Quote:
Originally Posted by dan_eclipse4g63t
unul este pe pompa de ulei,trebuie sa dai jos pompa de ulei.si daca nu cumperi kit de eliminare,tai balansierul de la baza(lasi 2-3cm)din el si-l sudezi in capat ca sa astupi gaura de ungere.al doilea este cel cu o curea mica si un intinzator in partea stanga a distributiei.cuzinetii din bloc se scot si se monteaza in alta pozitie ca sa nu mai scape presiune de ulei,eventual lipesti cu loctite.eu asa am facut si tine garantat(eu sunt martor )bafta
|
din cate am vazut se shimba destul de greu cu motorul montant ,o sa mi cer zilele astea kitul si o sa l shimb mai incolo ,probabil cand o sa umblu la distributie si am mai citit ca prin eliminarea balansierilor o sa vibreze mai rau motorul asa este ? se simte rau? sau nu i mare diferenta
ps. o poza doua cu pozitia finala a intercolerului ,ce ma bucur ca am putut pastra proiectoarele si n am fost nevoit sa le scot