Apreciez interesul
Poze spectaculoase chiar nu am, mi-am tocmit un album online dar arata doar masina in conditia stoc si cateva poze cu intercoolerul, cam atat
Nici nu e mare lucru de vazut, toata mecanica e "invizibila" sub capota
http://picasaweb.google.com/fishbon3/2005SubaruLegacyGT
In momentul de fata ma confrunt cu o problema cu resoftarea si sunt in continuu contact cu tunerul meu de la PDX tuning. Se pare ca din cauza benzinei de o calitate ce lasa de dorit de aici din ilustrul nostru stat Nebraska, am facut datalogging si am constatat cu stupoare cifre de pana la -8 grade de feedback knock correction. Asta practic indica faptul ca motorul trage de aprindere pentru a preveni pre-detonarea.
Am dat vina pe o eventuala incompetenta a celor de la pompa care e posibil sa fi trantit benzina regular in cisternele premium. Insa acum 2 zile m-am dus la o cu totul alta pompa Shell si, desi s-a ameliorat putin situatia, tot trebuie corectata. Am doua optiuni in momentul de fata, sa incerc sa adaug E85 care e 85% etanol, 15% benzina si care are o cifra octanica 110 care in Europa inseamna 108. Sau pot sa incerc sa adaug benzina de racing de cifra octanica 100, adica 105 in Europa si sa observ rezultatele. Sunt dezamagit de faptul ca daca trebuie sa domoleasca putin tabela tunerul, ma tem ca voi face si un sacrificiu de putere.
As putea sa schimb injectoarele si pompa pentru un total investit de aproximativ $600-800 si sa pot rula E85 exclusiv cu o resoftare care ar face cea de acum incomparabila in termeni de putere, insa pe moment nu mai vreau sa investesc in nimic nou din punct de vedere mecanic. E85 e atat mai curat si cu o cifra octanica mai mare decat Sunoco 100 de care vorbeam mai sus, dar e si mai ieftin. Benzina de 105 ma costa 1 dolar jumate litrul pe cand E85 e doar aproximativ 62 de centi litrul.