31-10-11, 15:08
|
#781
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Salut, iti multumesc ptr timpul acordat...constat ca imi raspunzi la intrebari cu alte intrebari...deci nu are rost, ma asteptam oarecum. 2012 bate la usa si noi nu ne-am trezit din vise cu zmei sau balauri ) tot mai credem ca noi am pus "roata" la pruna in motorsport...dar de unde, au fost altii deja acolo! Si ca deliciu personal inca mai am in curte o masina de povenienta romaneasca pe care ma chinui sa o imbunatatesc maxim, pe langa ea se afla si altele injectate cu "sushi"...de care se ocupa cei avizati! Altceva... pot sa iti urez multa bafta si sper sa mi se dovedeasca contrariul pana la urma referitor la acel R32 si pulsarul sub tutela greceasca facut de romani. Cu alte cuvinte romanii care isi cheltuie zecile de mii de euro sa o faca demonstrand pa ce au dat banii! multumesc
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Intr-o tara in care chiar presedintele se implica ca sa dezvolte fenomenul curselor pe 402m, in care la final de sezon i se fac cadou bani sau o masina de peste 25000euro asa cum a fost in cazul lui Igor bugetele alocate sunt pe masura.
Se stie ca automobilismul este cel mai scump sport din lume si Romania este o tara care nu si-a permis bugete corecte pentru aceasta ramura.
In ce priveste Nissanul mic afla ca aceea chiar daca are patron grec este firma romaneasca.
Dar totusi hai sa discutam pe baza subiectului topicului nu sa ne uitam in curtile altora pe sistemul capta vecinului.
Sincer mi se rupe de ce fac altii eu fac ceea ce-mi place mie, iar masina modificata de mine, care nu e de provenienta romaneasca ci tot japoneza nu este o veritabila masina de drag avand si alte veleitati.
Care este masina preparata de tine si care este blazonul tau in aceasta lume romaneasca pe care o blamezi?
|
|
|
|
31-10-11, 15:16
|
#782
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Quote:
Originally Posted by szambi77
Atatea dusmanii, contradictii etc... Pana la o anumnita limita este normal ca suntem oameni si comunicam chiar si in contradictorialitate dar undeva exista limita asta ca incercand sa urmaresc modificarile facute pe subaru saream peste zeci de posturi inutile de cearta si se pierde firul.
|
Nu pot decat sa fiu de acord cu tine.
Din pacate asta e realitatea in care traim.
|
|
|
01-11-11, 14:06
|
#783
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Salut, nu a durat foarte mult zic eu...Lateral Performance Limited iti pot face injectoare side feed de la 1200cc-1500cc ,e un tip MARK care te va ajuta... si orice altceva in domeniul piese custom pe care nu le gasesti in tara sunt foarte seriosi si cu un nume foarte bine cunoscut, ca de altfel si ANDY F tot cu ei lureaza!( Si nu uita ca unde dragoste nu e...noi facem), ) aparentele de obicei insala!!! ding...multa bafta , accept discutii pertinente cu oricine , multumesc! http://lateralperformance.co.uk/contact.php
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Au mai fost situatii in care am fost acuzat ca fac masina pe bordura in spatele blocului...
Si au venit masini mult mai titrate de afara si au plecat cu coada-ntre picioare.
Recunosc nu ma pricep la marketing si nici la relatia cu publicul dar treaba e facuta bine.
Iar apropo de ce se face afara, vreau sa spun ca am vazut masini cu xxx cp desenati pe net si pe stand s-au rusinat.
Voi de ce credeti ca multi "tuneri" evita dyno si fug de el ca dracul de tamaie.
Apropo se ofera cineva sa ma ajute cu raspuns la intrebarea de aici: https://forum.4tuning.ro/61-provocari...ml#post4490095 ?
Este o intrebare la care nu am primit raspuns corect de la nimeni .
|
|
|
|
01-11-11, 17:38
|
#784
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
De putin timp masina este functionala, dar nu si in deplinatatea fortelor ei, asta are sa se intampl dupa ce totul este pus la punct si dupa rodaj.
https://www.youtube.com/watch?v=qbp45CF9tzw
In ce priveste injectorele celor din linkul de mai sus se opresc destul de jos.
Cu injectoare de calitate buna chiar daca au dimensiune mare se poate merge la turatii joase si asa:
https://www.youtube.com/watch?v=YE63ThMc3z4
|
|
|
02-11-11, 08:21
|
#786
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
1400cc ? hmm, nu sunt prea mici ? nu de alta dar intri la grupa mea, si vreau sa stiu daca sa imi fac probleme sau nu
|
|
|
02-11-11, 13:05
|
#787
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Quote:
Originally Posted by vcsomin
1400cc ? hmm, nu sunt prea mici ? nu de alta dar intri la grupa mea, si vreau sa stiu daca sa imi fac probleme sau nu
|
In mod cert sunt destul de mici dar cu o electronica buna gestionata de cine trebuie, pe un motor cu o eficienta volumetrica excelenta , cred ca rezultatele pot fi remarcabile.
Am vazut 500WBHP cu benzina de pompa si injectoare de 1000cc.
Am vazut 400WBHP cu benzina de pompa si injectoare de 650cc.
In ambele cazuri nu este foarte corect dar se poate, depinzand de mai multi factori.
Injectoarele pe care le folosesc nominal sunt de 1400cc, dar au un tabel dat de producator care indica debitele la care pot lucra in functie de presiunea din rampa comuna de benzina.
De exemplu un producator serios de injectoare prezinta produsele cam asa:
http://power-enterprise.co.jp/englis...ctor/index.htm
Dar explica cum pot fi exploatate si in ce conditii :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&...4OYQrA&cad=rja
Astefel valorile de care vorbim sunt pur orientative intr-o discutie libera ca si presiunea in turbo.
In plus sistemul acesta de alimentare mai are un injector(imens, la care in functie de cerita I se pune o anumita duza) cu un alt tip de comanda care vine sa ajute cand este cazul.
Oricum putin nos nu cred ca strica asa ca este si el pregatit, adica montat deja.
|
|
|
02-11-11, 16:21
|
#788
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
NOS, am scapat , te urca o clasa mai sus
E bine ca , reapare o legenda pe strazi
|
|
|
02-11-11, 16:26
|
#789
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Nu ma intereseaza clasele, grupele ... oricum mai pot exista si altele, chiar si alea acum se modifica...
In trecut nu am folosit nosul in nici o cursa, doar l-am testat putin.
Nu cred ca a fost o legenda, a fost doar o masina foarte performanta, bine facuta care mi-a adus satisfactii mari la momentul respectiv. Adevarat este ca si multa invidie si vorbe urate aruncate-n vant de oameni fara menire.
Daca va aduceti aminte eu nu am provocat pe nimeni, nu am tras de nimeni si nu am acceptat provocari care nu mi-au creat emotii.
Asta nu inteleg la multi, isi fac masini destul de tari si vaneaza prada mica.
In continuare spun si cred ca una din cele mai rapide masini de pe strada a fost, poate inca este Porscheul lui Maftei si imi pare rau ca nu am reusit sa fac o cursa cu el.
O alta cursa fantastica ar fi fost cu masina lui Victor Baldescu care desi m-a contactat sa o facem ulterior s-a razgandit trimitand masina afara din tara. <i-ar fi creeat emotii mari si sigur pleca cu prima sansa dar eu ma puneam la start cu gandul de a invinge.
Am fost in contra timp cand ii mergea lui nu-mi mergea mie, iar in prima faza era mult prea lent. Nu am sa-l provoc nici pe el dar mi-ar placea o astfel de cursa.
Last edited by SEBASTIAN; 02-11-11 at 16:34.
|
|
|
02-11-11, 16:46
|
#790
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Informativ ce AR ara turbina - pe evacuare, si cam la ce tuaratie ai 1bar ?
|
|
|
02-11-11, 17:03
|
#791
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Toate informatile legate de turbina sunt confidentiale, turbina purtand marca Greddy si fiind produsa conform specificatilor acestora de departamentul de turbine al Mitsubishi.
Nu pot sa spun la cat are un bar inante de setare, nu voi face acest test pe banii mei sau pe ai clientilor si oricum cred ca depinde de treapta iar la start ALS poate urca presiune si la peste 2 bari.
Last edited by SEBASTIAN; 02-11-11 at 17:19.
|
|
|
02-11-11, 17:26
|
#792
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Din imagine pare a fi un hybrid, cu o turbina pe evacuare destul de mare / oricum 2 bari la start, chiar nu cred ca sunt necesari, mai ales semislicku-uri sau ceva de gen.
|
|
|
02-11-11, 17:34
|
#793
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Nu am spus ca o sa fac 2 bari la start desi aveam inante 1.9 cu trepte de reflaj din 300 in 300 rpm noua etaje.
Asta cu LC se vede lasetarea de pista si ma gandesc sa montez slicuri din nou, mie nu-mi plac semislicurile sunt pacaleli dupa gustul meu.
|
|
|
02-11-11, 17:35
|
#794
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing
Intrebare de necunoscator.. in cutie s-a umblat? ma refer la rapoarte. stiu ca cutia standard e foarte scurta, la o asemena putere ar fi un dezavantaj dpdv al aderentei (parerea mea)
|
|
|
|
|