Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-06, 01:20   #16
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

DSM? Diamond star motors...

Da...cu cit mai multe cu atit mai bine
megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 06-05-06, 02:11   #17
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

Poze noi pe prima pagina.
megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 06-05-06, 02:21   #18
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

Ok se pare ca nu se pot edita mesajele...ceea ce este o prostie.
Oricum niste poze noi cu schimbari:

-Gratar fata negru in loc de alb
-Lumini de ceata proiectoare catz
-ceea ce am da nu este instalat inca: Sparco: pedale/schimbator/frana de mana

O sa urmeze o schimbare de spoiler dupa ce termin cu astea.

Poze noi:










megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 06-05-06, 02:23   #19
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse



megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 11-05-06, 19:35   #20
ERY

Stage 5
 
ERY's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of:
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Hyundai]
[AUDI]
Default Re: 2001 Eclipse

Ai suspensii TEIN? (si daca da sunt reglabile electronic ?)
ERY is offline   Reply With Quote
Old 13-05-06, 06:59   #21
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

Da..*****ie pe prima pagina ce are masina.
megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 13-05-06, 14:10   #22
fadidraghici

Stage 3
 
fadidraghici's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 128
Default Re: 2001 Eclipse

nuj ce sa zic ? hai sa ne vedem am si eu un lancer casa te cred macar , nu zic ca nu te cred e fff posibil dar nuj PM pls
fadidraghici is offline   Reply With Quote
Old 13-05-06, 17:36   #23
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: 2001 Eclipse

140 cai putere pe banc inseamna ca ai un Eclipse GS. De ce nu ti-ai luat un GT in care sa bagi banii? In loc de I4 de 2.4 litri aveai la dispozitie un V6 de 3 litri din care storci mai multa forta mai usor si ieftin. La mana a doua diferenta intre cele 2 masini nu este mare. 2-3 mii de dolari? 300 de cai putere nu se obtin usor de pe un GS, asta numai cu un turbocompresor, dar oricum eu iti urez bafta si tine-ne la curent.
Are surioara mea o Eclipse GS rosie. Nice cars. Eu prefer generatia 2, generatia 4 imho e chiar ciudata.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2

Last edited by fishbone; 13-05-06 at 17:42.
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 14-05-06, 05:17   #24
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

Quote:
Originally Posted by fadidraghici
nuj ce sa zic ? hai sa ne vedem am si eu un lancer casa te cred macar , nu zic ca nu te cred e fff posibil dar nuj PM pls
Am incercat sa citesc ce zici dar m-am dat batut pina la urma . Incearca mai clar.

Cit despre Gs/Rs/GT voi chiar nu aveti habar de motoare mitsubishi? Motorul de 3 litrii este mult mai slab decit cel de 2.4 Daca pui turbo pe masina asta o aduci la 350cp la roti fara absolut nimic altceva...

La motorul de 3 litrii trebuie mult mai multe schimbari si riscul de a exploda este aproape dublu ca la cel de 2.4. Asta e...asa ca daca faci un calcul simplu ai 4000$ in buzunar care ii bagi in turbo si ai aproape dubla puterea unui GT stock.

Si apropo din cel de 3 litrii nu scoti mai multi cai putere daca asta ziceti...cu turbo tot la 300-350 ajunge . Din contra este unu cu motorul de 2.4 care a ajuns aproape la 500 da cu mai multe modificari evident.
megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 16-05-06, 20:12   #25
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: 2001 Eclipse

frumoasa masinuta si mai ales interiorul bv si tineo tot asa
SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 21-05-06, 00:19   #26
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: 2001 Eclipse

Quote:
Originally Posted by megacrazy
Cit despre Gs/Rs/GT voi chiar nu aveti habar de motoare mitsubishi?
Daca e de productie japoneza, no problem, povestim. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca avem la dispozitie cea mai mare baza de date din lumea asta, 24/7: internetul.
Quote:
Motorul de 3 litrii este mult mai slab decit cel de 2.4 Daca pui turbo pe masina asta o aduci la 350cp la roti fara absolut nimic altceva...
Motorul de 6 cilindri este pe departe cel mai des tunat din comunitatea Eclipse. Vorbesti de o forta de 350 cai putere cu atata relaxare incat ma ingrijoreaza si inclin sa spun ca nu ai facut un minim de informare in prealabil. I4-ul tau stoc scoate 147 cai putere. De la 147 cai la 350 este peste forta dubla. Ma tem ca iti confunzi motorul cu cel de pe Evo. Si ca tot vorbim de Evo, pentru forta de care discuti tu este necesar un boost serios. La acest boost deja discutam de interne schimbate, in primul rand capete luate de pe motorul Evo.
Ca masina ta sa mentina "aspectul" de daily driver nu te poti intinde la foarte mult.
Quote:
La motorul de 3 litrii trebuie mult mai multe schimbari si riscul de a exploda este aproape dublu ca la cel de 2.4.
Luand in considerare faptul ca cele 2 motoare sunt facute folosind materiale identice, te rog sa argumentezi cu date concrete aceasta spusa. Ai dreptate ca cel I4 e mai "turbo friendly", dar in momentul in care te-apuci sa modifici interne, V6-le are rezerve de putere mai mari.
Te-ai dat vreodata cu o masina FWD de peste 300 cai putere de greutate similara cu a ta? Iti spun eu care e treaba:
Treapta 1 - zero tractiune
Treapta 2 - tractiune mediocra
Treapta 3 - aici parca incepi sa prinzi
Bineinteles ca o poti si lua cu frumosul, dar spune-mi care-i rostul puterii atunci daca tu mergi la jumatate de pedala prin trepte?

Apropos, ne poti face o poza cu interiorul, dar pe zi?

Te rog nu lua faptul ca te contrazic ca pe un afront personal, nu suntem aici sa facem concurs cine are mai multe cunostinte. Retine ca e un forum si ai cerut o parere, deci ti-am dat-o. Pe langa asta, ceea ce fac eu aici e critica constructiva.

Last edited by fishbone; 21-05-06 at 00:44.
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 02:23   #27
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

Trebuie sa te contrazic.

Motorul de evo...mda...majoritatea partilor de pe evo se pun pe 4g64 fara probleme.

Motorul de 6 cilindrii nu este nici pe mai departe cel mai tunat...nu stiu de unde ai auzit asta. Problemele sint la designul de la mitsubishi. Daca vrei sa stii mai concret este vorba de cum se distribuie aerul in motor. Daca pui turbo nu se distribuie foarte bine si cilindrul numarul 6 este primul care sa se duca . Exista un motiv foarte bun din care EVO are motor de 4 si nu 6 cilindrii.

Probleme cu tractiunea? Daca ai o masina stock evident. Dar d-astea s-au inventat treburi ca limited slip differential, solid motor mounts, coilovers etc. Daca ai probleme cu tractiunea probabil ca habar nu ai ce faci.

Ca sa ajungi la 300cp ai nevoie de cam 13 psi...ceea ce nu este nici pe departe mult...comparativ cu alte masini.

Nu vreau sa ne contrazicem degeaba da nu stii prea multe despre mitsubishi si se vede. Daca chiar te intereseaza motoarele du-te la www.club3g.com si citeste p-acolo cine si ce puterea scoate din masini.

O sa postez si niste poze cu interiorul dupa ce termin anumite treburi
megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 25-05-06, 04:06   #28
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: 2001 Eclipse

Eu exact pe Club3G ma dadeam si cred ca tu ai ratat o anumita chestie Eu vorbeam strict de scenariul in care trantesti 13 psi pe interne absolut stoc.
Intr-adevar un LSD face fata pana la o anumita limita. Coilovers nu stiu cat ajuta pentru ca sacrifici anumite lucruri, dar e evident ca ai investit deja bani in ea deci ma gandesc ca n-ar fi cine stie ce sa le iei ajustabile.
Problema de fapt e cu transferul acelei forte imense la rotile care or sa se cam roteasca pe loc. E mare pacat ca Mitsubishi au intrerupt Eclipse-ul AWD, ala intr-adevar era ceva.
Ai vreun link pentru transmisia stoc sa vad cat lb-ft torque suporta maxim, ca m-ai facut curios?
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 01-06-06, 10:58   #29
Slim29

Stage 5
 
Slim29's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,629
Default Re: 2001 Eclipse

felicitari pe eclipse! ft frumoasa ! poate ajungi si tu o da cu ea in romania!! sa ne anunti dak vi
Slim29 is offline   Reply With Quote
Old 15-06-06, 22:04   #30
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: 2001 Eclipse

Quote:
Originally Posted by fishbone
Eu exact pe Club3G ma dadeam si cred ca tu ai ratat o anumita chestie Eu vorbeam strict de scenariul in care trantesti 13 psi pe interne absolut stoc.
Intr-adevar un LSD face fata pana la o anumita limita. Coilovers nu stiu cat ajuta pentru ca sacrifici anumite lucruri, dar e evident ca ai investit deja bani in ea deci ma gandesc ca n-ar fi cine stie ce sa le iei ajustabile.
Problema de fapt e cu transferul acelei forte imense la rotile care or sa se cam roteasca pe loc. E mare pacat ca Mitsubishi au intrerupt Eclipse-ul AWD, ala intr-adevar era ceva.
Ai vreun link pentru transmisia stoc sa vad cat lb-ft torque suporta maxim, ca m-ai facut curios?

Pei si eu de asta vb. 13 PSI pe absolut stock nu o sa fie probleme. Transmisia tine pina la vreo 350 ca si motorul stock. Dup-aia trebuiesc anumite schimbari.

Masina are deja suspensie reglabila electronic din masina. Ajuta pt ca nu se lasa pe spate daca e sa o fortezi si nu pierde tractiunea asa usor.

Oricum tote treburile astea sint bs pt ca aici nu ai unde sa faci ceva cu ea. Ori dai in prima groapa si o rupi ori stai in trafic vreo 3 ore. In ultimul timp drumurile din long island sint mai proaste ca alea din bucuresti...si de manhattan sa nu mai vorbim haha....asa ca 50 sau 500 de cai e cam acelasi lucru

O sa postez niste poze noi cit de curand cu niste schimbari.
megacrazy is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -