Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 29-09-07, 09:43   #16
tuner

Stage 5
 
tuner's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 933
Member of:
[RENAULT]
[Nissan]
Default Re: Honda Prelude B20A1

faina inventie uite cum am facut eu poate iti place mai mult
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04138.JPG
Views:	173
Size:	385.1 KB
ID:	356612  
tuner is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 10:06   #17
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Quote:
Originally Posted by tuner View Post
faina inventie uite cum am facut eu poate iti place mai mult
Ce nu imi place aici e ca filtrul este prea in motor. Trage aer cald.

Ai asa cum s-a mai spus ai cele 2 optiuni.
Breetherul sau un alt furtun.

Avantaje si dezavantaje. Breetherul trage aer mai mult dar este de langa blocul motor care este mult mai cald si pe deasupra se creeaza si turbulente acolo unde aerul tras de la filtrul mare se intalneste cu cel din breether.....deci aerul ajunge mai incet in motor. Defapt iti trebuie 2 breethere. unul la teava si altul la chiuloasa.
Acel furtun albastru (asa cum e si in poza lui dragos) impinge aer inspre chiuloasa dar este mai rece insa nu in cantitati mari.
Eu dupa cum vezi am ales teava de cauciuc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Copy of CRX.jpg
Views:	165
Size:	127.8 KB
ID:	356613  
__________________
"WARNING!!!! Objects seen in the mirror appear to be losing!"

"Let's try it again from a roll"

Honda Prelude H22A JDM Spec
https://forum.4tuning.ro/127-masina-mea-honda-acura/56205-93-prelude-type-jdm-2-2i-vtec-h22a.html
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 12:55   #18
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Se pare ca unii isi monteaza filtru doar pt aspect & sunet nu pt utilitatea lui !
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 13:03   #19
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Furtunul ala albastru poti sa-l "anulezi" fie cu un filtru mic sau cu un oil cath tank.
1 Daca pui filtru atunci trebuie sa infuzi tzeava de la filtru de aer.
2 Daca folosesti tancul pt ulei atunci ai doua optiuni, fie duci furtunul din chiluasa la tank si inapoi la teava de la filtru de aer, fie il duci la tank si il anulezi acolo.
Eu spre ex mi-am luat oil cath tank dar inca nu am avut timp sa-l montez sper sa-mi fac timp zilele astea si am sa-ti arat niste poze.
Eu as sugera sa schimbati filtrele alea de aer si sa le pastrati pe cele inchise cu un spoon drop in filter. Sunt mult mai bune in opinia mea, nu degeaba au lucrat atata inginerii de la honda sa le creeze sau le puteti schimba cu : mugen air box (care costa o GRAMADA de bani) v-spec air box(care este o copie buna a primeia) comptech ce airbox, AEM v1 astea cred ca sunt cele mai bune optiuni.
Sper ca am fost de folos si nu v-am incurcat prea mult
Bafta!!!
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 14:51   #20
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Nu prea a fost o inventie la mine, doar am anulat filtru original si l-am adaptat pe asta, am observat ca acolo in spatele motorului este mai mult aer rece, de aia au pus si japonezii filtru acolo, aerul rece vine de subt masina, daca vad ca nu se comporta bine am sa schimb si yo pozitia si am sa-l pun cum la pus Nicknamed_13
__________________
____________________________________________

Dragosh` is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 15:23   #21
tuner

Stage 5
 
tuner's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 933
Member of:
[RENAULT]
[Nissan]
Default Re: Honda Prelude B20A1

eu nu am loc in alta parte sa pun filtru in fata am bateria si langa baterie e abs-ul asa ca singura varianta ar fi sa duc un furtun pt aer rece din fata pana in fata filtrului
__________________
Am un RENO si asta imi ocupa tot timpul!!!
Auzi?? fa ca guma de sters si sterge-o...
Totul despre iluminarea auto
tuner is offline   Reply With Quote
Old 29-09-07, 17:47   #22
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Yo am sa mut filtru, pe la 6000 ture isi pierde din putere, inainte il aveam unde il are Nicknamed_13 , dar tragea aer "fals" ca nu avea furtun care sa duca de la motor la filtru si masina nu pierdea din putere
Dragosh` is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 02:09   #23
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

)))))))))))))))))))))))
Dragosh` is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 02:43   #24
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

((((((((((((((((((
Dragosh` is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 03:16   #25
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB View Post
Se pare ca unii isi monteaza filtru doar pt aspect & sunet nu pt utilitatea lui !
Depinde. Trage aer mult mai bine decat cea stock. Un prieten a fost la curse stradale acum cativa ani intr-un prelude H22a stock si dupa 15 minute de omor pe strazi trebuia sa o lase sa se raceasca. Dupa ce a pus filtrul de aer sport cu teava nu s-a mai incalzit niciodata. Dar la del solul meu a fost numai si numai pt sunet (isteric in filtru + teava) si aspect....(booooBAAAAAA).
La ITR DC2 daca scoti cutia de aer si pui filtru pierzi performante...... Priza de aer de sub bara este cea mai buna solutie (ignorand cutiile de aer Mugen).
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 03:19   #26
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Maine am sa il montez acolo si daca face masina tot asa, il dau afara si las normalu mai mult am pierdut putere si nu mai fuge masina asa, cand opresc motoru face un zgomot ciudat, ii prima oara cand pun asa ceva pe masina si nu prea stiu daca ii bine sa faca asa.
Dragosh` is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 03:29   #27
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Depinde ce zgomot. Am avut (inca mai e in familie) o Integra si dupa ce am pus filtrul (tzaraneste la capatul tevii de cauciuc ca nu era vtec) in relantii se aude un "ssssshhhhhhh" distinct. Si cand opresc motorul se mai aude pt inca o secunda. Deci e normal sa se auda ceva.
Cand ai scos filtrul normal ai scos si "teava" (sa ii spun asa?) de sub cutie sau ai lasat-o acolo? Pt ca daca ai lasat-o acolo parca ar intra aer mai bine inspre filtru mai ales daca filtrul este cat de cat aproape de unde era cutia stock.
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 03:34   #28
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Quote:
Originally Posted by Nicknamed_13 View Post
Depinde ce zgomot. Am avut (inca mai e in familie) o Integra si dupa ce am pus filtrul (tzaraneste la capatul tevii de cauciuc ca nu era vtec) in relantii se aude un "ssssshhhhhhh" distinct. Si cand opresc motorul se mai aude pt inca o secunda. Deci e normal sa se auda ceva.
Cand ai scos filtrul normal ai scos si "teava" (sa ii spun asa?) de sub cutie sau ai lasat-o acolo? Pt ca daca ai lasat-o acolo parca ar intra aer mai bine inspre filtru mai ales daca filtrul este cat de cat aproape de unde era cutia stock.
Deci ii normal sa faca asta cand opresc motoru, at ii bine, am lasat teava acolo ca am vrut sa traga cat mai mul aer rece, dar se pare ca motoru nu merge prea bine, face zgomotu ala specific dar nu mai are putere deloc, mergea mai bine cand il aveam pus cum il ai tu dar at nu aveam teava aia de la motor la filtru si tragea aer fals, si nu facea nici un zgomot, parca nu era
Dragosh` is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 03:53   #29
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Un filtru bunicel si cu un intake de inox puse intr-o pozitie buna,vor scoate un sunet specific...cand accelerezi se va auzi cum "rasufla", in special daca masina e pe loc(din mers sunt alte zgomote care acopera)...iar cand stingi motorul se va auzi un suierat ca si cand s-ar scurge apa din vana ...pt 1 sec sau doua dupa ce ai oprit motorul...
Dar sa stii ca mai importanta e pozitia filtrului decat calitatea lui(ma refer la cele de firma).Ca sa vezi daca trage aer fals, fa niste forje cu masina, umbla mai multi km iar dupa aceea pune mana pe tzeava de la filtru(intake pipe), iar daca e calda e de rau...daca nu...e ok pozitia.
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 30-09-07, 03:56   #30
Dragosh`
Honda Driver

Stage 4
 
Dragosh`'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 176
Member of:
[Honda]
Default Re: Honda Prelude B20A1

Ms de sfat, dar asta ii prblema ca nu am intake pipe la filtru daca as avea era cu totula altceva, tre sa cumpar unud ar am auzit ca nu se da separa de filtru
Dragosh` is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -