Quote:
Originally Posted by eclipse94
apropo ca am uitat sa adaug ceva, eu cand am fsot prima data la adi oprisan sa mi regleze avansul cu lampa etc , mi a zis sa nu cumva sa umblu vreodata la motorashu de relanti si la ce ai mai dat tu jos de pe clapeta. Acum sper sa fi inteles eu gresit si sa nu afecteze cu nimic dupa montaj.
Am uitat sa te intreb , te gandesti sa o bagi la curse ?
Am pus cateva poze cu scaunele aici : https://forum.4tuning.ro/461-dezmembr...ml#post4887143
|
Salut, asa e nu e bine sa umbli la motorasul de relanti sau la TPS. Daca e totusi nevoie, se reseteaza in pozitia de fabrica, se pune la masa avansul aprinderii (e un conector pe langa baterie), si la fel pinul 3 din portul OBD de sub bord. Apoi se regleaza relantiul din surub la 800 Rpm. Avansul o sa fie la 5 grade, valoarea de fabrica. TPS-ul se ajusteaza in functie de pozitia clapetei inchis - deschis, are valorile trecute in manual. De bagat la liniute nu cred ca poate fi vorba cu cutia care agata grav in a 3-a...
Am vazut pozele la scaune, trmite-mi un PM cu un pret, te rog. Mersi frumos, salut.