Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
9 Attachment(s)
Asa cum spune si titlul se urmareste reconditionarea unui Mitsu Eclipse GS din 1992, cu 4G63 6 Bolts, sub capota. De la inceput am fost limitat de buget, suma totala de care dispun este aprox. 2500 - 3000 $$. Aproape toti banutii s-au dus pe piese de motor, acolo fiind locul unde , zic eu, ar trebui sa inceapa fiecare proiect de reconditonare.
Piesele care se pun pe masina sunt: Kit ambreaj Exedy Turbo OEM + Volanta usurata F1 Kit complet garnituri motor + garnitura chiulasa Victor Reinz Pompa de ulei Cuzineti biele + vibrochen King Bearings Segmenti NPR Rings Kit eliminare balansieri Curea distributie Prezoane chiulasa ARP Serpisori + downpipe 4-1 inox de la OBX Racing Evacuare inox 50 cm fara catalizator de la downpipe pana la finala Finala inox JDM style. Amortizoare fata KYB GR-2 Bucse bascule fata Capete de bara Pivoti Masina are 160.000 Km. In urma cu 5000 Km am schimbat urmatoarele: Distributie ( curele + role), pompa de apa, fise + bujii, Filtru aer, filtru combustibil, placute frana fata + spate. Sper ca la jumatatea lunii Mai sa incep treaba, abia astept mai ales ca ambreajul da semne de patinare, iar motorul papa ulei destul de mult. Cu cat e mai scump si mai bun cu atat il papa mai repede. |
6 Attachment(s)
Cateva poze cu pacientul, asteptand cuminte, sa fie vindecat.
|
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Quote:
bun asa;) |
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Quote:
|
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
foarte multa bafta cu proiectul , sper in viitorul apropiat sa pun mana pe un tsi 4x4 sa ma apuc si eu ;) pana atunci bafta tie si lui Dan
|
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Nu te-ai gindit la o conversie turbo? Eu am de la evo pistoanele , segmentii si bielele cu 15000km de viata . Daca te intereseaza vb.
|
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Quote:
Mersi frumos de incurajare, si bafta si tie cu TSI-ul. |
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Quote:
Pompa benzina mai mare (Walbro 255) Pistoane Biele Pompa ulei de turbo Cuzineti Segmenti Intercooler Westgate Evacuare + Serpi de turbo Injectoare mai mari Obligatoriu AFR ECU de turbo, Cam atatea imi vin in minte dar sunt sigur ca lista ar mai putea continua. La astea se mai adauga si pretul turbinei si sarim de 3500 - 4000 $$ lejer. Deocamdata nu imi pot permite. Si asa intre noi fie vorba am cam facut foamea pana am strans ban pe ban |
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Este foarte greu si nu se merita sa faci conversia, mult mai simplu plantezi un motor 4g63T din dezmembrari si e mult mai simplu sa-i maresti puterea, parerea mea. Ma bucur ca a crescut interesul pentru acest model si inca odata iti urez multa bafta cu proiectul .
|
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Quote:
Daca iti schimbi parerea iti fac un pret bun pt tot pachetul. Vei mai avea nevoie de turbina( gasesti usor una originala) eu nu o mai am , injectoare , cooler,evacuare cap coada si ecu. Vei avea ceva afidabil cu o putere de 300-320 cp fara sa exagerezi ,lag mic. si |
10 Attachment(s)
Azi am inceput treaba, am dat motorul + cutie jos. Au fost desfacute toate anexele, iar motorul a fost facut bucati, pistoane, biele, vibrochen etc. Am avut ceva emotii pana am vazut ca e 6 bolts, eram oarecum in dubii, pt ca motorul e facut in '92, iar in Mai stiu ca Mitsu a trecut o perioada pe 7 bolts la volanta. Blocul se prezinta impecabil, inca se mai vede honuirea de fabrica pe peretii cilidriilor. lea-m curatat, spalat, chiulasa e dusa la planat si curatat scaunele supapelor. Cel mai bine las pozele sa vorbeasca....
|
10 Attachment(s)
blocul si chiulasa
|
9 Attachment(s)
cateva frumuseti de prin curtea garajului, pete de culoare intr-o mare de BMW-uri:D
|
9 Attachment(s)
Astazi am continuat treaba, aseara blocul a fost masurat cu comparatorul, a iesit tipla la masuratoare exact valoarea din manual, nu ovalizat nu nimic. Am curatat pistoanele, schimbat segmentii, vibrochenul e la locul lui cu linie noua de cuzineti. Totul s-a asezat perfect fara probleme. Au fost eliminati balansierii, am avut oarece discutii pentru ca nu eram siguri ce sa punem, fie balansierul taiat, sau piesa din kit. Pana la urma a fost pusa piesa din kit care s-a potrivit perfect. Pompa de ulei e la locul ei. Maine speram sa punem baia, sa curatam bine adimisia, si anexele motorului- AC, alt, electromotor.
|
Re: Reconditionare Mitsubishi Eclipse 1 G NT
Felicitari pentru munca depusa!
Stii cumva ce compresie are 6 bolt-ul? Ca are 150CP fata de 135CP cat are 7 bolt-ul N/A si incerc sa-mi dau seama de diferente... Te invit si pe forumul posesorilor de Mitsubishi, mitsu (punct) ro |
All times are GMT +2. The time now is 18:04. |
- Copyright 2024 4Tuning