Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Mitsubishi (https://forum.4tuning.ro/131-masina-mea-mitsubishi.html)
-   -   Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT (https://forum.4tuning.ro/131-masina-mea-mitsubishi/257721-reconditionare-mitsubishi-eclipse-1-nt.html)

Lazy92DSM 09-05-11 12:33

Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
9 Attachment(s)
Asa cum spune si titlul se urmareste reconditionarea unui Mitsu Eclipse GS din 1992, cu 4G63 6 Bolts, sub capota. De la inceput am fost limitat de buget, suma totala de care dispun este aprox. 2500 - 3000 $$. Aproape toti banutii s-au dus pe piese de motor, acolo fiind locul unde , zic eu, ar trebui sa inceapa fiecare proiect de reconditonare.

Piesele care se pun pe masina sunt:

Kit ambreaj Exedy Turbo OEM + Volanta usurata F1
Kit complet garnituri motor + garnitura chiulasa Victor Reinz
Pompa de ulei
Cuzineti biele + vibrochen King Bearings
Segmenti NPR Rings
Kit eliminare balansieri
Curea distributie
Prezoane chiulasa ARP
Serpisori + downpipe 4-1 inox de la OBX Racing
Evacuare inox 50 cm fara catalizator de la downpipe pana la finala
Finala inox JDM style.
Amortizoare fata KYB GR-2
Bucse bascule fata
Capete de bara
Pivoti

Masina are 160.000 Km. In urma cu 5000 Km am schimbat urmatoarele: Distributie ( curele + role), pompa de apa, fise + bujii, Filtru aer, filtru combustibil, placute frana fata + spate.


Sper ca la jumatatea lunii Mai sa incep treaba, abia astept mai ales ca ambreajul da semne de patinare, iar motorul papa ulei destul de mult. Cu cat e mai scump si mai bun cu atat il papa mai repede.

Lazy92DSM 09-05-11 13:15

6 Attachment(s)
Cateva poze cu pacientul, asteptand cuminte, sa fie vindecat.

dan_eclipse4g63t 09-05-11 18:06

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Quote:

Originally Posted by Lazy92DSM (Post 4313903)
Cateva poze cu pacientul, asteptand cuminte, sa fie vindecat.

Sa fie primit:lol::lol::lol:

bun asa;)

Lazy92DSM 09-05-11 20:31

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Quote:

Originally Posted by dan_eclipse4g63t (Post 4314498)
Sa fie primit:lol::lol::lol:

bun asa;)

Mersi pentru incurajare, Danut, si pentru ajutorul oferit de fiecare data.

eclipse94 11-05-11 19:54

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
foarte multa bafta cu proiectul , sper in viitorul apropiat sa pun mana pe un tsi 4x4 sa ma apuc si eu ;) pana atunci bafta tie si lui Dan

baubau racing 12-05-11 09:52

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Nu te-ai gindit la o conversie turbo? Eu am de la evo pistoanele , segmentii si bielele cu 15000km de viata . Daca te intereseaza vb.

Lazy92DSM 12-05-11 17:38

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Quote:

Originally Posted by eclipse94 (Post 4319438)
foarte multa bafta cu proiectul , sper in viitorul apropiat sa pun mana pe un tsi 4x4 sa ma apuc si eu ;) pana atunci bafta tie si lui Dan


Mersi frumos de incurajare, si bafta si tie cu TSI-ul.

Lazy92DSM 12-05-11 17:47

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Quote:

Originally Posted by baubau racing (Post 4320491)
Nu te-ai gindit la o conversie turbo? Eu am de la evo pistoanele , segmentii si bielele cu 15000km de viata . Daca te intereseaza vb.

Salut sa stii ca ma gandisem la un moment dat la o conversie turbo din NT. Dar ca sa nu iasa un motor care sa tina, vorba lui Dan, 100 M, am facut calculul ca imi trebuie minim urmatoarele.

Pompa benzina mai mare (Walbro 255)
Pistoane
Biele
Pompa ulei de turbo
Cuzineti
Segmenti
Intercooler
Westgate
Evacuare + Serpi de turbo
Injectoare mai mari
Obligatoriu AFR
ECU de turbo,
Cam atatea imi vin in minte dar sunt sigur ca lista ar mai putea continua. La astea se mai adauga si pretul turbinei si sarim de 3500 - 4000 $$ lejer. Deocamdata nu imi pot permite. Si asa intre noi fie vorba am cam facut foamea pana am strans ban pe ban

eclipse94 13-05-11 09:06

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Este foarte greu si nu se merita sa faci conversia, mult mai simplu plantezi un motor 4g63T din dezmembrari si e mult mai simplu sa-i maresti puterea, parerea mea. Ma bucur ca a crescut interesul pentru acest model si inca odata iti urez multa bafta cu proiectul .

baubau racing 13-05-11 11:01

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Quote:

Originally Posted by Lazy92DSM (Post 4321315)
Salut sa stii ca ma gandisem la un moment dat la o conversie turbo din NT. Dar ca sa nu iasa un motor care sa tina, vorba lui Dan, 100 M, am facut calculul ca imi trebuie minim urmatoarele.

Pompa benzina mai mare (Walbro 255)
Pistoane
Biele
Pompa ulei de turbo
Cuzineti
Segmenti
Intercooler
Westgate
Evacuare + Serpi de turbo
Injectoare mai mari
Obligatoriu AFR
ECU de turbo,
Cam atatea imi vin in minte dar sunt sigur ca lista ar mai putea continua. La astea se mai adauga si pretul turbinei si sarim de 3500 - 4000 $$ lejer. Deocamdata nu imi pot permite. Si asa intre noi fie vorba am cam facut foamea pana am strans ban pe ban

Eu am de pe evo-ul meu urmatoarele: pistoane, segmenti, biele si cuzineti (care cred ca e ok sa pui noi) , pompa benzina originala, axe came, galerie originala , afr, rampa injectoare ,teava turbina filtru.
Daca iti schimbi parerea iti fac un pret bun pt tot pachetul. Vei mai avea nevoie de turbina( gasesti usor una originala) eu nu o mai am , injectoare , cooler,evacuare cap coada si ecu.
Vei avea ceva afidabil cu o putere de 300-320 cp fara sa exagerezi ,lag mic. si

Lazy92DSM 20-05-11 20:39

10 Attachment(s)
Azi am inceput treaba, am dat motorul + cutie jos. Au fost desfacute toate anexele, iar motorul a fost facut bucati, pistoane, biele, vibrochen etc. Am avut ceva emotii pana am vazut ca e 6 bolts, eram oarecum in dubii, pt ca motorul e facut in '92, iar in Mai stiu ca Mitsu a trecut o perioada pe 7 bolts la volanta. Blocul se prezinta impecabil, inca se mai vede honuirea de fabrica pe peretii cilidriilor. lea-m curatat, spalat, chiulasa e dusa la planat si curatat scaunele supapelor. Cel mai bine las pozele sa vorbeasca....

Lazy92DSM 20-05-11 20:42

10 Attachment(s)
blocul si chiulasa

Lazy92DSM 20-05-11 20:46

9 Attachment(s)
cateva frumuseti de prin curtea garajului, pete de culoare intr-o mare de BMW-uri:D

Lazy92DSM 21-05-11 19:41

9 Attachment(s)
Astazi am continuat treaba, aseara blocul a fost masurat cu comparatorul, a iesit tipla la masuratoare exact valoarea din manual, nu ovalizat nu nimic. Am curatat pistoanele, schimbat segmentii, vibrochenul e la locul lui cu linie noua de cuzineti. Totul s-a asezat perfect fara probleme. Au fost eliminati balansierii, am avut oarece discutii pentru ca nu eram siguri ce sa punem, fie balansierul taiat, sau piesa din kit. Pana la urma a fost pusa piesa din kit care s-a potrivit perfect. Pompa de ulei e la locul ei. Maine speram sa punem baia, sa curatam bine adimisia, si anexele motorului- AC, alt, electromotor.

metal-militia 21-05-11 23:03

Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
 
Felicitari pentru munca depusa!

Stii cumva ce compresie are 6 bolt-ul? Ca are 150CP fata de 135CP cat are 7 bolt-ul N/A si incerc sa-mi dau seama de diferente...

Te invit si pe forumul posesorilor de Mitsubishi, mitsu (punct) ro


All times are GMT +2. The time now is 18:04.

- Copyright 2024 4Tuning