Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SUBARU > Masina mea Subaru

Reply
 
Thread Tools
Old 30-04-09, 15:48   #16
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: Al meu Subaru Legacy GT

Apreciez interesul
Poze spectaculoase chiar nu am, mi-am tocmit un album online dar arata doar masina in conditia stoc si cateva poze cu intercoolerul, cam atat Nici nu e mare lucru de vazut, toata mecanica e "invizibila" sub capota
http://picasaweb.google.com/fishbon3/2005SubaruLegacyGT

In momentul de fata ma confrunt cu o problema cu resoftarea si sunt in continuu contact cu tunerul meu de la PDX tuning. Se pare ca din cauza benzinei de o calitate ce lasa de dorit de aici din ilustrul nostru stat Nebraska, am facut datalogging si am constatat cu stupoare cifre de pana la -8 grade de feedback knock correction. Asta practic indica faptul ca motorul trage de aprindere pentru a preveni pre-detonarea.
Am dat vina pe o eventuala incompetenta a celor de la pompa care e posibil sa fi trantit benzina regular in cisternele premium. Insa acum 2 zile m-am dus la o cu totul alta pompa Shell si, desi s-a ameliorat putin situatia, tot trebuie corectata. Am doua optiuni in momentul de fata, sa incerc sa adaug E85 care e 85% etanol, 15% benzina si care are o cifra octanica 110 care in Europa inseamna 108. Sau pot sa incerc sa adaug benzina de racing de cifra octanica 100, adica 105 in Europa si sa observ rezultatele. Sunt dezamagit de faptul ca daca trebuie sa domoleasca putin tabela tunerul, ma tem ca voi face si un sacrificiu de putere.

As putea sa schimb injectoarele si pompa pentru un total investit de aproximativ $600-800 si sa pot rula E85 exclusiv cu o resoftare care ar face cea de acum incomparabila in termeni de putere, insa pe moment nu mai vreau sa investesc in nimic nou din punct de vedere mecanic. E85 e atat mai curat si cu o cifra octanica mai mare decat Sunoco 100 de care vorbeam mai sus, dar e si mai ieftin. Benzina de 105 ma costa 1 dolar jumate litrul pe cand E85 e doar aproximativ 62 de centi litrul.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 01-05-09, 09:04   #17
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Al meu Subaru Legacy GT

benzina de proasta calitate e peste tot nu numai acolo din pacate .

in ultima vreme folosesc combustibil E5 (doar 5%etanol ) fata de e85 (85%) care si asta nu e available la toate pompele.

un converter kit pt e85 e intre 3-6 sute eur aici
__________________

Fresh Touring Origination
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 01-05-09, 14:13   #18
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: Al meu Subaru Legacy GT

E85 ar fi brici, dar ar insemna ca atunci cand plec din stat, ori caut pompe E85, or schimb resoftarea realtime care dureaza cam 20-30 de secunde.
fishbone is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -