30-07-15, 17:03
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
`94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Salut, sunt Alex, noul proprietar al coupe-ului din tg.jiu si postez in continuare ce s-a intamplat cu Ej2-ul din thread-ul acesta :
https://forum.4tuning.ro/127-masina-m...16v-d15b7.html
Cand am vazut anuntul cu masina la vanzare, nici nu aveam nevoie de masina, dar a fost atractie la prima vedere si nu am putut sa o refuz. Masina a fost cumparata in vara anului 2012, si de atunci tot caut sa o fac pe placul meu.
La caroserie se prezenta bine, era extrem de joasa si totusi cu suspensia moale, nu puteam sa trec peste limitatoarele de viteza fara sa zgarai sub ea, dar, cea mai mare problema era la nivelul motorului care consuma 1L/1000km sau mai mult de ulei.
Dupa ce am trecut-o pe numele meu, am fugit la Timisoara, la baietii specialisti in Honda (Salut Carlitos,Paul,Nebunu,Cioli,Giani! ) pentru segmentare, chiuloasa de Esi +soft si ce mai era nevoie ca sa aduc motorasul la viata si la un consum rezonabil de ulei.
Eram totusi deranjat de sunetul evacuarii, el se auzea frumos in ture inalte,dar prea gros in ture joase. Am schimbat toba de la Sebring la Carub (deh,silencer), apoi la un Sakamoto OMFFE1, ce provenea de pe un Subaru wrx 2.5T, si care mi-a oferit linistea care mi-o doream in ture joase, fara sa sacrifice sunetul frumos din turatii.
Initial masina avea suspensiile de pe crx (88-91 cred), dupa care am montat ta-technix reglabila pe 3 pozitii, ca sa o inalt un pic.
|
|
|
30-07-15, 17:10
|
#2
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Au urmat cauciucuri bune, 195 45 16 marangoni zeta linea, care aveau aderenta buna, dar pe ploaie nu iti ofereau senzatia de siguranta.
Ulterior am schimbat scaunele originale cu `fotoliile` de pe civic SI din 2007
Din 2013 pana in 2015 masina doar a fost intretinuta, ba chiar am trecut la suspensie stock din cauza problemelor de spate.
|
|
|
30-07-15, 17:17
|
#3
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
In 2015 a inceput veselia, de fapt, cu pregatiri de la sfarsitul lui 2014. Am trecut la jante pe 15, cauciucuri 195 50, si, din cauza ca masina incepea sa isi arate varsta, si sa se umfle/crape kit-ul pe unde a mai fost intervenit, a trebuit sa o pregatesc pentru tichingerie/vopsitorie.
De cand eram mic, vroiam ca masina mea sa fie albastra, asa ca, am decis ca acum sa fac schimbul de culoare. Am tot cautat culori pe paletar si nu puteam sa ma decid asupra nuantei. In final,am ales o combinatie intre albastrul electric de pe sandero si albastru egee inchis de pe logan. Proportiile nu le voi posta
Jantele in 5spite vor ramane cu cauciucuri de iarna, cele de 10 spite sunt sablate/revopsite in gri sobolan si vor fi dotate cu Bridgestone Potenza Adrenalin Re002 (nu gasesc 003 in romania)
|
|
|
30-07-15, 17:26
|
#4
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Si am inceput cu lucrarile de tichingerie,vopsitorie. Am vrut sa anulez trapa deoarece furtunele se tot infunda si ajunge apa in masina,in zona portbagajului si la calculatorul de bord. Oricum folosesc AC. Am renuntat si la bandourile laterale, sigle (imi place cum intreaba multi pe strada ce marca/model de masina e).
Masina incepea abia acum sa rugineasca dedesupt,nu a fost nevoie de schimbare panouri sau parti de panouri. Am trecut la haionul original, am pus bara f/s noi.
|
|
|
30-07-15, 17:29
|
#5
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Inainte de a intra cu ea la tichingerie, am trecut de la suspensia originala la Bilstein B12, arcurile sunt Eibach, progresive (se intaresc atunci cand sunt comprimate). Pot sa recomand suspensia oricui, pentru ca este relativ confortabila in comparatie cu multe suspensii sport ce se gasesc pe piata.
|
|
|
30-07-15, 17:32
|
#6
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Masina a fost curatata in totalitate de rugina, antifonata interior/exterior, si in unele locuri s-a aplicat parafina.
|
|
|
30-07-15, 17:38
|
#7
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Pe partea de franare, am schimbat discurile fata de la 242mm la 282mm cu etrier de s2000, iar pe spate am trecut de la tambur la disc de 242. Pompa de frana este de 1inch, de pe aerodeck vti. Furtunasele flexibile de cauciuc au fost inlocuite cu furtunase metalice.
Discurile si etrierii au fost sablati, discurile vopsite cu negru ce rezista la 800grade (pt a preveni ruginirea lor), iar etrierii in albastru ca sa fie in ton cu masina.
Pe spate,masina avea bara de torsiune de 15mm care pare ok pt moment, dar pe fata am trecut de la 18mm la 24mm, si am fixat-o bine de brate cu bucsi de poliuretan.
Intre timp au venit si farurile/stop-urile, piulitele, si am vopsit jantele ce vor fi dotate cu Potenza 002.
|
|
|
30-07-15, 17:43
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Masina a iesit de la vopsit, sunt multumit de rezultat si culoare, astept sa o duc spre forma finala, sa comand cauciucurile si sa montez jantele gri inchis + semnalizarile portocalii.
Oglinzile laterale au fost inlocuite cu oglinzi tip spoon, pentru un plus de aerodinamica si look.
|
|
|
31-07-15, 12:06
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Din punctul meu de vedere arata superb masina. Este exact ce trebuie, e un model destul de rar pe strazile noastre, culoarea o scoate in evidenta in sensul bun, e o masina "curata" si facuta cu bun gust. Felicitari si spor cu ea in continuare.
__________________
Real car guys respect other car guys !
|
|
|
04-08-15, 09:29
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Aug 2012
Posts: 234
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Frumoasa, a iesit bine. Succes pe mai departe !
|
|
|
08-08-15, 16:00
|
#11
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Au venit si cauciucurile Bridgestone Potenza re002, le-am montat pe jantele de vara, am pus piulitele si am aplicat folie pe semnalizarile fata. La exterior ma opresc aici, urmeaza interior/motor.
|
|
|
08-08-15, 18:16
|
#12
|
Stock
Join Date: Aug 2015
Posts: 1
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Salut,
Am si eu un coupe din 94 exact ca al tau, abia l-am cumparat si trebuie sa ma apuc de el, inclusiv inamtriculat sper sa nu fie prea mult hehe.
Imi place ce ai facut cu ea, arata simplu si curat, cam asta imi doresc si eu.
Orientativ, poti sa-mi spui cat a costat vopsitul si kituitul?
ms.
|
|
|
09-08-15, 00:04
|
#13
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Quote:
Originally Posted by alex_16180
Au venit si cauciucurile Bridgestone Potenza re002, le-am montat pe jantele de vara, am pus piulitele si am aplicat folie pe semnalizarile fata. La exterior ma opresc aici, urmeaza interior/motor.
|
Ai grija cu piulitele alea. Am avut si eu si nu sunt bune de nimic... O sa se strice unealta aia de desfacut si ele pe interior, si are 7 laturi daca imi aduc bine aminte si nu se gaseste nimic sa desfaci..cel putin eu nu am gasit sa cumpar. A trebuit sa muncesc mult sa le desfac.
Ele arata bine insa daca faci o pana .....
In rest, super masinuta, daca era hatch imi placea mai mult :P
|
|
|
09-08-15, 09:01
|
#14
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 16
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Vopsit,chituit, antifonat interior/exterior 2000lei manopera.
Piulitele par destul de rigide, nu imi fac probleme, oricum setul are 20 bucati, deci mai am 4 de rezerva.
Hatch e prea comuna, eu am vrut coupe. Hatch = accelerare mai buna/ coupe = manevrabilitate mai buna, si chiar se tine foarte bine pe asfalt, in curbe sau franare.
|
|
|
09-08-15, 20:25
|
#15
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
Re: `94 Civic Coupe EJ2 (D15B7 Minime)
Quote:
Originally Posted by alex_16180
Vopsit,chituit, antifonat interior/exterior 2000lei manopera.
Piulitele par destul de rigide, nu imi fac probleme, oricum setul are 20 bucati, deci mai am 4 de rezerva.
Hatch e prea comuna, eu am vrut coupe. Hatch = accelerare mai buna/ coupe = manevrabilitate mai buna, si chiar se tine foarte bine pe asfalt, in curbe sau franare.
|
Stiu ca ai 20, si stiu ca par rezistente, cum ziceam si eu am avut un set doar ca auriu. Le-am aruncat la gunoi impreuna cu cele 4 de rezerva. A trebuit sa dau rotile jos dupa ceva timp ce le pusesem si am avut surpriza sa nu pot sa le mai desfac. In fine, faci cum vrei, eu am vrut sa iti dau un sfat
|
|
|
|
|