda.
De aria de contact nu depinde.... Adica, daca ai un paralelipiped dreptunghic (dintr-un material oarecare)si il misti pe o suprafata, forta de frecare cu suprafata pe care se deplaseaza este aceeasi indiferent daca il pui in picioare sau culcat.... depinde doar de greutate si de coeficientul de frecare al suprafetelor \"care se freaca\".... Intr-un mediu real, pe langa forta de frecare cu suprafata pe care se face deplasarea mai intervine si coeficientul aerodinamic deci forta de frecare cu aerul....

Pentru anvelope.... frecarea cu asfaltul trebuie sa fie maxima pentru a avea aderenta.... Si aici nu trebuie luata in consideratie treaba de mai sus, pentru ca aia era pentru deplasarea prin frecare.... iar cand mergi cu masina nu mergi tarash cu roata.... si apare o alta teorie care zice ca forta de frecare are punctul maxim exact inainte de ruperea aderentei si pornirea in miscare de frecare, deoarece pentru frecare trebuie rupte imperfectiunile microscopice ale suprafetelor de contact (imperfectiuni care dau aderenta...)

Deci cauciuc cat mai lat, suprafata este mai mare si deci mai greu de rupt aderenta.... de aceea cand sunt suprafetele de cursa uscate se folosoesc slick-urile.... pentru a fi suprafata cat mai mare de contact intre cauciuc si asfalt.... \"desenele\" pe cauciuc se fac pentru a evita acvaplanarea (sa aiba pe unde fugi apa) facandu-se astfel un compromis....
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 15:59   #36
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

merci RoSonic, m-ai lamurit
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 21:14   #37
Spot

Stage 5
 
Spot's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,114
Default

/\\lex fii atent tu vrei sa zici ca dak pe o masina de 500 de cai sa zicem am dat un exemplu pui 175 vrei sa zici ca o sa aiba aceleasi performante dak pui 255 sau 275 ?
cu alea de 175 dak ii da si el putina blana nici nu e nevoie sa tina frana de mana sau frana de picior ca face burnout instantaneu deci conteaza sa ai roti putzin mai mari acolo unde ai tractiune
Spot is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 23:07   #38
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

eeeeee nu mah
aia la F1 au caucioace late doar de design. mwahahahahhahaaa
COObra is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 23:35   #39
Spot

Stage 5
 
Spot's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,114
Default

hahahah tare faza COObra ...dar totusi ai uitat sa mentionezi ca aia au slickuri asa de forma ca sa nu mai strice masina la sfarsit sa dea burnout-uri
Spot is offline   Reply With Quote
Old 25-08-04, 23:57   #40
costa

Stage 3
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 110
Default .

aia aveau slickuri ca nu mai sunt acceptate de ceva ani in F1
alege si tu alte masini........sa zicem ....alea din NASCAR
costa is offline   Reply With Quote
Old 31-08-04, 23:10   #41
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Ma in primu rand ... am pus cauciucuri mai mari ca alea de 175 mi s-au parut mai late ca alea de 165 si in al doilea rand am pus gandind ca o sa am demaraj mai prost dar viteza maxima mai mare si o sa-mi arate si mie kilometraju viteza reala .. am obtinut ce am vrut pe verificate care nu ma crede sa mearga cu mine cu masina ..
si NU , NU merg regulat cu 170 ala e un varf de cativa kilometrii atata am Atins ..
regulat (adika in fiecare zi si distanta de 100 km ) merg cu 140-150
Pe atuostrada merg cu 160 si n-are rost sa franez ca boul daka masina merge ...
Si inca ceva cand am vant in fata nu mai prind nici macar 165 dapoi 170 ..
E grele cu Dacia nu e aerodinamica .. stabila e super de cand cu gumele astea si are si telescoape pe gaz si ulei pe spate bicamerale sau cum dreq or fi
are si arcuri duble pe spate ..
Unii zic sa le skot da eu le las ca nu se apleaca in curbe ..
si baieti pe daciile din 95 este servofrana ... iar totu este nou in masina .. si setu nu e dus ... ulei nu manka .. voiam eu sa-l schimb ca se auzea la toba ca si cum da rateuri ... da am rezolvat imi umblase un bou la aer si relanti si pe la avans ***i de mecanici .. si nu mai fierbe apa ... am gasit buba da tot se incinge ca dreq motoru` .. o sa-i bag radiator mare sau un ventilator de ala electric asha am auzit ca sunt care se stick de radiator poate mere faza...
Am pus si bujii multipunct mere mult mai bine
Si inka ceva cu rotile de 175 pe fatza ... cand intrii in viraj prima oara te fura botu masinii si ala e cel mai solicitat la dacie avand motor pe fatza .. deci e normal sa vreu cauciucuri mai late , nu ?


1:Stabilitate
2: Aderenta
3: Top Speed


Si in legatura cu ala cu Dacia Rosie din VS ... nush ma se plimba de nebun da nu l-am prins niciodata la semafor sau undeva sa vad ce-i poate masina .. se aude ca avionu da de dus nu se duce cine stie ce ... eu pariez pe mine ca-l fac si top speed si liniute (chiar daca ma cam pierd si imi caraie cand bag a 2-a da macar ma duk pe lg. el ))
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 31-08-04, 23:37   #42
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

P.S. dragsterele de ce oare au rotile pe spate mai mari si muuult mai late ? de forma? )))
normal ca aderenta e mult mai bun moama lume ...
si pan la urma care ma ajuta cu tunningu` ?
Is dispus sa cheltui 1000 euro pe partea mecanica numa sa fuga sa rupa ...
Partea audio am facut-o am 2 tunuri de bass pe spate si 2 boxe fatza si 2 in portiere spate ...
Cassu e mp3 player sony rx 3300 parca iar boxele numa alea 2 mari tunuri de bass is de firma restu is bune si ele da nu cred ca merita sa bagi 10 mil. in nijte boxe pt. portiere .. parerea mea )
In curand o sa va pun si poze cu masina DAR CUM AM ZIS NU E TUNATA arata ca o dacie normala din 95
Daca vreti va dau poze cu ce am schimbat la ea sa va minunati cate erau duse in ea..... cuzineti , servofrana , planetara , telescoape , uleiuri schimbate (4 uleiuri la 5000 KM .. creca e record .. )
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 31-08-04, 23:46   #43
Spot

Stage 5
 
Spot's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,114
Default

Gabi nu e nevoie sa mai corectezi tu lasa ca scriu eu...lumeee se scrie tuning NU tunning ce nu pricepeti ???
HolySoul acelasi lucru am vrut sa mentionez si eu dar in fine....
Spot is offline   Reply With Quote
Old 01-09-04, 00:19   #44
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

vorba aia \"varza\" va spune ceva ? ...eu ii recunosc dupa avatar cam toti aia \"varza\" au acelas avatar parca s-ar fi vorbit !


P.S. : nu ma luati in seama vorbeam singur !
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 01-09-04, 00:33   #45
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
Ma in primu rand ... am pus cauciucuri mai mari ca alea de 175 mi s-au parut mai late ca alea de 165 si in al doilea rand am pus gandind ca o sa am demaraj mai prost dar viteza maxima mai mare si o sa-mi arate si mie kilometraju viteza reala .. am obtinut ce am vrut pe verificate care nu ma crede sa mearga cu mine cu masina ..

Si inka ceva cu rotile de 175 pe fatza ... cand intrii in viraj prima oara te fura botu masinii si ala e cel mai solicitat la dacie avand motor pe fatza .. deci e normal sa vreu cauciucuri mai late , nu ?


1:Stabilitate
2: Aderenta
3: Top Speed
mancatias!!! isi cumpara nenea un trabant ,ii pune niste gume de 400/20 si de 20 inch si fraaaateeeeeee! sa vezi ce top speed prinde!!! il aruncam langa schumi pe pista de F1 si 100% k nenea castiga....

esti tare dk ai o masina asa de pretentioasa!! ce tia zis?! \"punem cauciucuri de 195 si o sa torc ca un bmw!!! si o sa te duc la 200 km/h\"

__________________
Mk5 GTI
Speed is nothing without style

SpeedeR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -