Proiectul nu s-a terminat, am luat decizia sa trec la un motor mai mare, dar sa raman la sohc (va avea stanta de d15 pe el). Un prieten si-a luat un prelude pentru piese, si motorul vroia sa il puna la vanzare, asa ca a ajuns la mine, F20A4 - 133cp si 180nm de fabrica, e cu siguranta un motor facut pt fiabilitate pe termen lung.
Pentru a il adapta pe civic,a fost nevoie de suporti motor custom, o parte de modificare la prinderea de suporti de sasiu, planetare facute la comanda, plus alte mici modificari. Deocamdata la internele motorului nu s-a umblat, doar s-au anulat arborii balansieri si usurat volanta. Urmeaza un soft custom,facut realtime pe masina, evacuare directa inox (doar cu intermediara sport si toba sport Stillen de pe un nissan altima 2.5).
Motorul nu va ramane asa, am cumparat o chiuloasa de F18B2 (stie vtec) cu admisie (stie IAB - seamana cu cea de H22) si pistoane de compresie de pe F20B Dohc. Chiuloasa si admisia vor trece prin port&polish, marit porturi,anulat iab, astfel compresia ar trebui sa creasca de la 9,5:1 la 11,5:1 dupa care se va face inca un tune pe benzina premium.
|