Furtunul ala albastru poti sa-l "anulezi" fie cu un filtru mic sau cu un oil cath tank.
1 Daca pui filtru atunci trebuie sa infuzi tzeava de la filtru de aer.
2 Daca folosesti tancul pt ulei atunci ai doua optiuni, fie duci furtunul din chiluasa la tank si inapoi la teava de la filtru de aer, fie il duci la tank si il anulezi acolo.
Eu spre ex mi-am luat oil cath tank dar inca nu am avut timp sa-l montez
sper sa-mi fac timp zilele astea si am sa-ti arat niste poze.
Eu as sugera sa schimbati filtrele alea de aer si sa le pastrati pe cele inchise cu un spoon drop in filter. Sunt mult mai bune in opinia mea, nu degeaba au lucrat atata inginerii de la honda sa le creeze
sau le puteti schimba cu : mugen air box (care costa o GRAMADA de bani) v-spec air box(care este o copie buna a primeia) comptech ce airbox, AEM v1 astea cred ca sunt cele mai bune optiuni.
Sper ca am fost de folos si nu v-am incurcat prea mult
Bafta!!!