11-09-11, 17:48
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by Ecsodus
woau:O superbe jentile...cat ai dat pe ele ?
|
m au costat 500 de euro in oferta acu vreo 2 ani
pana acum le am avut puse pe mazda
si apropo ca tot am trecut pe aici poze cu kitul de intercooler,gataaaaaaa a inceput distractia
Last edited by madicioco; 11-09-11 at 17:51.
|
|
|
22-09-11, 22:44
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
poze din timpul montarii kitului de intercooler
traseul tubulaturii nu o sa ramana asa ,tre sa imi vina niste tuburi si coturi pt ca sa fac traseul mai scurt ca asta i prea lung
Last edited by madicioco; 22-09-11 at 22:48.
|
|
|
23-09-11, 12:58
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
poze din timpul montarii kitului de intercooler
traseul tubulaturii nu o sa ramana asa ,tre sa imi vina niste tuburi si coturi pt ca sa fac traseul mai scurt ca asta i prea lung
|
nu ai nevoie de alte coturi,pur si simplu monteaza iesirea de la turbina pana la intercooler pe langa roata staga fata,si vine direct in turbina .este si scurt si usor de montat.bafta
uite ceva de genu,cum vine la mine teava de jos.
PS.INCEARCA SA SCHIMBI POZITIA INTERCOOLERULUI,ESTE PUS INVERS,CONDUCTELE TREBUIESC IN JOS,SE POZITIONEAZA SI MAI BINE IN BARA.
Last edited by dan_eclipse4g63t; 23-09-11 at 13:00.
|
|
|
23-09-11, 22:19
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by dan_eclipse4g63t
nu ai nevoie de alte coturi,pur si simplu monteaza iesirea de la turbina pana la intercooler pe langa roata staga fata,si vine direct in turbina .este si scurt si usor de montat.bafta
uite ceva de genu,cum vine la mine teava de jos.
PS.INCEARCA SA SCHIMBI POZITIA INTERCOOLERULUI,ESTE PUS INVERS,CONDUCTELE TREBUIESC IN JOS,SE POZITIONEAZA SI MAI BINE IN BARA.
|
dap inteleg ce spui tu dar eu nu am turbo asa tre sa mi iau asa zisa Jpipe sau sa o fac eu(adica o teava in forma de J) ca sa pot face traseul mai scurt adica pe la roata din stanga
si radiatorul da stiu ca i pus invers pt ca sa pot trage tubulatura pe sub intercooler,daca il aveam invers nu mai imi dadea voie ,pt ca trebuia sa duc traseul pe deasupra intercoolerului si nu aveam loc de traversa de la bara,momentan cateva zile ramane asa pana imi fac jpipe ul
|
|
|
24-09-11, 21:41
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
dap inteleg ce spui tu dar eu nu am turbo asa tre sa mi iau asa zisa Jpipe sau sa o fac eu(adica o teava in forma de J) ca sa pot face traseul mai scurt adica pe la roata din stanga
si radiatorul da stiu ca i pus invers pt ca sa pot trage tubulatura pe sub intercooler,daca il aveam invers nu mai imi dadea voie ,pt ca trebuia sa duc traseul pe deasupra intercoolerului si nu aveam loc de traversa de la bara,momentan cateva zile ramane asa pana imi fac jpipe ul
|
BAFTA
|
|
|
08-10-11, 02:02
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
|
CA sa invarta turbinele alea trebuiesc mai multe modificari.asta daca vrei.daca nu,
mai bine o turbina originala pompa de benzina cu debit marit,un dsm link,eventual un calculator cu EPROM bost controler,un ceas afr,un egt,un ambreiaj bun cel putin stage2 EXEDY ar fii de pus.si nu in ultimul rand un MECANIC SI UNUL PE PARTEA ELECTRONICA FOARTE BUN.cu piesele astea ar trebuii sa scoti cam 280-300hp fara mari probleme.acum nu stiu cum stai cu motorul,ca sa poti da o presiune mai mare in turbina.doar cu acel traseu nu prea o sa ai o crestere mare.succes cu proiectul
Last edited by dan_eclipse4g63t; 08-10-11 at 02:14.
|
|
|
08-10-11, 02:12
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
|
CA sa invarta turbinele alea trebuiesc mai multe modificari.asta daca vrei.daca nu,
mai bine o turbina originala si pompa de benzina,un dsm link,eventual un calculator cu EPROM bost controler,un ceas afr,un egt,un ambreiaj bun cel putin stage2 EXEDY ar fii de pus.si nu in ultimul rand un MECANIC SI UNUL PE PARTEA ELECTRONICA FOARTE BUN.cu piesele astea ar trebuii sa scoti cam 280-300hp fara mari probleme.acum nu stiu cum stai cu motorul,ca sa poti da o presiune mai mare in turbina.doar cu acel traseu nu prea o sa ai o crestere mare.succes cu proiectul
|
|
|
08-10-11, 02:26
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by dan_eclipse4g63t
CA sa invarta turbinele alea trebuiesc mai multe modificari.asta daca vrei.daca nu,
mai bine o turbina originala si pompa de benzina,un dsm link,eventual un calculator cu EPROM bost controler,un ceas afr,un egt,un ambreiaj bun cel putin stage2 EXEDY ar fii de pus.si nu in ultimul rand un MECANIC SI UNUL PE PARTEA ELECTRONICA FOARTE BUN.cu piesele astea ar trebuii sa scoti cam 280-300hp fara mari probleme.acum nu stiu cum stai cu motorul,ca sa poti da o presiune mai mare in turbina.doar cu acel traseu nu prea o sa ai o crestere mare.succes cu proiectul
|
eu am intrebat pt ca al lui turbo original mai de curand l-am crapat si cum tot trebuie sa l schimb ma m gandit sa iau ceva mai mare si de asta intreb,multi de pe aici imi spun sa nu iau nici un turbo de pe ebay pt ca toate sunt facaturi ,la fel am gasit si un turbo de evo 8 original 16g cu galeriile de evacuare si de asta nu prea stiu ce sa fac,de asta asteptam si inca astept parerea celor mai invatati mai am la fel injectoare de evo de 560 cc care astpet sa le pun si pompa de benzina walbro255 care tre sa vina ,incetu cu incetul invatam alfabetu sti cum se zice,motorul nici nu a ajuns la 100 de mii de km ce sa zic merge destul de bine
ps . traseul nu l mai am asa lung l am schimbat de ceva timp
|
|
|
08-10-11, 19:40
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
eu am intrebat pt ca al lui turbo original mai de curand l-am crapat si cum tot trebuie sa l schimb ma m gandit sa iau ceva mai mare si de asta intreb,multi de pe aici imi spun sa nu iau nici un turbo de pe ebay pt ca toate sunt facaturi ,la fel am gasit si un turbo de evo 8 original 16g cu galeriile de evacuare si de asta nu prea stiu ce sa fac,de asta asteptam si inca astept parerea celor mai invatati mai am la fel injectoare de evo de 560 cc care astpet sa le pun si pompa de benzina walbro255 care tre sa vina ,incetu cu incetul invatam alfabetu sti cum se zice,motorul nici nu a ajuns la 100 de mii de km ce sa zic merge destul de bine
ps . traseul nu l mai am asa lung l am schimbat de ceva timp
|
bun asa,evo 8 are galeria si turbo invers,la injectoarele alea mari deja nu mai face fata calc original,treci pe altceva,ca trebuie setat debitul de benzina
.mai trbuie si un rgulator de presiune de benzina,
cu farurile te pot ajuta eu.280 $ plus cam 50 $transportul.
ceva de genu
spor la treaba ca ai de unde
|
|
|
09-10-11, 17:03
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by dan_eclipse4g63t
bun asa,evo 8 are galeria si turbo invers,la injectoarele alea mari deja nu mai face fata calc original,treci pe altceva,ca trebuie setat debitul de benzina
.mai trbuie si un rgulator de presiune de benzina,
cu farurile te pot ajuta eu.280 $ plus cam 50 $transportul.
ceva de genu
spor la treaba ca ai de unde
|
dap asa i dane ai dreptate sunt invers si nu se pot pune ,ma gandeam ca e la fel dar nu ,pana la evo 3 mi se pare ca sunt motoarele puse la fel ca la eclipse dupa sunt puse invers
deci sa cumpar sau nu de pe ebay turbo,la fel am mai gasit de la OBX ,stiam ca nu i chiar asa slaba marca asta
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-G...#ht_2568wt_939
cu farurile mai astept putin mai la urma acum alte pandali
|
|
|
09-10-11, 17:29
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
dap asa i dane ai dreptate sunt invers si nu se pot pune ,ma gandeam ca e la fel dar nu ,pana la evo 3 mi se pare ca sunt motoarele puse la fel ca la eclipse dupa sunt puse invers
deci sa cumpar sau nu de pe ebay turbo,la fel am mai gasit de la OBX ,stiam ca nu i chiar asa slaba marca asta
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-G...#ht_2568wt_939
cu farurile mai astept putin mai la urma acum alte pandali
|
Pare OK.dar cred ca iti trebuie si serpi,pentru ea plus evacuare mai mare pentru o circulatie a gazelor mai repede. ar fii bun si un regulator de presiune de benzina,plus un boost controler. asta daca vrei sa fie cat mai complecta modificarea daca tot pui un turbo mai mare.
|
|
|
09-10-11, 17:36
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by dan_eclipse4g63t
Pare OK.dar cred ca iti trebuie si serpi,pentru ea plus evacuare mai mare pentru o circulatie a gazelor mai repede. ar fii bun si un regulator de presiune de benzina,plus un boost controler. asta daca vrei sa fie cat mai complecta modificarea daca tot pui un turbo mai mare.
|
or sa vina toate dar incet incet pt ca mai sunt si alte prioritati ,deocamdata merg pe burta ca i apa mica ,daca castig la loto mi le iau pe toate o data ,asa mai rup dintr o parte de un turbo ,mai din alta niste serpi si incet le adun
deci ar promite ceva turbo asta nu??
|
|
|
11-10-11, 10:27
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
Quote:
Originally Posted by madicioco
or sa vina toate dar incet incet pt ca mai sunt si alte prioritati ,deocamdata merg pe burta ca i apa mica ,daca castig la loto mi le iau pe toate o data ,asa mai rup dintr o parte de un turbo ,mai din alta niste serpi si incet le adun
deci ar promite ceva turbo asta nu??
|
da,da fara probleme,numai ca,ti-am scris si mai sus,nu poti sa mergi cu ea si sa o setezi fara celelalte piese din pacate,este ca un LEGO,se leaga una de alta.asta daca vrei sa nu ai probleme si sa fie si fiabila cat de cat.
SI INCA CEVA FOARTE IMPORTANT,TI-AM MAI ZIS.INCEARCA SA ELIMINI BALANSIERII,ESTE UN LUCRU FFF IMPORTANT.SI DE SIGURANTA A MOTORULUI ,FIABILITATE,PRESIUNE ULEI MAI BUNA.TU DECIZI.Numai bine
|
|
|
11-10-11, 11:13
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: eclipse gsx 4x4 1g
care sunt aia balansieri,spre rusinea mea nu stiu care sunt
|
|
|
|
|